Виховна година "Це потрібно дітям знати- як по місту крокувати"

Опис документу:
Виховна година "Це потрібно дітям знати- як по місту крокувати" розроблена для учнів першого класу. Метою виховної роботи є: повторити і закріпити за допомогою ігор знання, вміння і навички учнів з правил дорожнього руху; навчити їх використовувати набуті знання, вміння і навички в реальних умовах; формувати вміння знаходити правильне рішення в нестандартних ситуаціях.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Білокузьминівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Костянтинівської районної Державної Адміністрації

Виховна година на тему:

«Це потрібно знати – як по місту крокувати»

Підготувала:

Учитель 1 класу

Діканова Ю.В.

2016 – 2017 н.р.

Тема: Це потрібно знати – як по місту крокувати

Мета:Повторити і закріпити за допомогою ігор знання, вміння і навички учнів з правил дорожнього руху; навчити їх використовувати набуті знання, вміння і навички в реальних умовах; формувати вміння знаходити правильне рішення в нестандартних ситуаціях.

Обладнання: Книга «Правила дорожнього руху», крейда, демонстративний матеріал «Дорожні знаки», плакати, дидактичний матеріал, Диплом «Клас зразкових пішоходів», компютерна презентація «Правила дорожнього руху».

Хід заняття

І.Загальнокорекційний етап.

1. Привітання.

2. Підготовка учнів до заняття (активація уваги, сприймання, мислення учнів).

Відгадайте загадку

Зі школи я іду додому.

Із дму в школу чи кудись іще.

Перетинаю вулицю у місті тому,

Де «світлофор» чи «зебра» є.

Я є учасником дорожнього руху.

Святі для мене правила доріг.

Тому що вчив вже я цю науку.

І називаюся я … (пішохід).

ІІ. Основний етап.

1.Повідомлення теми і мети заняття.

Діти, сьогодні ми з вами проведемо захід, який допоможе кожному з нас визначитися, чи достатньо ми знаємо ті «Правила дорожнього руху», які ви вже вивчали, чи правильно застосовуєте ви ці знання на практиці. А зараз давайте перевіримо, що ви засвоїли. Тому приступаємо до наступного завдання.

Вправа «Хто керує цим видом транспорту?»

Назвіть професії людей, які керують цим видом транспорту (вчитель називає транспорт)

Автобус – водій автобуса.

Велосипед – велосипедист.

Мотоцикл – мотоцикліст.

Поїзд – машиніст.

Літак – льотчик.

Трактор – тракторист.

Підйомний кран – кранівник.

Легковий автомобіль, обладнаний як таксі – таксист.

Гра «Знай і памятай»

Ведучий підходить до одного з учасників гри і передає жезл. У відповідь потрібно назвати одне з правил поведінки пішохода на дорозі. Почувши правильну відповідь, ведучий передає жезл іншому учасникові гри і той теж називає одне з правил поведінки пішохода, але не повторює вже назване. Тому всі учасники повинні уважно слухати і запамятовувати ці правила. Замість правил дорожнього руху дозволяється називати і дорожні знаки. Той учасник, який повторить правильно, вибуває з гри. (Після усіх тверджень учитель розказує основні правила дорожнього руху)

1. Ходити по тротуарах і пішохідних доріжках, дотримуючись правого боку.

2. Перед тим як починати перехід через дорогу, вулицю, зупинитися і приготуватися до переходу.

3. Перетинати проїжджу частину по визначених пішохідних переходах.

4. Суворо виконувати сигнали світлофора і регулювальника.

5. Іти, а не бігти через дорогу.

6. Допомагати в переході дороги тому, хто цього потребує.

7. Стримувати тих дітей, які своєю недисциплінованістю створюють аварійні ситуації на дорогах.

Оповідання про двох друзів.

«Коли підійшов автобус, Петрик з Васильком першими влетіли в автобус з криком: «Ось два місця, швидше!» - і розштовхуючи інших пасажирів, кинулися до сидінь. У руках вони тримали по морозиву. Хлопці їли його із задоволенням і розглядали пасажирів. Поруч стояв дідусь, мама з малюком, жінка з важкими сумками. «Здорово, що ми поквапилися, а то не встигли б сісти!»

  • Що ви можете сказати про хлопчиків?

  • Як треба поводитися у громадському транспорті?

Діти, відгадайте загадку.

Має хто три різних ока,

Та ще й дивиться звисока?

Ними він весь час моргає,

Що за звір, хто відгадає? ( Світлофор )

Вірш.

Світлофор три ока має,

Він про все розповідає:

Жовтий – стій і роздивись,

Враз замри, не ворушись.

Бо червоний запалає –

Він іти забороняє.

А зелений засвітився –

Це для тебе шлях відкрився.

Будь завжди уважний дуже!

Знай всі правила, мій друже!
Де іти, де постояти,

Де потрібно зачекати.

Це не жарти і не сміх,

Бо життя – одне у всіх.

Гра «Світлофорик»

На кожну парту роздаються кружечки зеленого, жовтого та червоного кольору. Після плеску вчителя діти потинають складати світлофор.

Учні встають біля парт на слово «Зелений» - крок уперед, «жовтий» - стоять, «червоний» - крок назад.

  • Діти, чого вчить ця гра?

Як переходити вулицю,

На дорозі зупинись.

І перш за все уважно

На світлофор дивись.

Він шлях вкаже надійний,

Де небезпек нема,

Трикольорове око

Він має недарма.

Нехай воно і мружиться,

Ніколи він не спить.

З малими дітьми у схованки

Він гратися не звик.

Червоне треба памятати:

Іти не можна, слід чекати.

Мигає жовте – не хвилюйся

Уважним будь і приготуйся.

Зелене – вітер, сніг чи злива,

Через дорогу йди сміливо.

Загадка

Стоять вони всі при дорозі

Допомогти людині в змозі.

Усюди – близько і далеко –

Надійні сторожі безпеки.

Одні з них нам сповіщають,

А інші щось забороняють,

Попереджають нас завжди,

Аби не сталося біди.

Вартують на узбіччях тихо,

Оберігають нас від лиха.

Ти тільки будь уважним дуже,
їх слухайся, шановний друже.

Це знає кожен, знає всякий –

Слід поважати дорожні… (знаки)

Діти пригадайте своє село. Чи багато в ньому дорожніх знаків?

Вони можуть бути розташовані обабіч дороги або над нею. Якщо подивитися на них уважно, то можна побачити, що всі знаки крім різних на них малюнків, мають ще різну форму. Це – кружечок, трикутник, квадрат, прямокутник. Ось деякі з них ви знаєте.

Учні виходять по черзі показують знак і розповідають про нього що знають.

Вікторина.

  • Для кого призначені тротуари?

  • Де повинен рухатися транспорт?

  • Які дорожні знаки ви знаєте?

  • Які дорожні знаки є у нашому селі?

  • Як називається людина, яка керує автомобіль?

  • Як називається людина, яка їде у транспорті?

  • Пристрій для регулювання руху транспорту і пішоходів?

  • Частина дороги, призначена для руху пішоходів?

  • На який сигнал світлофора пішоходу забороняється переходити через дорогу?

  • Особа, яка керує автомобілем?

Перегляд компютерної презентації.

Я бажаю вам щастя й долі,

Успіхів у рідній школі.

Будьте ж нам усі здорові.

ІІІ. Заключний етап.

1.Підведення підсумків заходу.

  • Що сподобалось на виховному заході?

  • Чому навчилися?

  • Що було відомо?

2.Нагородження класу дипломом «Клас зразкових пішоходів».

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Малюк у світі економіки та фінансів»
Часнікова Олена Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.