Виховна бесіда №1

Опис документу:
Виховна бесіда

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

План-конспект бесіди

Тема: «Хочеш бути здоровим – дотримуйся режиму дня»

Клас: 2-ий.

Мета: пригадати поняття «режим дня», основнi режимнi моменти; переконати учнiв у необхiдностi дотримання режиму дня; розвивати санiтарно-гiгiєнiчнi навички; виховувати акуратність, організованість, працьовитість.

Обладнання: роздаткові аркуші з режимом дня.

 

Хід бесіди

І. Вступна частина.

- Вже дзвінок нам дав сигнал –

Працювати час настав!

Тож і ви часу не гайте,

Працювати починайте.

Щоб урок минув немарно,

Вам сидіти треба гарно.

Не крутитись на уроках,

Як папуга чи сорока!

- Сьогодні ми поговоримо про правило, якого треба дотримуватися щодня – про режим дня.

 ІІ. Основна частина.

  1. Читання та обговорення вiрша О.Орача «Галя-Невстигаля»

- Зараз я прочитаю вам вірш про дівчинку-школярку, а ви потім скажете, що вона робила неправильно.

- Галю, вставай, умивайся

Та швидше до столу!

Галю, мерщiй убирайся,

Бо спiзнишся в школу!

Галя вилежує,

Нiжиться i позiхає,

Довго з портфелем вовтузиться

І – не встигає.

В школi дзвiнок продзвенiв,

давно почалися уроки.

А коридоромчиї-то

Лунають поспiшливi кроки?

Клас уже знає:

Це знову свiзнилася Галя.

Нi, недаремно прозвали її:

Невстигаля.

- Чому Галя завжди запiзнюється?

- Як можна їй допомогти?

2. Розповiдь учителя

- Правильно розподiлити свiй час вам допоможе режим дня. Режим - слово французьке і в перекладі означає «управління». В першу чергу це управління своїм часом. Але зрештою – і своїм здоров’ям, і своїм життям. Якщо ви будете дотримуватися розпорядку дняспати, їсти, гуляти, читати, готувати уроки завжди в один i той же час, – вашому органiзмовi буде легко працювати, i ви почуватимете себе здоровими та бадьорими. Сьогодні ми з вами здійснемо невеличку подорож режимом дня. І так, з чого ж починається наш день?

  1. Встаємо.

  2. Робимо зарядку.

- Зараз і ми з вами зробимо зарядку.

Рано-вранці крокодили

На зарядку всі ходили.

А за ними вирушали

Тигри, леви і шакали.

Поспішали кенгуру,

Несли в сумках дітвору.

Антилопи і горили

Теж зарядку там робили.

Слон поволі, наче робот,

Піднімав свій довгий хобот.

Разі два, і три, чотири –

Присідали крокодили.

Лиш ледачі бегемоти

Не вилазили з болота.

  1. Умиваємось і чистимо зуби.

- Як ви умиваєтесь? Що треба мити?

Поради лікаря Води:

- раз в тиждень мий все тіло ретельно;

- вранці, після сну, мий руки, лице, шию, вуха;

- кожен день мий ноги і руки перед сном;

- обов’язково мий руки після прибирання, туалету, ігор, прогулянки, спілкування з тваринами, роботі на городі, поїздці у транспорті.

- Скільки разів на день ми чистимо зуби?

- За допомогою яких предметів ми чистимо зуби?

- Як починаємо чистити зуби?

- А навіщо чистити усередині?

- Що чистимо після зубів? (Язик).

- Що нам залишилось зробити? (Пополоскати у роті).

  1. Одягаємося.

  2. Снідаємо.

  3. Навчання у школі.

- Зараз я прочитаю вам вірш про хлопчика-школярика, а ви уважно його послухайте і дайте відповідь на моє запитання після вірша.

Шибайголова
Івасик у класішибайголова.
Він любить ковтати про себе слова.
Учитель покличе до дошки
Івася, та, доки перерва не почалася,         
Той слова не скаже, лиш гра у мовчанку,
І зовсім не соромно навіть Іванку,
Що потім, коли дзеленчатиме дзвоник, –
Він буде стрибати й гасати, мов коник.
Він буде гучніше усіх говорити, —
Ну як отакого порядку навчити?..
А може, ця розповідь вам не нова,
 Ви знаєте, звідки шибайголова?

- Які помилки в поведінці допустив Івасик?

  1. Обід.

- Як треба поводити себе за столом?

8. Відпочинок.
- Пригадайте, як можна відпочивати? Чим ви любите займатися вдома?

- А тепер підготуємося до наступного навчального дня.

- Як треба складати речі у портфель?

 9. Вечеря.

- Що можна їсти на вечерю?

10. Сон.

- О котрій годині вам треба лягати в ліжечка?

- А чому людина повинна спати?

- А якщо не спати зовсім, то це може бути шкідливим для здоров’я?

- Як буде почувати себе людина, яка погано спала?

- Потреба у сні в людей різна в різному віці. Дітям 6-8 років рекомендовано спати 10-11 годин, лягати спати треба о 21 годині. Але головне – самопочуття: якщо людина встає після сну бадьорою, не відчуває сонливості, це значить, що тривалість сну була достатньою. Людина спить третину свого життя, приблизно 25 років.

Ось ми з вами і закінчили мандрівку за режимом дня. Подивіться, що у нас вийшло.

- Зараз я роздам вам аркуші з режимом дня.

- Уважно розгляньте режим дня.

Режим дня

7.00пiдйом

7.05ранкова зарядка

(Пам’ятайте!Робити зарядку можна лише в провiтренiй кiмнатi)

7.15вмивання та воднi процедури

7.30 – снiданок

8.30 – 12.35 – заняття в школi

13.15 – обiд

13.45 – 14.30 – прогулянка на свіжому повітрі

14.30 – 15.15 – самопiдготовка

15.15 – 16.15 – iгри на свiжому повiтрi

16.15 – 17.15 – час відпочинку

17.15 – 18.40 – прогулянка

19.00 – вечеря

19.30 – 21.00 – читання художньої лiтератури, домашнi iгри

2 1.00 – воднi процедури, сон

ІІІ. Підсумок уроку

- Діти, про що ми сьогодні говорили?

- Що нового ви дізналися?

- Назвіть основні етапи режиму дня.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
1
3
дн.
0
9
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!