Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • ВИХОВАННЯ ЯК ПРОВІДНИЙ ФАКТОР РОЗВИТКУ І ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ. ВЧЕННЯ РІВНЯ ВИХОВАНОСТІ УЧНІВ

ВИХОВАННЯ ЯК ПРОВІДНИЙ ФАКТОР РОЗВИТКУ І ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ. ВЧЕННЯ РІВНЯ ВИХОВАНОСТІ УЧНІВ

Курс:«Основи фінансової грамотності»
Часнікова Олена Володимирівна
72 години
2700 грн
390 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №IA534729
За публікацію цієї методичної розробки Барвинська Ольга Олександрівна отримав(ла) свідоцтво №IA534729
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Перегляд
матеріалу
Отримати код

"Кожна мить тієї роботи, що називається вихованням, - це творіння майбутнього і погляд в майбутнє".
В. О. Сухомлинський.

Виховання дітей – дуже складна, тонка і відповідальна справа. З незапам’ятних часів люди мріяли про гармонійну людину. Ще І. Г. Пестолоцці створив концепцію гармонійного розвитку особистості. Він ставив метою інтелектуальний, моральний і фізичний розвиток, удосконалення "сил розуму, серця і руки".

Відомо, що вихованість – якість особистості, яка визначає в повсякденній поведінці людини її відношення до інших людей. В основі такого відношення лежать повага і доброзичливість до кожної людини.

Вихованість передбачає культуру поведінки, етикет, культуру спілкування.

Кожна наука, що має справу з вимірюванням, виробляє свої критерії.

Критерії оцінювання вихованості – ознаки, на підставі яких можна дійти висновку про рівень вихованості людини, оцінити результати виховного впливу.

Під рівнем вихованості учня слід розуміти ступінь сформованості в нього відповідно до вікових можливостей найважливіших якостей особистості, які є показниками вихованості.

Як можна його виявити? Рівень вихованості учнів проявляється перш за все у стійких навичках поведінки, у вчинках та діях учнів, в їх життєвій позиції. Тому при оцінці результатів виховної роботи важливо виявити наявність у учнів вмінь, навичок та звичок поведінки. Звичайно, слід виявляти і знання в галузі етики. Але головне не в цьому. Учень може добре знати правила поведінки в суспільстві, але не виконувати їх. Нерідко можна зустріти учнів зовні ввічливих, але іноді це служить лише зовнішньою оболонкою, за якою криються егоїзм, індивідуалізм, моральна порожнина. Тому дуже важливо зрозуміти внутрішній світ учнів – їх устремління та бажання, мотиви їх поведінки.

Досвід показує, що результати виховання проявляються не відразу ж після проведення того чи іншого виховного заходу. Звичайно для цього потрібен певний час.

Головний критерій оцінки вихованості людини – це її справи, вчинки; не слова та обіцянки, а вміння поєднувати слово і діло.

Критерієм виховності кожної особистості є не лише знання законів правил, норм поведінки, а й особливості конкретних дій відповідно до визнаних у даному суспільстві норм і правил. Такі критерії не можуть бути універсальними, бо в кожному конкретному соціальному середовищі є свої норми і правила, а отже, і рівень визнання виховності людини. Тут треба вважати на вік, рівень соціального досвіду учнів та інше.

Аналіз вихованості учнів часто проводиться за допомогою анкетування.

Основним шляхом подолання невихованості учнів є усунення причин її виникнення.

Причини невихованості:

  • «Ломка» традиційної культури.

  • Антиморальний вплив ЗМІ.

  • Криміналізація деяких сфер життя.

  • Знецінення духовних орієнтирів.

  • Масова невихованість дорослого населення. ...

Педагог відіграє величезну роль у формуванні вихованості учня, проте не головну.

Тому педагогами,психологом та соцпедагогом постійно проводиться робота з соціальної адаптації учнів, що спрямована на виховання творчої особистості.

Робота педагога включає:

  • виховання емоційної культури підлітків;

  • створення позитивного психологічного клімату в колективі;

  • створення обстановки, яка ґрунтується на повазі та довір'ї до учнів, сприяє їх розкріпаченню;

  • розвиток самоусвідомленості учня, впевненості у власних силах, вимогливості до себе;

  • застосовування методів виховної роботи, які відволікають увагу від масової інформації, яка особистість;

  • повернення до народних традицій;

  • залучення до участі в художній самодіяльності;

  • виховання естетичних смаків.

Виховний процес вимагає постійного удосконалення.

В. Сухомлинський писав: «У школі і стіни повинні говорити»

Кожен має бути зацікавлений у вихованості дитини, насамперед батьки.

Вихованість – це не вроджена риса, але формується від народження. Її простіше виховати, ніж відкорегувати.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Доповідь про рівень вихованості учнів як ступінь сформованості в нього відповідно до вікових можливостей найважливіших якостей особистості, які є показниками вихованості.
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
249 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №IA534729
За публікацію цієї методичної розробки Барвинська Ольга Олександрівна отримав(ла) свідоцтво №IA534729
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти