Віднімання виду 45–20. Розв’язування задач. Творча робота над задачею

Опис документу:
ознайомити із загальним випадком віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток; вдосконалювати обчислювальні навички, вміння розв’язувати задачі; розвивати творчу уяву, логічне мислення; виховувати любов до математики

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Лісівський навчально-виховний комплекс

«загальноосвітній навчальний заклад І – ІІІ ступенів –

дошкільний навчальний заклад »

Олександрівської районної ради Кіровоградської області

Віднімання виду 45–20. Розв’язування задач.

Творча робота над задачею

Методична розробка уроку

з математики у 1 класі

вчителя початкових класів

Лісівського НВК

Арути Валентини Миколаївни

2015 – 2016 н.р.

Віднімання виду 45–20. Розв’язування задач.

Творча робота над задачею

Мета: ознайомити із загальним випадком віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток; вдосконалювати обчислювальні навички, вміння розв’язувати задачі; розвивати творчу уяву, логічне мислення; виховувати любов до математики.

Обладнання: малюнок корабля, «карта», малюнки пірата, папуги, мавпи, слоненята, картки для самостійної роботи, картки для усних обчислень,

геометричний матеріал.

Хід уроку

І Організація учнів до уроку

ІІ Повідомлення теми і мети уроку

  • Сьогодні на уроці ми вирушимо з вами у подорож математичним океаном на білосніжному лайнері. Ось перед нами карта нашої подорожі. Мета подорожі – досягнути порту Перемоги. На вас чекає багато випробу-вань. Вашими справжніми друзями мають стати уважність, кмітливість, швидкість мислення, вибір точних і правильних дій, винахідливість, витримка і взаємодопомога.

ІІІ Актуалізація опорних знань учнів

Але щоб відправитися у подорож нам потрібно придбати квитки.

Усні обчислення

(квитки із виразами для кожної дитини)

31+20 100 – 20 51– 1 85 + 10 36 + 1 45 – 1

8 + 10 50 + 50 80 + 5 70 + 3 46 + 30 27 + 60

назвати сусідів чисел:

10 90 25 50 37 51 99

IV Робота над новим матеріалом

Пояснення нового матеріалу

Ми з вами відправились у подорож і наближаємося до мису Обчислюваль-ного, але пришвартуватися зможемо лише тоді, коли пояснимо віднімання ось такого приклада: 48 – 30.

У від’ємнику відсутні одиниці, треба відняти лише десятки. 40 мінус 30 буде 10. 10 плюс 8 – вісімнадцять. Отже, 48 – 30 = 18

Поясніть, розв’язання приклада 45 – 20 ( с. 124, впр. 1)

Первинне закріплення

  • Ось ми і на Обчислювальному мисі. Нас зустрічає заплакане Слоненят-ко, воно ніяк не може розв’язати приклади, які ми сьогодні вчимося розв’язу-вати. Нам потрібно йому допомогти.

(виконується завдання на с.124,впр.2 – перші 2 стовпчики прикладів біля дошки з коментуванням, наступні – самостійно)

Фізкультхвилинка

А ось невгамовна Мавпочка запрошує вас на веселу зарядку.

Під музику «Чунга-Чанга» діти виконують вправи.

Порівняння виразів

Але наші друзі Слоненятко і Мавпочка без перевірки ваших знань не відпустять із мису. Ваше завдання: не обчислюючи виразів, порівняйте їх.

□+6 < 9 +6 □ + 8 < 6 + 8

12 – 4 < 12 – □ 17 – 10 > 17 –□

9 + 3 > 9 + □ 11 – 3 = 3 + □

(учні самостійно виконують завдання, а потім у парах перевіряють правильність розв’язання )

V Розвиток математичних знань

Наступний острів Задачний.

Розв’язування задач (диференційовано)

Задача 3 (середній рівень)

Задача 4 (достатній рівень)

Задача 5 (високий рівень)

Фізкультхвилинка

Творча робота (завдання 6)

Поки ми розв’язували задачі, на наш лайнер пробралися Пірати і хочуть захопити наш лайнер і не дати нам можливості дібратися порту Перемоги. Але у них є умова, якщо ми зможемо скласти і розв’язати задачу, то вони нас відпустять.

Робота з геометричним матеріалом

Ми залишаємо острів Задачний і тримаємо курс на бухту Геометричну.

Уважно розгляньте і скажіть скільки трикутників «заховалося» у бухті Геометричній.

VI Підсумок уроку.

Отже, ми на фінішній прямій. Наближаємося, кидаємо швартові у вигляді прикладів. Чим швидше їх розв’яжемо, тим швидше зійдемо на берег.

47 – 30 51 – 20 99 – 70 21 – 10 68 –40

Ось ми і дібралися порту Перемоги.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
3
міс.
0
4
дн.
0
6
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!