Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Віднімання натуральних чисел. Презентація

Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
1400 грн
290 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №TP516602
За публікацію цієї методичної розробки Солтис Ольга Кононівна отримав(ла) свідоцтво №TP516602
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Опис презентації окремими слайдами:
Віднімання натуральних чисел. Розвязування вправ. Самостійна робота.
Слайд № 1

Віднімання натуральних чисел. Розвязування вправ. Самостійна робота.

Дай відповіді на запитання МІКРОФОН Як називаються компоненти дії віднімання? Що означає дія віднімання? Як повязані між собою дії додавання і відн...
Слайд № 2

Дай відповіді на запитання МІКРОФОН Як називаються компоненти дії віднімання? Що означає дія віднімання? Як повязані між собою дії додавання і віднімання? Поясніть на власних прикладах віднімання багатоцифрових чисел. Як повязані між собою дії додавання і віднімання? Які ви знаєте прийоми усних обчислень? Поясніть на власних прикладах додавання багатоцифрових чисел.

Виконайте усно вправи. (Робота в парах). У хлопчика є 70к., а у дівчинки – на 30к. Менше. Скільки копійок є у дівчинки? В одному кошику є 38 грибів...
Слайд № 3

Виконайте усно вправи. (Робота в парах). У хлопчика є 70к., а у дівчинки – на 30к. Менше. Скільки копійок є у дівчинки? В одному кошику є 38 грибів, а в іншому – на 12 грибів менше. Скільки грибів в іншому кошику? Оленці 12 років, Юрко на 3 роки молодший від неї. Скільки Марійці років, якщо вона молодша від Юрка на 2 роки? В одного хлопчика є 140 марок, а в іншого – вдвічі менше. На скільки марок у першого хлопчика більше, ніж у другого?

Розвязання 70к.-30к.=40к. Відповідь: у дівчинки 40 копійок. 38-12к=26(г.) Відповідь: в другому кошику 26 грибів. 12-3-2=7(р.). Відповідь: Марійці 7...
Слайд № 4

Розвязання 70к.-30к.=40к. Відповідь: у дівчинки 40 копійок. 38-12к=26(г.) Відповідь: в другому кошику 26 грибів. 12-3-2=7(р.). Відповідь: Марійці 7 років. 140:2=70(м.) 140-70=70(м.) Відповідь: у першого хлопчика більше на 70 марок.

Розв’яжи задачу. За чотири дні Марійка потратила 4 гривні. Першого дня вона потратила 1 грн.60к., а за другий – 90к. Скільки потратила Марійка трет...
Слайд № 5

Розв’яжи задачу. За чотири дні Марійка потратила 4 гривні. Першого дня вона потратила 1 грн.60к., а за другий – 90к. Скільки потратила Марійка третього дня?

Розвязання. За перші два дні: 1грн.60к.+90к.=2грн.50к За третій день: 4грн.-2грн.50к.=1грн.50к. Відповідь: Марійка потратила третього дня 1грн.50к.
Слайд № 6

Розвязання. За перші два дні: 1грн.60к.+90к.=2грн.50к За третій день: 4грн.-2грн.50к.=1грн.50к. Відповідь: Марійка потратила третього дня 1грн.50к.

Розв'яжи рівняння. І варіант Х+47=98 Х=98-47 Х=51 Відповідь:51 ІІ варіант Х+54=87 Х= 87-54 Х= 33 Відповідь:33
Слайд № 7

Розв'яжи рівняння. І варіант Х+47=98 Х=98-47 Х=51 Відповідь:51 ІІ варіант Х+54=87 Х= 87-54 Х= 33 Відповідь:33

Виконайте дії: І варіант 248-(48+123) (677-428)-177 ІІ варіант 447-(147-39) (448+245)-145
Слайд № 8

Виконайте дії: І варіант 248-(48+123) (677-428)-177 ІІ варіант 447-(147-39) (448+245)-145

Робота з підручником. (ст 48) І варіант У школі навчаються 98 п'ятикласників, а шестикласників – на 13 менше. Скільки в школі навчається учнів п'ят...
Слайд № 9

Робота з підручником. (ст 48) І варіант У школі навчаються 98 п'ятикласників, а шестикласників – на 13 менше. Скільки в школі навчається учнів п'ятих і шостих класів разом? ІІ варіант В одному будинку – 86 квартир, а в другому – на 18 квартир менше. Скільки квартир у двох будинках разом?

Розгадування кросворду. Рефлексія. По горизонталі: 2. Цифра. 3. Результат дії віднімання. 4. Дія, протилежна до віднімання. 5. Знак віднімання. По ...
Слайд № 10

Розгадування кросворду. Рефлексія. По горизонталі: 2. Цифра. 3. Результат дії віднімання. 4. Дія, протилежна до віднімання. 5. Знак віднімання. По вертикалі: Число, від якого віднімають.

Домашнє завдання. Повторити параграф 5. Розв'язати вправи № 237, 244, 252
Слайд № 11

Домашнє завдання. Повторити параграф 5. Розв'язати вправи № 237, 244, 252

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Мультимедійна презентація сприяє образному мисленню учнів і кращому сприйманню запропонованого матеріалу
  • Додано
    23.02.2018
  • Розділ
    Математика
  • Клас
    5 Клас
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    7329
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер матеріала
    TP516602
  • Вподобань
    0
Курс:«Google сервіси в роботі вчителя»
Левченко Ірина Михайлівна
16 годин
700 грн
190 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №TP516602
За публікацію цієї методичної розробки Солтис Ольга Кононівна отримав(ла) свідоцтво №TP516602
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти