і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь

Віднімання натуральних чисел.

Передплата на журнал
Бібліотека
матеріалів

Віднімання натуральних чисел. Розвязування вправ. Самостійна робота.

Урок математики в 5 класі.

Підготувала вчитель

Москалівської

ЗОШ І-ІІ ступенів

Солтис Ольга

Кононівна

Тема: Розвязування вправ з теми: “ Віднімання натуральних чисел”. Самостійна робота.

Мета уроку: вдосконалювати вміння учнів розв’язувати вправи на віднімання натуральних чисел; розвивати увагу, кмітливість, творчість та інтелектуальні здібності учнів в умовах колективної та самостійної роботи; розвивати логічне мислення; виховати наполегливість, самостійність.

Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань і вмінь.

Обладнання: Комп’ютер, презентація, кросворд, мікрофон.

Цілі уроку: Учні повинні знати:

  • правила додавання натуральних чисел;

  • правила віднімання натуральних чисел;

  • що таке розряд числа;

  • як відняти багатоцифрові числа з різною кількістю розрядів..

Учні повинні вміти:

  • розв’язувати вправи на додавання і віднімання натуральних чисел;

  • знати основні теоретичні питання теми;

  • розв’язувати рівняння і задачі.

План уроку:

  1. Фронтальне опитування (Метод мікрофон)

  2. Усне розв’язування вправ (робота в парах)

  3. Колективне розв’язування задачі із записом на дошці.

  4. Розв’язування рівнянь (коментовано з наступною перевіркою)

  5. Самостійна робота

  6. Розгадування кросворду.

ХІД УРОКУ

І. Фронтальна перевірка домашнього завдання.

Фронтальне опитування: (Мікрофон)

Слайд 1., 2.

  • Що означає дія віднімання?

  • Як повязані між собою дії додавання і віднімання?

  • Як додати два числа за допомогою таблиці додавання?

  • Які ви знаєте прийоми усних обчислень?

  • Поясніть на власних прикладах додавання багатоцифрових чисел.

  • Поясніть на власних прикладах віднімання багатоцифрових чисел.

ІІ. Повідомлення теми, мети і завдань уроку.

IІІ. Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок учнів з даної теми.

Розвязування вправ

Слайд 3.

  1. Усне розв’язування вправ: (робота в парах)

- У хлопчика є 70к., а у дівчинки – на 30к. Менше. Скільки копійок є у дівчинки?

- В одному кошику є 38 грибів, а в іншому – на 12 грибів менше. Скільки грибів в іншому кошику?

- Оленці 12 років, Юрко на 3 роки молодший від неї. Скільки Марійці років, якщо вона молодша від Юрка на 2 роки?

- В одного хлопчика є 140 марок, а в іншого – вдвічі менше. На скільки марок у першого хлопчика більше, ніж у другого?

Слайд 4.

Розв’язання.

    70к.-30к.=40к. Відповідь: у дівчинки 40 копійок.

    38-12к=26(г.) Відповідь: в другому кошику 26 грибів.

    12-3-2=7(р.). Відповідь: Марійці 7 років.

    140:2=70(м.)

    140-70=70(м.) Відповідь: у першого хлопчика більше на 70 марок.

Слайд 5.

  1. Колективне розвязування задачі із записом у зошит.:

За чотири дні Марійка потратила 4 гривні. Першого дня вона потратила 1 грн.60к., а за другий – 90к. Скільки потратила Марійка третього дня?

Слайд 6.

Розв’язання.

І – день + ІІ – день + ІІІ день –––– 4 грн.

1 грн. 60 к. 90 к. ?

За перших два дні: 1 грн. 60 к. + 90 к. = 2 грн. 50 к.

За третій день: 4 грн. – 2 грн. 50 к. = 1 грн. 50 к.

  1. Розвяжіть рівняння (коментовано, з наступною перевіркою):

Слайд 7.

І варіант ІІ варіант

А) х + 47 = 98, Б) х + 54= 87

х = 98 – 47, х = 87-54,

х = 51 х = 33

Відповідь. 51 Відповідь. 33

ІV. Контроль знань, умінь та навичок учнів.

Самостійна робота.

Слайд 8.

  1. Виконайте дії

І – варіант ІІ – варіант

    248-(48+123) 447-(147-39)

    (448+245)-145 (677-428)-177

  1. Розвязати задачу:

Слайд 9.

І – варіант

    У школі навчаються 98 п'ятикласників, а шестикласників – на 13 менше. Скільки в школі навчається учнів п'ятих і шостих класів разом?

ІІ – варіант

    В одному будинку – 86 квартир, а в другому – на 18 квартир менше. Скільки квартир у двох будинках разом?

VІ. Підведення підсумків уроку.

Розгадування кросворду. Рефлексія.

По горизонталі:

2. Цифра. 3. Результат дії віднімання. 4. Дія, протилежна до віднімання. 5. Знак віднімання.

По вертикалі:

  1. Число, від якого віднімають.

VІІ. Повідомлення домашнього завдання.

Слайд 10.

    Повторити параграф 5.

    Розв'язати вправи

    № 237, 244, 252

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Застосування різних форм роботи на уроці покращує інтерес до предмету і сприяє активності учнів на уроці.
  • Додано
    23.02.2018
  • Розділ
    Математика
  • Клас
    5 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    7214
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер материала
    DY952768
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання