! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

"Віднімання десятків від двоцифрових чисел."

Опис документу:
Урок засвоєння нових знань. Формувати в учнів поняття про одиницю та десяток, як одиниці лічби; вчити віднімати числа десятками; вдосконалювати навики розв'язання задач на зменшення числа на кілька одиниць; організувати творчу роботу над задачами; розвивати психологічні процеси:довільну увагу, мислення, навички аналізу; розвивати дрібну моторику рук; виховувати бажання допомагати старшим, співпереживати.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема: Віднімання десятків від двоцифрових чисел

Очікувані результати: продовжити формувати в учнів поняття про одиницю та десяток, як одиниці лічби;вчити віднімати числа десятками; вдосконалювати навики розв’язання задач на зменшення числа на кілька одиниць; організувати творчу роботу над задачами; розвивати психологічні процеси:довільну увагу, мислення, навички аналізу; розвивати дрібну моторику рук; виховувати бажання допомагати старшим, співпереживати.

Методичне забезпечення: підручник,зошит, …..картки для індивідуальної роботи, lego, фізкультхвилинка(відео).

Перебіг уроку:

І.Вступна частина(І фаза)

1.Ранкове коло(1-3 хв.)(Звучить пісня «Де ти, ясне сонечко»)

Озвався ранок сотнями пісень,
Співає поле, ліс і гори, й ріки!
Так починаєтьсявесняний день.
Було так завжди й буде так навіки.

2.Створенняпсихологічного настрою класу. Мотиваціянавчальноїдіяльності

Світить сонечко у класі -

Ми рахуєм промінці.

Десять, двадцять, тридцять, сорок –

Їх не втримати в руці!

П’ятдесят і шістдесят –

Полетять до пташенят!

Сімдесят, вісімдесят –

Збудять вмить усіх звірят!

Дев’яносто – позбирають

Краплі від усіх дощів.

Сто – засяють ластовинням

На обличчях дітлахів!

3. Повідомлення теми та завдань уроку, мотивація навчальної діяльності учнів.

- Діти, до нас на урок сьогодні прийшла Попелюшка. Вона просить вас допомогти їй потрапити на бал та зустрітися там з новими друзями. Чи готові ви їй допомогти?

- Тоді перше завдання, яке нам потрібно виконати – зібрати зернятка до мішка. Це ми зробимо, якщо правильно дамо відповіді на запитання.

  • Який зараз урок?

  • Чого ви очікуєте від уроку?

  • Який у вас сьогодні настрій?

  • Скількома різними цифрами записується число 10?50?

- Молодці! З першим завданнямвичудововпоралися. А зараз давайте допоможемоПопелюшціпорахуватикурчаток.

Каже мати – квочка:

- В мене сім синочків

І три дочки.

Скільки діточок у квочки? (7+3=10)

- Завдання мачухизробитиПопелюшці ми допомогли – тепер треба вдягнутися у святковийодяг. Для цьоговиконаємописьмовезавдання – математичний диктант. Якщовпораємося, то Попелюшкаматимегарневбрання.

ІІ. Основна частина (ІІ фаза)

  1. Контроль, корекція та актуалізація опорних знань.

Завдання №1. Математичний диктант

  • Запишіть такі числа: 10,30,70.

  • Запишіть сусідів числа 50?

  • Запишіть суму чисел 10 і 20.

Завдання №2. Робота в підручнику

  • А нам не можна зупинятися ,тому мерщій далі.

Виконання у підручнику(ст.69) завдань №1 і №2.

  • Прочитай числа. Які числа сховалися?

  • Заповни порожні клітинки за зразком. Запиши в зошиті утворені числові вирази.

2.Фізкультхвилинка(відео)

- Молодці! Наша гостя маєгарнийвигляд. Тепер треба підготувати карету, на якійПопелюшкавідправиться на бал. Ми з вами маємо великого гарбуза та маленьких мишенят. Щобгарбузперетворився на розкішну карету, а мишенята – на коней, виконайтенаступнезавдання.

Завдання №3. Робота з Lego

-Діти давайте уявимо, що одна цеглинка лего це 1 десяток. Я по черзі буду показувати різну кількість цеглинок, а вам треба порахувати і сказати яке це число.

- Карета готова, відправляємося у подорож. Щоб без перешкоддібратисядозамку, необхіднопорівняти числа.

ІІІ. Заключна частина(ІІІ фаза)

1.Закріплення вивченого.

Робота з картками(диференційовані завдання)

а)порівняти числа; б)обчислити.

10 30 20+40=

50 70 30+30=

80 20 60+10=

90 40 20+20=

Робота над задачами (с. 111, задача 4)

- Нарешті ми з вами допомогли Попелюшці дібратися до замку. А тут її чекає багато друзів. Давайте зараз розв’яжемо задачу, із якої дізнаємося, хто саме очікував тут на неї.

Принців – 10

Принцес – 20

На скільки більше приїхало принцес на бал?

Аналіз задачі

- Розкажіть умову задачі.

- Про що запитується в задачі?

- Що означає число 10 (20)?

- Що потрібно зробити, щоб дізнатися скільки всього принців та принцес приїхало на бал? (Додати: 10+20=30)

- Як відповісти на питання задачі? Як дізнатися, на скільки одне число більше (менше) від другого? (Потрібно від більшого числа відняти менше: 20-10=10)

- Молодці! Ви гарновпоралисяіз задачею. Попелюшкадякує вам за допомогу.

2.Рефлексія.

Що ж, любі дітки, наша подорож наблизилася до свого кінця. Давайте згадаємо, що саме ми робили на уроці, що найбільше сподобалося, запам’яталося, чого навчилися.

— Сьогодні я дізнався(лася)...

— Я виконував(ла) завдання...

— Я відчув(ла), що...

— Тепер я зможу...

— Було цікаво...

— Було складно...

— Мені захотілося ...

- Сьогодні ви дуже багато і гарно попрацювали. Наша гостя вирішила подарувати вам на згадку про себе кришталеві черевички.

(Кожен учень отримує малюнок із зображенням кришталевого черевичка)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інтернет-ресурси для опитування і тестування»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
490 грн
490 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись