Відмінювання числівників (урок української мови для 6 класу)

Українська мова

Для кого: 6 Клас

26.01.2019

2563

37

0

Опис документу:
Урок української мови для 6 класу "Відмінювання числівників" є уроком захисту знань і вмінь учнів. Виконуючи завдання на відмінювання числівників (тести, власне відмінювання, виправлення помилок у відмінкових формах числівників, переклад числівників у різних формах з російської мови) учні повторюють, вдосконалюють свої знання з цієї теми.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок української мови для 6 класу з російською мовою навчання

Учитель Гончарова Наталія Володимирівна

Урок №

Тема уроку. Відмінювання числівників

Мета уроку: створити умови для закріплення знань , умінь і навичок учнів з відмінювання числівників, розвивати пам'ять, логічне мислення, уміння користуватися набутими знаннями, виховувати прагнення правильно користуватися українською мовою.

Тип уроку: урок вдосконалення знань, умінь і навичок

Обладнання: підручник, картки з завданнями, мультимедійна презентація

Міжпредметні зв’язки : математика

Внутрішньопредметні зв’язки: орфографія.

Наскрізна лінія : фінансова грамотність

План уроку

I. Організаційний момент. (2 хв )

II. Актуалізація опорних знань учнів. ( 7 хв )

ІІІ. Оголошення теми і мети уроку. ( 2 хв )

IV. Виконання системи вправ . ( 25 хв )

V. Рефлексія і оцінювання роботи на уроці. ( 5 хв )

VI. Підсумок уроку. ( 2 хв )

VII. Інструктаж до виконання домашнього завдання. ( 2 хв )

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Перевірка домашнього завдання

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку

Мотивація навчальної діяльності учнів.

Упродовж двох тижнів ми вчилися правильно відмінювати числівники. Сьогодні настав час захистити свої знання. Ми проведемо урок, на якому ви покажете й доведете, що дійсно вмієте правильно відмінювати числівники українською мовою.

Інструктаж щодо роботи на уроці

Перед вами завдання і картка оцінювання вашої роботи. Завдань 4, за кожне ви отримаєте 3 бали. У сумі за урок 12. Як ви вважаєте, на яку оцінку ви знаєте тему «Відмінювання числівників»? Поставте цю оцінку у правому верхньому куті вашої картки. Наприкінці уроку ми дізнаємося, чи справдились ваші очікування.

(відповіді на кожне завдання виводяться під час перевірки на екран комп'ютера)

ІV. Організація навчальної діяльності учнів

1. Виконання тестових завдань.

1. Допущено помилку у відмінюванні числівника
А п’ятдесяти двох
Б дев’яноста сьома
В на сімдесяти шести
Г дев’ятьмастами сорока

2. Допущено помилку у відмінюванні числівника
А шестидесяти семи
Б сорока вісьмома
В на двохстах п’яти
Г вісімдесятьма одним

3. Допущено помилку у відмінюванні числівника:

А двохстам п’ятдесяти шести
Б двомастами п’ятдесятьома шістьома
В двохсот п’ятдесяти шести
Г (на) двохстах п’ятдесятьох шістьох

4. Правильною є відмінкова форма числівника
А п’ятидесяти шести
Б сімстами трьома
В (на) сороках п’ятьох
Г шістдесяти шести
5. Правильною є відмінкова форма числівника
А семидесяти трьох
Б п’ятьохсот сорокам
В двадцяти двум
Г шестистами десятьма
6. Правильною є відмінкова форма числівника
А двумстам тридцяти
Б тридцятьма вісьма
В стома десятьма
Г восьмидесятьом дев’ятьом.

(кожна правильна відповідь 0,5 бала)

Перевірка, оцінювання

2. Записати подані числівники в родовому, давальному й орудному відмінках.

Клас ділиться на три варіанти.

П'ятдесят сім, двадцять третій, сорок чотири, одна восьма, шістсот п'ять, дев'ятеро (кожна правильна відповідь 0,5 бала)

Перевірка виконаного завдання, оцінювання.

3. Виправити помилки у вживанні числівників:

Стома вкладниками, двісті трьох рахунків, одній другої депозиту, дев'ятьма тисяч гривень, семидесяти платіжок, вісьмадесятьма відділеннями банку.

(кожне правильне виправлення 0,5 бала)

Перевірка завдання, оцінювання.

4. Переклад з російської мови.

Родители купили мне в рассрочку новый телефон за пять тысяч сто сорок три гривны. Мы заплатили одну восьму этой суммы, что составляет шестьсот сорок три гривны. Остальное будем выплачивать в течение шести месяцев. Итак, полгода в нашем бюджете не будет семисот пятидесяти гривен, зато у меня – новый телефон!

(кожний правильно вжитий числівник 0,5 бала)

Перевірка, оцінювання.

V. Підсумки уроку

Рефлексія на основі отриманих оцінок і досягнутих результатів.

Кожен учень ставить собі питання:

  • у яких завданнях я помилився?

  • які розділи теми мені потрібно повторити?

і записує це в домашнє завдання.

Отже, підсумуємо: чи справдились ваші очікування? Хто підтвердив свої знання? Хто отримав більше, ніж очікував? Хто менше?

VІ. Інструктаж до виконання домашнього завдання

Учитель виставляє бали. Робить загальний висновок про роботу на сьогоднішньому уроці.

Домашнє завдання.

1. Вивчити теоретичний матеріал підручника ( кожен пише той параграф, який йом треба повторити), виконати вправу 333 (переклад числівників з російської мови).

Картка для оцінювання роботи учня на уроці

Завдання

Максимальна оцінка

Оцінка, отримана за роботу

1

тестові завдання

3

2

відмінювання числівників

3

3

виправлення помилок

3

4

переклад з російської

3

Загальна оцінка

12

Картка для роботи на уроці

1. Виконання тестових завдань.

1. Допущено помилку у відмінюванні числівника

А п’ятдесяти двох
Б дев’яноста сьома
В на сімдесяти шести
Г дев’ятьмастами сорока

2. Допущено помилку у відмінюванні числівника

А шестидесяти семи
Б сорока вісьмома
В на двохстах п’яти
Г вісімдесятьма одним

3. Допущено помилку у відмінюванні числівника:

А двохстам п’ятдесяти шести
Б двомастами п’ятдесятьома шістьома
В двохсот п’ятдесяти шести
Г (на) двохстах п’ятдесятьох шістьох

4. Правильною є відмінкова форма числівника

А п’ятидесяти шести
Б сімстами трьома
В (на) сороках п’ятьох
Г шістдесяти шести

5. Правильною є відмінкова форма числівника

А семидесяти трьох
Б п’ятьохсот сорокам
В двадцяти двум
Г шестистами десятьма

6. Правильною є відмінкова форма числівника

А двумстам тридцяти
Б тридцятьма вісьма
В стома десятьма
Г восьмидесятьом дев’ятьом

2. Записати подані числівники в родовому, давальному й орудному відмінках.

П'ятдесят сім, двадцять третій, сорок чотири, одна восьма, шістсот п'ять, дев'ятеро.

3. Виправити помилки у вживанні числівників:

Стома вкладниками, двісті трьох рахунків, одній другої депозиту, дев'ятьма тисяч гривень, семидесяти платіжок, вісьмадесятьма відділеннями банку.

4. Переклад з російської мови.

Родители купили мне в рассрочку новый телефон за пять тысяч сто сорок три гривны. Мы заплатили одну восьму этой суммы, что составляет шестьсот сорок три гривны. Остальное будем выплачивать в течение шести месяцев. Итак, полгода в нашем бюджете не будет семисот пятидесяти гривен, зато у меня – новый телефон!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.