Сьогодні о 11:00
онлайн-конференція:
«
Освіта проти насильства: методи профілактики та алгоритми реагування
»
Взяти участь Всі події

Відкритий урок з футболу

Фізична культура

Для кого: 6 Клас

14.10.2021

41

0

0

Опис документу:

На уроці вирішуються такі завдання: виховання швидкості, спритності, гнучкості; навчання технічним елементам футболу (удари по м'ячу і передачі м'яча внутрішньою стороною стопи, обробка і ведення м'яча); активізація індивідуальних психофізичних можливостей учнів; виховання учнів у дусі колективізму, взаємовиручки, відповідальності за командний результат.

Перегляд
матеріалу
Отримати код











«Рятівною силою в нашому світі є спорт - над ним як і раніше майорить прапор оптимізму, тут дотримуються правил і поважають супротивника незалежно від того, на чиєму боці перемога»

Д. Голсуорсі

Модуль: футбол (2 рік вивчення)

Клас: 6




Учитель фізичної культури

Курахівського опорного ЗЗСО № 5

Гарькавенко Дмитро Вікторович







Мета уроку: чеканка (жонглювання) футбольного м`яча як засіб розвитку уваги, спритності, координації руху та підвищення майстерності володіння м`ячем

Завдання уроку:

  • повторення учнями техніки володіння м`ячем

  • розвиток координації, спритності, уваги, швидкості

  • формування позитивного ставлення до занять футболом

  • залучення підлітків до фізичного самовиховання

Дата проведення: ____________

Місце проведення: Спортивна зала

Тип уроку: урок-тренування

Інвентар:футбольні м`ячі, секундомір, свисток, фішки, повітряні кульки, швидкісна – координаційна драбина, пакети.

Технічні засоби: ноутбук,проектор, колонки.


ХІД УРОКУ

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

1

2

3

4

Підготовча частина (14 хв.)


1

Організований вхід учнів до спортивної зали. Шикування в одну шеренгу.

1 хв

Організаційний вхід учнів до спортивного залу під музику.

Шеренга.

2

Привітання. Повідомлення мети та завдань уроку. Нагадати про дотримання правил техніки безпеки. (Додаток № 1)

1хв

Перевірка наявності спортивної форми. Поцікавитися самопочуттям учнів. Настроїти учнів на ефективну роботу.

3

Інформаційне повідомлення вчителя.

1,5 хв

Мотивація .

Перегляд відеоролику про фрістайл.


4

Вимірювання ЧСС за 15 сек.

30 с


Поклавши 2 або 3 пальці правої руки на зап'ясток лівої, притиснути пульсуючу артерію. Підрахувати ЧСС.

5

Завдання:

  • учням зі спеціальною медичною групою здоров`я

  • учням, які за станом здоров`я звільненні від фізичних навантажень

  • учням з підвищеною ЧСС

30 с

Додаток № 7

6

Різновиди ходьби:

  • ходьба на носках, руки вгору;

  • ходьба на пятах, руки за головою;

  • ходьба на зовнішній та внутрішній стороні стопи

  • ходьба з п`яток на носок

1 хв

15 м

15 м

30 м


15 м

У колону по одному в обхід по залу. Дистанція два кроки.

Руки на пояс, спину тримати рівно.

7

Біг

1 хв.

(учні з підготовчою групою здоров`я – 30 сек.)

Темп повільний.

Стежити за дистанцією

8

Вправи на швидкісній (координаційній) драбині

3 хв.

(учні з підготовчою групою здоров`я виконують вправу на драбині меншої довжини)

Стежити за дистанцією

Додаток № 2

9

Вправа на відновлення дихання у русі:

1-2 руки через сторони руками до гори

3-4 руки через сторони руками донизу

20 с

Темп повільний.

Глибокий вдих, повільний видих

10

Перешикування для комплексу вправ з аеробіки

20 с

Стежити за чіткістю перешикування

11

Комплекс вправ з аеробіки, направлених на інтенсивне навантаження нижніх кінцівок

3,5 хв.

Стежити за виконанням вчителя, слухати музику. Додаток № 3

12

Вимірювання ЧСС за 15 сек.

20 с


Поклавши 2 або 3 пальці правої руки на зап'ясток лівої, притиснути пульсуючу артерію. Підрахувати ЧСС.

Основна частина (24 хв.)

1

Жонглювання повітряною кулькою.

(однією ногою, двома ногами, головою, стегном)

3 хв.

Створення ситуації успіху, стежити за постановкою стопи.

2

Набивання футбольного м`яча у пакеті, тримаючи за ручки.

3 хв.

Гомілкостоп напружений.

3

Жонглювання футбольним м`ячем:



5 хв.

Стежити за дотриманням правил техніки безпеки.

1. Б`ємо м`яч об підлогу та підбиваємо його ногою вертикально вгору.

Стежити щоб м`яч не підлітав вище грудей, стежити за постановкою стопи.

2. Підкидуємо м`яч руками та підбиваємо його.

3. Жонглювання стегном.


Після кожного підбивання ногу ставити на підлогу.

4

Ознайомити учнів з таким видом спорту, як «Фут-бег» , ознайомити зі спеціальним м`ячем «сокс».


2,30 хв.

Розповідь, з переглядом відеоролику.

5

Естафети:

10 хв.

Клас ділиться на дві або три команди, стають у колони. (Додаток № 4)

6

Вимірювання ЧСС за 15 сек.

30с

Поклавши 2 або 3 пальці правої руки на зап'ясток лівої, притиснути пульсуючу артерію. Підрахувати ЧСС.

Заключна частина (7 хв.)

1

Стретчинг, вправи на розслаблення.

4 хв.

Виконуємо на гімнастичних матах.

(Додаток № 5)

2

Вимірювання ЧСС за 15 сек.

30с

Поклавши 2 або 3 пальці правої руки на зап'ясток лівої, притиснути пульсуючу артерію. Підрахувати ЧСС.

Визначити ступінь відновлення.

3

Шикування в одну шеренгу.

30с

Організовано, не поспішаючи.

4

Підсумки уроку

1 хв.

Вказати на помилки, виділити найвправніших учнів.

5

Домашнє завдання .

30с

Комплекс вправ на розвиток м`язів ніг.

(Додаток № 6)

6.

Прощання і організований вихід із залу

30с

Виходити із залу звичайним кроком , не порушуючи строю.

В колону по одному.























Додаток № 1


Пам`ятка з безпеки життєдіяльності на уроці фізичної культури






Додаток № 2


Вправи на швидкісній (координаційній драбині)


1.Біг, 1 нога в кожну комірку

2.Біг, 2 ноги у кожну комірку

3.Стрибки на правій нозі у кожну комірку

4.Стрибки на лівій нозі у кожну комірку

5.Стрибки на двох ногах у кожну комірку

6.Стрибки в присіді на двох ногах у кожну комірку

7.Біг дві комірки вперед одну назад

8.Стрибки на лівій нозі у кожну комірку лівим боком

9.Стрибки на правій нозі у кожну комірку правим боком

10.Біг лівим та правим боком, 1 нога у кожну комірку

11.Біг лівим та правим боком дві ноги у кожну комірку

12.В.п.-ліва нога зліва за драбиною, права з права, 1- стрибок у комірку двома ногами, 2- в.п., вправа виконується з просуванням вперед

13.В.п.-ліва нога зліва за драбиною, права з права, 1- стрибок у комірку лівою ногою, 2- в.п., вправа виконується з просуванням вперед

14.В.п.-ліва нога зліва за драбиною, права з права, 1- стрибок у комірку правою ногою, 2- в.п., вправа виконується з просуванням вперед

15.В.п.-стоячі збоку від драбини, ліва нога у комірці, права за драбиною, 1- змінюємо розташування ніг,2- в.п., вправа виконується з просуванням вперед

16. В.п.- стоячі збоку від драбини, 1- стрибок ногами до комірок, ліва нога в одну комірку,а права в іншу, 2- в.п., вправа виконується з просуванням вперед

17. В.п.- стоячі збоку від драбини, ліва нога у комірці, права за драбиною, стрибок вліво так щоб права нога опинилась у другій комірці а ліва за коміркою

18. В.п.- стоячі збоку від драбини, 1- стрибок у комірку двома ногами,2- стрибок за комірку,3- стрибок в другу комірку, 4- стрибок за комірку , вправа виконується з просуванням вперед

19. В.п.- стоячі боком, ліва нога у першій комірці, права у другій, стрибок з поворотом тулуба на 180° таким чином щоб ліва нога виявилась у другій комірці, а права у третій


(ДОДАТОК № 3)


March
Це звичайні кроки на місці. Робиться поперемінно кроки різними ногами на чотири такти. Приміром, крок праворуч, крок лівою, потім знову крок праворуч, крок ліворуч. 

Mambo
Цей вид руху повторює попередній з невеликим доповненням у вигляді винесення лідируючої ноги вперед, потім назад. Тобто, робите крок вперед правою ногою, лівою ногою на місці. Потім правою назад, лівою на місці. Винесення ноги може бути проведений і діагонально. Це різновид даного руху. 

V-step
Таку назву ці рухи отримали за схожість малюнка на підлозі, який здійснюють ноги. Якщо права нога лідируюча, то її рух починається вперед і убік (вправо). Далі, ліва - вперед і вліво. Потім ті ж руху у зворотний бік, починає права нога. Тобто, ви повертаєтеся в початкову точку. Зверніть увагу, що лідируюча нога може бути і правою, і лівою. 

Cross
Це найбільш складні рухи для новачків, тому що ноги доводиться пересувати, перехрещуючи між собою. Схема така: лідируюча нога (наприклад, права) ставиться вперед і вліво, ліва нога в сторону вліво, права нога назад на місце, ліва приставляється до правої. 

Step-touch
Це найпростіший рух. Крок однією ногою в бік, другу приставити до неї. Тепер у зворотний бік, змінюючи ногу. Наступний рух починається з тієї ноги, якій закінчили рух попереднє. Є подвійний Step-touch - це рух у бік два рази. Приміром, права нога вправо, ліва приставляється до неї, ще один крок вправо, ліва приставляється. Тепер у зворотний бік. 

Step-tap
Це рухи з дотиком. Тобто, провідна нога в сторону, другий треба торкнутися підлоги перед першою

Chasse
Це ще одне рух з приставним кроком. Фахівці називають їх «з ламаним ритмом». Справа все в тому, що на два рахунки виробляється три рухи, два останніх в швидкому темпі. Провідна нога в сторону, друга приставляється до неї, і першою ногою слід зробити крок на місці. 


Step-lift
Тут доведеться робити махові рухи. Мах може бути здійснений у різні боки, звідси і різновиди. Схема така: крок у бік, другою ногою треба зробити мах або в сторону (side), або вперед (front), або назад (back).

Step-kick
Kick - це стусан. Таку назву кроки отримали за рахунок схожості з цим рухом. Нога в сторону, друга викидається вперед і ставиться близько першої. 

Step-curl
Руху з захлестом. Нога в сторону, друга згинається назад і заводиться за першу, потім ставиться біля неї. 

Step-plie
Це рухи з присіданням. Крок в сторону, друга нога пряма, присісти на першу ногу. 

Step-lunge

Крок вперед, другою ногою проводиться торкання підлоги ззаду першої ноги. 

Step-knee
Крок в сторону, друга згинається в коліні. 

Knee-up
Це те ж саме, що і Step-knee, тільки на чотири рахунки. 

Grape-wine
Крок в сторону, інша нога ставиться ззаду першої навхрест. Перша ще в сторону, друга приставляється до неї. 




(Додаток 4)


1. М`яч з газети.

- У кожного учня сторінка газети, з якої він робить м`яч та веде його до фішки та назад, передає естафету іншому представнику своєї команди. Перемагає та команда, яка завершила вправу першою.


2. Клаптики паперу.

- У кожного учня сторінка газети, за 30 секунд потрібно порвати газету ногами на якомога більше клаптиків. Перемагає та команда у якої більше клаптиків паперу.


3. Біг до фішок на рахунок.

- У довжину розташовані обручі на відстані 1,5 м один від одного, у обручах лежать м`ячі. Учні стоять у колоні, по черзі за завданням вчителя біжать до обруча, підбивають м`яч та кладуть його назад, швидко повертаються. Перемагає та команда, яка завершила естафету першою.


4. Настільний футбол.

- Учні стоять у колоні по одному, по черзі за сигналом вчителя біжать до настільного футболу, який знаходиться на відстані 15 м від лінії старту, грають 10 секунд, та повертаються назад. Перемагає та команда, яка забила більше голів у настільному футболі.





ДОДАТОК № 5



1. Розтяжка пахової області 2. Скручування хребта












3. Однією рукою за гомілкостоп із зовнішнього боку, утримуючи передпліччям і кистю іншої руки зігнуте коліно. Плавно підтягуйте ногу як одне ціле до грудей

4. Зігніть одну ногу в коліні і плавно підтягніть її до грудей, поки не відчуєте легкого розтягування. Утримуйте положення 30 секунд

5. Розтяжка задніх м'язів стегна (нахили до прямої ноги і до зігнутою ноги)



6. Розтяжка прямого м'яза стегна



7. Розтяжка задніх м'язів стегна



8. Сидячи, нога зігнута в коліні і лежить гомілкою поруч з тазом, інша нога пряма. Лягти на спину, руки в сторони на підлозі


9. Розтяжка литкового м'яза










(Додаток № 6)


1. Підняття на табурет або стілець


- Стоїмо перед платформою рівно,

руки опущені, плечі злегка відведені назад.

Також для зручності виконання даної

вправи можна зігнути руки в ліктях.

- Стаємо на платформу спочатку однією ногою,

потім ставимо другу.

- Піднімаємось десять разів правою, потім стільки ж

л івою ногою. Опорна нога повинна зберігати прямий кут.

2. Стілець (статична вправа)


- Стаємо спиною до стіни і трохи від неї відступаємо.

- Повільно опускаємося на уявний стілець.

Імітуємо сидіння на стільці в середньому від тридцяти секунд

до однієї хвилини.

- Спину і потилицю щільно притискаємо до стіни,

в колінному суглобі утримуємо прямий кут.

- Зусиллям стегна і гомілки, випрямляємо ноги і піднімаємося.

С трушуючи стопами, розслабляємося протягом тридцяти секунд.


3. Присідання «Пліє»


- Присідаємо з прямою спиною, руки можна витягнути вперед.

- Ноги повинні бути ширше плечей, стопи розгорнуті.

- Згинаючи ноги в колінах, опускаємося до положення,

при якому в колінному суглобі буде утворений прямий кут.



4. Випади


- Стати рівно, підборіддя підведене, руки опущені.

Робимо крок вперед правою ногою, спираючись на всю

площу ступні.

- Утримуємо в коліні прямий кут, тримаємо рівновагу.

Ліва нога при цьому витягнута, коліно наближене до підлоги.

- Корпус трохи нахиляємо вперед, стежимо

за утриманням рівноваги.




Додаток № 7


Вправи для учнів відсторонених від фізичних навантажень

та дітям з підвищеною ЧСС


Читання книги




Гра у настільний футбол





Відгадування кросворду



Жонглювання футбегом


Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.