Відкритий урок "Найвідоміші композитори світу"

Опис документу:
Для відкритого уроку з музичного мистецтва я вам пропоную урок -гру "Найвідоміші композитори світу (Бах,Бетховен,Чайковський,Моцарт), на цих композиторах тримається вся класична музика,діти не тільки дізнаються про особисте життя композиторів, а й навчаться за допомогою перших нот розпізнавати,хто саме з композиторів написав цей твір (наприклад, якщо грає орган,то це звісно -Бах)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Відкритий урок

Тема семестру: професійна музика

Тема уроку: найвідоміші композитори світу

Мета уроку: за допомогою уроку-гри познайомити дітей з творчістю світових композиторів,які зробили велетенський внесок у розвиток музики.

Обладнання: дошка,ноутбук,фото композиторів,зошит-посібник.

Хід уроку

  1. Організація дітей до уроку музичного мистецтва.

  2. Оголошення теми уроку. Сьогодні у нас з вами незвичайний урок,а урок- гра. І почнемо ми з того,що я поділю вас на команди,це дуже легко оскільки кожен ряд це одна команда.

  3. Першим вашим завданням є придумати назву команді і вибрати капітана на це у вас є 2 хвилини (команди думають).

  4. Друге завдання. На листку зображено фото композитора і його прізвище,вам потрібно дописати його ім’я, країну(в якій він творив),музичний твір,та відомості про його особисте життя.

На виконання завдання у вас 2 хвилини. Час пішов.

  1. Третє завдання має назву «Хто я?» До цього завдання я запрошую капітанів команд,я команді показую музичний інструмент,а капітан в цей час щоб відгадати задає їй питання на які команда відповідає лише так,або ні. Якщо капітан не впорався з завданням,цим може скористатися суперник і заробити додаткові бали. На це завдання кожному капітану по 2 хвилини.

  2. В кожного композитора в творі присутній певний ритм,стиль і його «почерк»,що і відрізняє його з поміж інших зараз ми з вами виконаємо невеличку вправу,для розминки(танець-зарядка).

  3. Четверте завдання. До мене підходять капітани команд і вибирають собі пісню,кожна команда по черзі виконує вибрану пісню на бали (команди виконують пісні).

  1. П’яте завдання. Для одного з гравців команди буде зачитано інформацію про одного з композиторів,не вказуючи його імені і прізвища вам потрібно відгадати хто це. На виконання цього завдання у вас є 1.5 хвилини.

Моцарт. Цей композитор жив у родині музиканта він був унікальним композиторів всіх часів і народів,першу свою п’єсу зіграв в 5 років,а в 11 вже гастролював з батьком і сестрою по країні з концертами. Він мав унікальний слух і пам'ять. Останнім його твором став твір «Реквієм».

Бах. Цей композитор зробив колосальний вклад в музику,він був основоположником європейської класичної музики. Переважно писав твори для органу. Був одружений двічі.

Бетховен. Батько композитора був придворним музикантом, часто вночі будив дитину і заставляти грати. В 27 композитор захворів віспою,а в 30 років майже нічого не чув. Його твори були про життєві перешкоди,які людина в змозі пережити.

Чайковський. Цей композитор рано втратив батьків. Він став опікуном для своїх молодших братів і сестри. Коли він пішов вчитися він змінив прізвище. Рід композитора походить з України.

Власної сім,ї він ніколи не мав,її йому заміняла сестра і її семеро дітей.

На виконання завдання 30 секунд.

  1. Шосте завдання. Має назву «вгадай твір»,я вмикатиму по черзі музичні твори а команда має сказати назву,або хто його написав.

На виконання завдання 30 секунд.

1)Бетховен – До Елізи

2)Моцарт – Маленька нічна серенада

3)Бах – оркестрова сюїта

4)Бетховен – Місячна соната

5)Моцарт – симфонія №40

6)Чайковський –Танець маленьких лебедів

7)Бетховен – Симфонія №5 (Так доля стукає в двері)

8)Моцарт – Реквієм

9)Бах – Токата і фуга ре мінор

10)Моцарт – Спи моя радість засни

11)Чайковський – Танець феї драже

12)Моцарт – Симфонія №25

10. В кінці уроку вчитель підводить підсумки,ставить дітям заохочувані оцінки і дякує за урок.

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.