Відкрите заняття "Використання сучасних напрямків в хореографіі"

Опис документу:
Пояснення теми та завдання-навчальні,розвивальні та виховні.Мета заняття:Опанування основних рухів сучасного танцю та гармонійне узгодження іх з музикою;поліпшення координаціі рухів і емоційноі виразності вихованок.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Департамент освіти і науки Криворізької міської ради

Відділ освіти виконкому Центрально-Міської районної у місті ради

Комунальний позашкільний навчальний заклад

«Палац дитячої та юнацької творчості Центрально-Міського району»

Криворізької міської ради

Відкрите заняття

Використання сучасних напрямків

в хореографії

Підготувала:

Керівник-методист народного художнього колективу студії естрадного танцю «Ренесанс»

Рідош Алла Григорівна

Кривий Ріг

2019

Тема заняття: Використання сучасних напрямків в хореографії

Дата проведення:

Тривалість: 45 хв.

Рівень: основний, 4 рік навчання

Завдання:

- навчальні: розвивати музично-ритмічні і рухово-танцювальні здібності; перевіряти рівень засвоєння вивчених елементів класичного екзерсису; вдосконалювати загальну танцювальну техніку; вчити вільно і невимушено володіти корпусом, чітко і легко координувати рухи.

- розвивальні: розвивати виворітність, силу, еластичність м’язів ніг; сприяти планомірному танцювально-виконавському розвитку вихованців, розвитку іх творчих здібностей.

- виховні: виховувати естетичний смак засобами хореографічного мистецтва, залучати до мистецьких цінностей.

Мета: Опанування основних рухів сучасного танцю та гармонійне узгодження їх з музикою; поліпшення координації рухів і емоційної виразності вихованок шляхом повторення і відпрацювання вивчених рухів.

Тип заняття: комбінований.

Методи навчання, що використовуються у ході заняття:

вербальні –розповідь, пояснення,зауваження; наочні, практичні.

Обладнання: станок для екзерсису; музичний програвач; фортепіано; збірник нотаудіо-записи; дзеркала;

Місце проведення: КПНЗ «Палац дитячої та юнацької творчості Центрально-Міського району» КМР.

Очікувані результати: Після заняття учні зможуть: вірно використовувати власне тіло, чути та розуміти музику; розповідати про хореографічні комбінації та танцювальні етюди; застосовувати отримані знання та вміння на практиці.

План заняття:

1.Вступна частина (10хв):

2.Основна частина (30хв):
- класичний екзерсис біля станка;

- вправи на середині залу;
- стрибкові комбінації на середині та по діагоналі танцювального залу.

- робота над хореографічними композиціями на засвоєння різних видів танцювальних стилів.

3. Заключна частина, підведення підсумків заняття, уклін (5хв).

Хід заняття

1.Вступна частина:

  • слово педагога про хід заняття;

  • мотивація дітей та позитивний емоційний стан;

  • привітання, уклін.

2. Основна частина заняття:

- Класичний екзерсис біля палки:

Releve: у перекладі означає «підведення на півпальці або пальці». Розвиває силу ніг, танцювальний підйом. Виконується в комбінації .

Demi and grand plie: згинання, складання, присідання, напівприсідання, Розвиває силу та виворотність ніг.

Battement tendu: у перекладі «рух ногою». Розвиває рухливість гомілковостопного суглоба, м’язи гомілки і стопи. Сприяє розвиненню стійкості, підтягнутості, розгорнутості і сили ніг.

Battement jete: цей елемент у перекладі означає «відбивання ногою», розвиває стрункість, міцність ніг, а також легкість та силу.

Ronds de jambe par terre: коло ногою по підлозі або в повітрі, розвиває виворотність, еластичність у тазостегновому суглобі, рухливість колінного та гомілковостопного суглобів.

Battement fondus: розвиває силу ніг, еластичність м’язів, рухливість суглобів, сприяє розвитку стійкості, танцювальності і координації рухів.

Розтягування: цей елемент виконується в комбінації з нахилом корпусу назад та убік і по колу для повного розтягування всіх м’язів.

Grands battements jete: це рух з великим викидом ноги, розвиває силу, легкість ніг та танцювальний крок.

Вправи на середині залу:

  • Елементи вільної пластики на середині залу: Розширення діапазону фізичних та технічних можливостей через удосконалення техніки виконання раніше вивчених пластичних, партерних елементів – комбінації, що поєднують «мости», «перевороти», нахили, махи в стилі modern. Подальший розвиток гнучкості та еластичності м’язів через вправи на розвиток спритності, гнучкості з більшим навантаженням, з використанням фітнесс-предметів (гімнастична резинка, гімнастичний блок) в стилі modern. Вправи на посилення гнучкості суглобів, на поліпшення еластичності м’язів, на досягнення вивернутості, шпагати, еластичність стоп в стилі modern (flat-bach, flex-point, hip lift, deep body bend, twist, roll down, roll up)

  • Allegro на середині залу в комбінаціях: sotte, echape, shangementdepied, assamble, sissonneferme, sissonneouvert, стрибки с просуванням, стрибки entournant, стрибки з заносками, розгорнуті комбінації стрибків;

  • Великі стрибкі та обертання по діагоналі та лініях:

  • Assamble sotte jete в комбінації;

  • Sissonne в просуванні;

  • Glissade в комбінації з Assamble;

  • Endedans в комбінації з chaine;

  • Chasse в комбінації з tour de forse;

  • Хореографічні композиції на засвоєння різних видів танцювальних стилів:

Вихованці виконують 2 танцювальних номери різних стилів.

Перед виконанням кожного номеру педагог розповідає про даний стиль.

  • «Думки» - стиль Modern;

Стиль Modern заперечує, якщо вважає необов’язковим, багато характерних рис класичного танцю – виворотність, повітряність стрибків та інше. Він дозволяє виконання босоніж та широко використовує партерну техніку. В даний час класичний танець і стиль Modern розвиваються у взаємному злитті.

  • «Відібраний світ» - стиль Contemporary dance;

Contemporary dance дослівно означає «Сучасний танець». На сьогоднішній день він є одним з найпопулярніших танцювальних напрямків сучасної хореографії в світі. Цей стиль є дуже чуйним, емоційним, пластичним та ефектним. Дуже велику роль грає зв’язок між внутрішнім станом танцюриста та відображенням його в танці, співвідношення рухів тіла світовідчуттям виконавця, уміння донести душевне послання до глядача.


3. Заключна частина заняття:

Підбиваючи підсумки заняття, можливо відмітити, що вихованці впоралися з поставленим завданням та освоїли техніку виконання як кожен окремо, так і в групі. Але треба посиліти роботу по синхронності виконання в цілому.

Знання виконання танцювальних стилів і застосування на практиці знань також засвоєно повністю. В цілому основні цілі і завдання відкритого заняття виконані.

Уклін.

Ми бажаємо Вам творчої наснаги та успіхів!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.