Відгук на прочитаний міф

Опис документу:
навчити учнів складати відгук на прочитаний міф, розвивати усне зв’язне мовлення, творчу уяву, збагачувати словниковий запас школярів, виховувати в них любов до читання, ретельність при виборі міфу, свідоме ставлення до прочитаного.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема. РМ (у). Відгук на прочитаний міф. Мета: навчити учнів складати відгук на прочитаний міф, розвивати усне зв’язне мовлення, творчу уяву, збагачувати словниковий запас школярів, виховувати в них любов до читання, ретельність при виборі міфу, свідоме ставлення до прочитаного. Обладнання: підручник, пам’ятка «Як складати відгук».

Тип уроку: розвиток зв’язного мовлення.

Хід уроку

І. Організаційний момент Нам урок уже давно Час розпочинати. Будем знову мовлення Наше розвивати.

ІІ. Актуалізація опорних знань

Гра «Відгадай назву міфу за ілюстрацією та цитатою».

«Він узяв дівчину за дружину і сховав її у своєму підземному царстві.»

(« Деметра і Персефона»)

«Чимало чудових витворів вийшло з рук митця за цей час, але душа його поривалася на волю.»

(«Дедал та Ікар»)

«Він узяв свої стріли, вмочив вістрями в ту чорну кров, і стріли стали назавжди отруйні.»

(«Лернейська гідра»)

«Він підійшов до статуї, і — о щастя, о радість! — статуя ожила! Б’ється її серце, у її очах світиться життя.»

(«Пігмаліон та Галатея»)

«Ці страшні муки тривали тисячоліття, але ніщо не могло здолати титана.»

(«Прометей»)

«З подивом дивиться він на своє відображення у воді, і велике кохання опанувало його.»

(«Нарцис»)

ІІІ. Оголошення теми та мети уроку ІV. Робота над темою уроку 1. Слово вчителя. Сьогоднішню розмову мені хочеться розпочати з однієї відомої притчі. Якось мандрівник зустрів трьох людей, що піднімали камені на гору. – Що ви робите? — спитав він кожного. І почув різні відповіді. – Підіймаю на гору каміння, — сказав перший. – Заробляю собі на хліб, — відповів другий. – Я будую храм, сказав третій. І мандрівник подумав: «Щаслива людина.» – Як ви вважаєте, кого мандрівник назвав щасливим? Чому? Суть цієї притчі розкриває суть співпраці й співтворчості кожної людини з книгою: деякі просто читають книги, інші — не отримують ніякого задоволення від науки та книжок, а «щасливчики», — це ті, беручи до рук книгу, розуміє, що вона скарбниця знань, накопичених людством, і, гортаючи її, відчуває причетність до великих людських відкриттів. Я бажаю вам стати такими «щасливчиками». Кожен прочитаний твір залишає в душі читача не тільки спогади про героїв. Він дає певну інформацію, розкриває таємниці буття — робить нас розумнішими, навчає замислюватися над вчинками та їх результатами. Відгук на прочитаний твір — це обмін враженнями про твір, висловлювання свого ставлення до подій, зображених автором вчинків героїв, вираження своєї особистої думки, щодо того, як автор ставиться до героїв — у захваті від них, засуджує, співчуває. Це передача своїх думок і почуттів, викликаних твором. 2. Ознайомлення з пам’яткою «Як складати відгук».

Пам’ятка

1.Дуже уважно прочитай книгу. 2. Обдумай її зміст і з’ясуй: а) про що говориться в ній; б) хто головні герої; в) чи подобаються вам головні герої та характер їхніх вчинків; г) які питання виникли під час читання; ґ) що в книзі вам не сподобалося. 3. Особливості відгуку: • оперативність, актуальність; • лаконічність, відвертість; • щирий і доброзичливий тон висловлювання; • розповідь від першої особи; • тактовність, толерантність, ненав'язливість суджень. 4.Композиційні частини відгуку: Зачин — спонукає ознайомитися з твором, оцінити його. Основна частина — стислий переказ або опис його змісту з елементами обґрунтування оцінки. Висновок — узагальнення вражень, вираження ставлення до твору. 5. Фізкультххвилинка.

Ось читати перестали і тепер всі дружно встали. Будем ми відпочивати: нумо вправи починати. Руки — вгору, руки — вниз і легесенько прогнись Покрутились, повертілись, на хвилинку зупинились. Пострибали, пострибали, раз присіли, другий — встали. Всі за парти посідали, вчитись далі ми почали.

5. Складання відгуків на прочитаний міф за поданим планом 1. Назва міфу. 2. Тема і основна думка твору. 3.Які епізоди викликали у вас найбільше враження? 4. Головні герої міфу. 5. Яке враження справила на тебе ця книжка? 6. Який висновок можна зробити з прочитаного? 6. Слухання, аналіз 3 – 4 відгуків, складених учнями. ( Метод «Крісло автора»). V. Підбиття підсумків уроку – Які відгуки вам сподобалися найбільше? Чому? Слово вчителя. Читайте! Нехай у вашому житті не буде жодного дня, щоб ви не прочитали бодай однієї сторінки з нової книги. Тоді ви будете освіченими, вихованими, добрими людьми. Людина, яка любить читати, — щаслива людина. Навколо неї завжди багато розумних, добрих і вірних друзів. І друзі ці — книги. Читайте і бережіть книги!

Ти можеш із другом своїм посваритись

І, навіть, образившись, тиждень мовчати, А книжка не сердиться, книжка не злиться, Вона лиш добру тебе буде навчати. І сонце ясніше засвітить для тебе, і небо засяє таке голубе! Тобі подружитися з книжкою треба — І книжка ніколи не зрадить тебе.

VІ. Домашнє завдання Підготуватися до контрольної роботи за розділом «Міфи народів світу»

Додаток до уроку Мій улюблений міф

На початку третього тисячоліття, у вік космічних швидкостей, дивовижних досягнень науки і техніки, я знову повертаюсь до міфів Давньої Греції. мене цікавлять давні уявлення про людину, її прагнення, мрії, її розуміння Добра і Зла.

мені хочеться поділитися враженнями від прочитаного міфу про Прометея, який є найяскравішим прикладом самопожертви в ім’я людства. Міф мені подобається тим, що зло не змогло перемогти, перемогу отримують добро і справедливість.

Могутній титан Прометей мені сподобався найбільше. Завдяки йому люди навчилися ремісництву і приборкали тварин, познайомилися з довкіллям і стали лікувати хворих, збудували кораблі і почали мандрувати, пізнавати море й землю, орієнтуватись по зірках.

Титан Прометей викрав з Олімпу священний вогонь, щоб дати його людям. За це громовержець Зевс і вирішив його покарати. І хоча Прометей був закутий, але його вільний дух назавжди залишився з людьми, як і принесений вогонь.

Я захоплююся мужністю Прометея — він зробив людство незалежним від богів, подарував людям вогонь, уселив їм віру в себе.

Прометей нагадує мені інший безсмертний образ — Ісуса Христа, який страждав за все людство, ніс у собі таку щиру жертовність і велику любов, був готовий віддати своє життя заради життя людей.

Я хочу, як і Прометей, сміливо іти вперед і вести за собою всіх, хто має волелюбність, сміливе серце і любов до людей.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з ФІЗИКИ залишилося:
0
3
міс.
0
3
дн.
0
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!