Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Підвищення кваліфікації та атестація педагогічних працівників ЗДО і ЗЗСО за новим профстандартом
»
Взяти участь Всі події

Вибір основних та додаткових технологій для об’єктів проектування

Трудове навчання

Для кого: 6 Клас

10.06.2018

1266

2

0

Опис документу:
Визначені об’єкти проектування, обрані технології основні та додаткові, кількість годин на виготовлення об’єкту (проекту) на рік для першого та другого розділів. Описані очікувані результати на основі компонентів: знаннєвого, діяльнісного та ціннісного.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

6 клас

Об’єкт проектування

Технології

К-сть год.

Очікувані результати

Розділ 1. Основи проектування, матеріалознавство та технології обробки

Проект 1

Гарячі напої

Основна технологія:

Технологія приготування їжі

4

Знаннєвий компонент

Розуміє етапи проектування.

Розуміє сутність методу біоформ у створенні (дослідженні) форми виробу.

Розуміє моделі-аналоги як історію розвитку технічного об'єкту; розуміє сутність базової моделі.

Знає властивості конструкційних матеріалів.

Розуміє роль природніх матеріалів, як важливого екологічного ресурсу у збереженні довкілля.

Розрізняє та називає інструменти та пристосування для обробки конструкційних матеріалів.

Має уявлення про масштаб.

Діяльнісний компонент

Розрізняє етапи проектної діяльності.

Застосовує методи фантазування та біоформ при проектуванні виробу.

Розрізняє моделі-аналоги стосовно об'єкту проектування.

Добирає конструкційні матеріали в залежності від їх властивостей.

Читає та виконує зображення плоскої деталі (схеми).

Визначає типи деталей. Розрізняє деталі за способом отримання.

Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення.

Добирає інструменти та матеріали для виготовлення виробу.

Дотримується прийомів роботи з інструментами та пристосуваннями.

Визначає необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу.

Вирізняє технології виготовлення та оздоблення виробів поширені в регіоні проживання за характерними ознаками. Виготовляє виріб.

Оздоблює виріб за готовою композицією.

Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій.

Характеризує різні технології як види декоративно-ужиткового мистецтва.

Добирає та використовує знаряддя праці при розв’язанні практичних завдань.

Ціннісний компонент

Обговорює та висловлює судження щодо цінності конструкційних матеріалів природного походження.

Обґрунтовує взаємозв’язок між дотриманням технології виготовлення та якістю виробу.

Усвідомлює значення деталі, як частини виробу.

Проект 2

Салати

Основна технологія:

Технологія приготування їжі

9

Проект 3

Гольниця

Основна технологія:

Технологія виготовлення швейних виробів ручним способом

Додаткова технологія:

Технологія вишивки стрічками

4

Проект 4

Брелок

Основна технологія:

Технологія обр. деревинних матеріалів (ДВП, фанера).

Додаткова технологія:

Технологія пірографії (випалювання)

6

Проект 5

Панно, картина

Основна технологія:

Технологія ниткографії

Додаткова технологія:

Тех-гія обр. деревинних матеріалів (ДВП, фанера).

10

Проект 6

Лялька-мотанка

Основна технологія:

Технологія виготовлення ляльки-мотанки

8

Проект 7

М'яка пласка іграшка

Основна технологія:

Технологія виготовлення виробів, оздоблених аплікацією з текстильних матеріалів

4

Проект 8

Об’ємна м’яка іграшка

Основна технологія:

Технологія виготовлення аплікації (з текстильних та природних матеріалів)

10

Проект 9

Вирощування кімнатних рослин

Основна технологія:

Технологія вирощування кімнатних рослин

8

Розділ 2. Технологія побутової діяльності

Проект 1

«Охайне житло»

Технологія догляду за житлом

1

Знаннєвий компонент

Знає правила добору миючих засобів для догляду за різними видами поверхонь.

Знає правила безпечного користування миючими засобами та побутовою технікою.

Діяльнісний компонент

Розрізняє та добирає миючі засоби та інструменти для прибирання житла.

Читає і розуміє інформацію про товари.

Ціннісний компонент

Обговорює та висловлює власну думку щодо важливості гігієни житла в житті людини.

Усвідомлює важливість вибору миючих засобів та їх впливу на довкілля.

Проект 2

«Здоров’я та краса мого волосся»

Технологія догляду за волоссям

2

Знаннєвий компонент

Знає фактори що впливають на стан волосся.

Діяльнісний компонент

Критично ставиться до інформації про товари з метою збереження здоров’я.

Визначає комплекс процедур та засобів для догляду за власним волоссям в залежності від його типу.

Планує дії по догляду за власним волоссям.

Ціннісний компонент

Усвідомлює необхідність догляду за волоссям.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.