Вхідне тестування з української мови 7 клас

Опис документу:
Вхідне тестування з української мови 7 клас. Два варіанти. Тестові завдання закритої форми пропонують вибрати одну правильну відповідь із декількох запропонованих. До кожного завдання на встановлення відповідності подано інформацію, позначену цифрами (ліворуч) і буквами (праворуч). Щоб правильно виконати завдання, необхідно встановити відповідність інформації, позначеної цифрами та буквами (утворити логічні пари).

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Вхідне тестування

з української мови

7 клас

І варіант

1. Позначте рядок, у якому всі слова є запозиченими.
А) Аплікація, девіз, новела;

Б) пелюстка, магнітофон, хіт;

В) номер, паштет, небо;

Г) ейфорія, пролісок, дизайн.

2. Позначте рядок, у якому всі слова є застарілими.
А) Магазин, гостинець, універсал;

Б) гетьман, ярмарок, сором;

В) баталія, уста, повітка;

Г) піїт, каламар, скринька.

3. Позначте рядок, у якому всі слова є неологізмами.
А) Космонавт, пейджер, насос;

Б) комп'ютер, автомобіль, йогурт;

В) мобільник, саундтрек, бойлер;

Г) паркур, файл, вентилятор.

4. Позначте рядок, у якому всі іменники є збірними.
А) Птаство, сирота, відкриття;

Б) жіноцтво, вороння, цибулиння;

В) колосся, знання, двері;

Г) службовці, дрова, загін.

5. Позначте рядок, у якому всі іменники — спільного роду.
А) Сусіда, роззява, недоріка;

Б) немовля, учитель, пустомеля;

В) лікар, листоноша, теля;

Г) невдаха, дизайнер, ледащо.

6. Позначте рядок, у якому всі числівники є порядковими.
А) Дві п'ятих, третій, шістсот;

Б) вісімнадцять, дев'ять, сьомим;

В) тридцятьох, двома, десятого;

Г) восьмим, двоє, сто двадцять.

7. Установіть відповідність між іменником і відміною, до якої він належить.

  1. Перша; А. Зілля;

  2. третя; Б. теля;

  3. четверта. В. ненависть;

Г. Микола.

8. Установіть відповідність між іменником II відміни та групою, до якої він
належить.

  1. Тверда; А. Пісня;

  2. м'яка; Б. узбіччя;

  3. мішана. В. кінь.

Г. трактор.

9. Установіть відповідність між словами в рядку і групою, до якої вони належать.

  1. Якісні прикметники; А. Сестрин, сусідський, Марійчин;

  2. відносні прикметники; Б. спокійний, денний, швидкий;

  3. присвійні прикметники. В. жовтий, мудрий, жорстокий;

Г. сталевий, російський, вишневий.

10. Установіть відповідність між виділеними в реченні словами і способом їх творення.

  1. Суфіксальний; А. Тихо падав вогкуватий, синюватий пізній

  2. префіксальний; сніг (М. Рильський),

  3. сполучення основ. Б. Мене привабив невисокий на зріст ясноокий

юнак з симпатичний, розумним обличчям (Ю. Збанацький).

В. Туман уже вкрив морську далечінь, але тут, в бухті, він був негустий (Ю. Смолич).

Г. Не сивий мудрий, а старий (Народна твор­чість).

11. Установіть відповідність між кількісними числівниками в реченнях і їх видами за значенням.

1) Власне кількісні А. Понад чотири п'ятих австралійців проживає у
на означення містах, решта — сільське населення.

цілих чисел; Б. Двоє хитрих мудрого не переважать (Прислів'я).

  1. збірні; В. Сьома вода на киселі (Прислів'я).

  2. дробові. Г. Дві тополі високії, одна одну хилить (Т. Шевченко).

12. Установіть відповідність між займенником у реченні та його розрядом за значенням.

  1. Особовий; А. І мене в сім'ї великій, В сім'ї вольній, новій, Не забудьте

  2. присвійний; пом'янути Незлим тихим словом (Т. Шевченко),

  3. вказівний. Б. Черниш уже не бачив нічого, окрім протилежного берега,

завихреного вогнем (О. Гончар),

В. Ця квітка завжди хвилює людей (За С. Плачиндою).

Г. І зникне в житах твій зелений кінь щастя (О. Гончар).

Вхідне тестування

з української мови

7 клас

П варіант

1. Позначте рядок, у якому всі слова є запозиченими.
А) Волейбол, каталог, можливий;

Б) любисток, телефон, репертуар;

В) дисплей, матерія, гумористичний;

Г) лінгвістика, засіб, пиріг.

2. Позначте рядок, у якому всі слова є застарілими.
А) Барський, дорога, москаль;

Б) оброк, шати, піснетворець;

В) бариш, поріг, мрія;

Г) кольчуга, страва, ланіти.

3. Позначте рядок, у якому всі слова є неологізмами.
А) Монітор, тест, гармата;

Б) скутер, рингтон, ноутбук;

В) буквар, телевізор, колонка;

Г) веб-сторінка, копірайтер, інженер.

4. Укажіть рядок, у якому всі іменники є збірними.
А) Меблі, учнівство, селянство;

Б) коріння, дитинство, продаж;

В) поселення, хутро, канікули;

Г) комашня, студентство, школярі.

5. Позначте рядок, у якому всі іменники — спільного роду.
А) Плакса, каліка, сирота;

Б) блакить, ягня, професор;

В) доповідь, лікар, командир;

Г) староста, продавець, тонкослізка.

6. Позначте рядок, у якому всі числівники є порядковими.
А) Першого, двохсотий, двадцять п'ятий;

Б) десятий, два, одна четверта;

В) сорок сім, тридцять, шостий;

Г) п'ятого, тридцять третього, дев'яти.

7.Установіть відповідність між іменником і відміною, до якої він і

  1. Перша; А. Ягня;

  2. третя; Б. мати;

  3. четверта. В. краса;

Г. Іван.

8. Установіть відповідність між іменником II відміни і групою, до я?

  1. Тверда; А. Обличчя;

  2. м'яка; Б. теля;

  3. мішана. В. прожектор;

Г. вогонь.

9. Установіть відповідність між прикметниками та групою, до якої вони належать.

  1. Якісні; А. Бавовняний, весняний, французький;

  2. відносні; Б. прославлений, старанний, червоний;

  3. присвійні. В. сухий, солодкий, квітковий;

Г. лисячий, гірський, дідусеве.

10. Установіть відповідність між виділеними в реченнях прикметниками і способом їх творення.

  1. Суфіксальний; А. Душа народу не сліпа, вона стоока (М. Рильський),

  2. префіксальний; Б. Без мистецтва життя було б холодним, незатишним,

  3. сполучення основ. непривітним (Л.Дмитренко).

В. Місяць яснесенький промінь тихесенький кинув до

нас (Леся Українка).

Г. Настя відхилила голову і жадібно дихала повітрям,

повним гірких степових пахощів (3. Тулуб).

11. Установіть відповідність між кількісними числівниками в реченні та їх видами за значенням.

  1. Власне кількісні на А. До сьомих віників пам'ятати (Прислів'я). означення цілих чисел; Б. Сімсот воріт, та один вхід (Загадка).

  2. збірні; В. Двоє б'ються, третій — не мішайсь (Прислів'я).

  3. дробові. Г. Одна третя загальної ваги — то була вага візка,

якого він тримав у руці.

12. Установіть відповідність між займенником у реченні та його розрядом за значенням.

  1. Особовий; А. Постановили: не збочувати, не давати собі волі, гонити без

  2. присвійний; жалю весняні спокуси... (С Васильченко)

3) вказівний. Б. Символісти — це ті, що пишуть віршами «символ віри»

(Остап Вишня).

В. Ліс мовчав у смутку, в чорному акорді. Заспівали скрипки

у моїй душі (П. Тичина).

Г. Я не міг одірвати очей від квітучої вишні (В. Сухомлинський).

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Соціальне партнерство закладу позашкільної освіти та сім’ї»
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.