Весела подорож до цирку» (заняття з логіко-математичного розвитку для дітей ІІ-ої молодшої групи)

Опис документу:
Програмовий зміст: закріпити вміння дітей виділяти один предмет із групи. Закріплювати лічбу в межах двох, вміння відносити останнє число до всієї групи предметів. Розрізняти і називати геометричні фігури (круг, квадрат, трикутник). Удосконалювати вміння порівнювати геометричні фігури за величиною прийомом накладання. За допомогою різноманітних ігрових ситуацій закріплювати елементарні математичн

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

«Весела подорож до цирку»

(заняття з логіко-математичного розвитку

для дітей ІІ-ої молодшої групи)

Програмовий зміст: закріпити вміння дітей виділяти один предмет із групи. Закріплювати лічбу в межах двох, вміння відносити останнє число до всієї групи предметів. Розрізняти і називати геометричні фігури (круг, квадрат, трикутник). Удосконалювати вміння порівнювати геометричні фігури за величиною прийомом накладання. За допомогою різноманітних ігрових ситуацій закріплювати елементарні математичні поняття «один», «два», «більший-менший», «однакові-різні», «попереду». Закріплювати знання основних кольорів.

Формувати вміння розрізняти і називати відрізки доби: день, ніч. Розвивати увагу, мислення, пам'ять. Виховувати організованість, цікавість до навчально-ігрової діяльності. Вміння слухати вихователя, відповідати на запитання та діяти за його вказівкою.

Вчити дітей розміщувати цеглини горизонтально в дві лінії (колія для потягу). Закріплювати поняття «довгий», «короткий». Виховувати інтерес до конструктивної діяльності.

Обладнання: демонстраційний: іграшкові собачки (великі та маленькі); відерця, м’ячі, два малюнка із зображенням дня і ночі, плакат із зображенням клоуна;

роздатковий: геометричні фігури, малюнки із зображенням клоуна, будівельний матеріал.

Хід заняття

Вихователь: - Всім доброго ранку! Як багато тут гарних діточок та гостей! Привітаймося!

Діти говорять разом з вихователем.

  • Доброго ранку, рідний наш дім!

Доброго ранку гостям усім!

Доброго ранку сонечку ясному,

Доброго ранку садочку прекрасному.

Вихователь: - Діти, як називається ваш садочок? (Струмочок)

Саме в «Струмочок» я й поспішав. Я – клоун. Звуть мене Кльопа. Я хочу з вами познайомитись.

Гра «Познайомимося»

Діти по черзі вітаються за руку з клоуном і називають своє ім'я.

Вихователь: - А прийшов я до вас із цирку. У цирку виступають клоуни, акробати, жонглери та багато різних тварин, щоб розвеселити глядачів. Я до вас завітав тому, що моїм друзям у цирку потрібна ваша допомога. Цирк переїжджав з міста в місто і всі речі з якими виступають артисти переплутались. Допоможіть будь-ласка навести там лад. Дорога до цирку далека, то ж ми поїдемо у потязі. Ви знаєте, як потрібно там себе поводити?

(так)

Добре, молодці. Шикуймося!

Вихователь: - Діти, я буду паровозом, а ви – вагончиками.

Скільки у нас паровозів? (один)

Скільки вагончиків? (багато)

Покладіть праву руку на плече того, хто стоїть попереду. Поїхали!

Діти з вихователем: - Паровозик наш біжить,

Паровозик наш пихтить,

Вирушає потяг точно

Та везе із дитсадочка.

Чох-чох-чух-чух – я далеко вас домчу.

Вихователь: - Зупинка «Циркова».

В цирк мерщій, там чудеса.

Лине сміх під небеса.

Ждуть собачки та слони,

Допоможемо їм ми!

Діти заходять до цирку, зустрічають собачок.

Вихователь: - Діти, хто нас зустрічає? (Собачки)

- Скільки сидить собачок на маленьких стільчиках? (дві)

- А на великому? Давайте порахуємо (одна)

- Яких собачок більше? (на маленьких стільчиках)

- Яких менше? (на великих стільчиках)

- Що треба зробити, щоб їх стало порівну? (посадити ще 1 собачку

на великий стільчик)

- Собачок стало порівну? (так)

- По скільки стало собачок? (по дві)

- Діти, собачки виступали та переплутали всі м’ячі і просять, щоб ви допомогли їм розкласти м’ячі за кольорами у відерця. Вихователь запитує у дітей якого кольору відерця. Скільки відерець червоного кольору (жовтого, зеленого, синього). Діти розкладають м’ячі у відерця відповідного кольору.

Вихователь: - Молодці, дітки! Собачки вам дуже вдячні за допомогу і пропонують погратися.

Гра з мильними бульбашками.

Після гри діти прощаються з собачками, йдуть далі та зустрічають клоуна.

Вихователь: - Це мій друг – клоун Бім. Подивіться на Біма. Він веселий чи сумний? (сумний)

- Бо в нього загубилися прикраси до його костюма.

- А давайте ми прикрасимо костюм Біма. (вихователь прикрашає костюм Біма).

- Але у Біма є ще маленькі друзі – клоуни. Давайте їм допоможемо.

(діти кожен самостійно викладають геометричні фігури у відповідні

«будиночки» прикрашаючи костюм. Вихователь змінює вираз обличчя клоуна)

Вихователь: - Діти, погляньте, яким став Бім (веселим, задоволеним)

- А ви задоволені? Клоун дякує вам, дарує капелюшки та запрошують до гри.

Гра «Веселі клоуни»

- промовляння слів та виконання рухів:

Ми – веселі клоуни – один, два, три

(йдуть по колу)

Плещемо в долоні - один, два, три

(плещуть)

Весело кружляємо - один, два, три

(кружляють)

Пісеньку співаємо - один, два, три

(присіли)

Ми веселі клоуни - один, два, три

(крокують)

Головой хитаємо - один, два, три

(хитають головами)

Високо стрибаємо - один, два, три

(стрибають)

Всіх розвеселяємо - один, два, три

(плещуть у долоні)

Діти прощаються з клоунами, йдуть далі до слонів, зустрічають мавпочку, яка поспішала їм на зустріч.

Вихователь: - Ой, дітки! Слоники наші сплять. Вони так часто переїжджали з цирком з міста у місто, що переплутали день та ніч.

Вихователь: - Треба слоникам допомогти.

- Діти, як ви гадаєте, що зараз? (день)

Вихователь: - А чому ви так думаєте? (бо надворі світло, світить сонце, вдень ми граємось, ходимо на прогулянку, обідаємо…). Як на нашій картинці.

Вихователь: - А що ж тоді буває вночі? (вночі темно, світить місяць, бувають зірки на небі, вночі всі сплять…)

Вихователь: - Молодці, дітки!

- А ці два малюнки, на яких зображено день та ніч. Я покажу їх слоникам, коли вони прокинуться, щоб вони знали, коли потрібно спати, а коли гратись та виступати на арені.

Вихователь: - Діти, от ви і допомогли всім моїм друзям. Дякую вам за це. Настав час повертатися додому.

Всі підходять до рейок, які хтось поламав.

Вихователь: - Ой, дітки, а наша дорога чомусь зламана, хтось її поламав. (може слоники, прокинувшись, пройшлись по ній?)

- Ми тепер не зможемо по ній їхати. Що ж робити? (Відремонтувати)

- Як ви гадаєте, яку дорогу нам краще побудувати довгу, чи коротку, щоб повернутися до дитячого садка? (відповіді дітей)

Діти разом з вихователем будують нову дорогу.

- То яку дорогу ми побудували? (довгу)

Вихователь: - Ось, яка гарна дорога в нас вийшла!

- Шикуймося знову у потяг та рушаймо додому.

Поїхали:

- Паровозик наш біжить,

Паровозик наш пихтить,

Вирушає потяг точно

Та везе у дитсадочок.

Чох-чох-чух-чух – я далеко вас домчу.

Вихователь: - От ми і повернулись до дитсадка з цирку.

- Діти, кого ми там бачили, кому допомагали? (відповіді дітей)

- А на згадку про нашу подорож я хочу теж подарувати вам подарунки.

(Клоун роздає дітям подарунки)

Вихователь: - Діти, ми були в гостях у клоуна Кльопи у цирку, а тепер давайте запросимо його до нас у групу, та покажемо як гарно нам в ній живеться.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з НІМЕЦЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
1
міс.
3
0
дн.
1
8
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!