і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Арт-терапія в педагогічній практиці. Емоційний розвиток особистості засобами арт-терапії
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

ВЕЛИКА БУКВА В ІМЕНАХ КАЗКОВИХ ГЕРОЇВ. Матеріали "Частини мови. Іменник"

Перегляд
матеріалу
Отримати код

ЧАСТИНИ МОВИ. ІМЕННИК

Іменник як частина мови. Значення іменника

* Випиши лише іменники, вставляючи пропущені букви. Перші букви слів

утворять ім'я відомої принцеси.

Б.реза, ч.рвоний, ірис, ч.тає, л.сиця, овал, м’ятний, сні., ні.ті, ро.фарбу-

вав, ін.й, жи..я, кол.орові, кастр.ля, ап..льсин. (Білосніжка)

Істоти, неістоти

* Випиши окремо у дві групи іменники, що відповідають на питання хто?,

та іменники, які відповідають на питання що?

Бабуся, миска, акація, акула, ураган, геолог, грім, інженер, равлик,

лампочка, ігри, артист.

Що означають істоти? Неістоти? З перших букв слів утворяться імена двох

казкових героїв. (Багіра, Мауглі) Як пишуться утворені слова?

Рід іменників

* Випиши окремо іменники чоловічого, жіночого, середнього роду у три ко-

лонки, вставляючи пропущені букви.

Натхне..я, наука, акац.я, наро., ім.я, .країнець, .антазія, фест.валь, фар-

бува..я.

ж.р. ч.р. с.р.

наука народ натхнення

акація українець ім'я

фантазія фестиваль фарбування

Перші букви слів складуть імена трьох персонажів однієї казки. (Наф-

Наф, Нуф-Нуф, Ніф-Ніф) Як пишуться казкові імена? Що ти про них зна-

єш?

Відмінювання іменників

* Відгадай загадки, дай відповіді на питання. Визнач відмінок відгадок.

1) - Я по засіку метений, Я від діда втік.

Я на яйцях спечений, - То й від тебе втечу!

Я від баби втік, Чиї це слова? (Колобка – Р.в.)

2) Від кого прийшли казкові телеграми?

а) «Дуже засмучена. Мишка розбила моє яєчко. Прийти не зможу.»

(від Курочки Ряби – Р.в.)

б) «Ніяк не витягнемо ріпку!» (від Андрушки та Матушки…- Р.в,)

в) «Мати забрала вудку. Нічим ловити рибу.» (від Івасика - Телеси-

ка – Р. в.)

г) «Я вирішив подорожувати світом. Я гадав, що всі так само добрі,

як мої бабуся та дідусь. Але виявилось, що в цьому світі існують

і злі, і жорстокі, і хитрі.» (від Колобка – Р.в.)

3) Кому фея подарувала кришталеві черевички? (Попелюшці - Д.в.)

4) Що зліпила баба дідові на сніданок? (Колобка – З.в.)

5) На городі виросла, дід почав гукати:

восени велика стала, «Час красуню витягати!»

- Кого покликав дід? (Марушку – З.в.)

6) Кого Герда рятувала від Снігової Королеви? (Кая – З.в.)

7) Дивні створював дива, І хвалив його щораз

Сам собі був голова. Сам маркіз де Карабас.

- Кого хвалив Карабас? (Кота (З.в.) у чоботях (М.в.))

8) Спритний я навдивовижу: злого велетня (на сміх)

Проковтнув, неначе мишу, і господарю поміг.

- Хто це? (Кіт (Н.в.) у чоботях (М.в.))

* Спиши. Визнач відмінки іменників.

У Герди (Р.в.) калатало серце (Н.в.) від страху (Р.в.) і нестримного

бажання (Р.в.) побачити Кая (З.в).

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Пропоную колегам добірку матеріалів (схеми, таблиці, вправи, дидактичні ігри тощо) для вивчення окремих аспектів теми "Написання великої букви в словах". Сподіваюсь, мої наробки стануть вам у пригоді.
  • Додано
    11.08.2018
  • Розділ
    Українська мова
  • Клас
    1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас
  • Тип
    Інші методичні матеріали
  • Переглядів
    89
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    2
  • Номер матеріала
    ST922460
  • Вподобань
    0
Курс:«Психологічні особливості навчання вчителів у системі формальної і неформальної освіти»
Швень Ярослава Леонідівна
24 години
1000 грн
490 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь
Переглянути запис
2 академічні години