Вчителю 1 класу НУШ. Рекомендації до проведення досліду «Як можна економити воду вдома».

Опис документу:
Діти 1 класу люблять досліджувати світ навколо себе. Вдома вони можуть дослідити, скільки, літрів утрачається дарма під час чищення зубів у різні способи. Дізнатися, яке чищення зубів забезпе¬чить збереження води, не зашкодивши чистоті зубів. Запропонований матеріал можна використати як під час 12 тижня, так і під час 19.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Рекомендації до проведення досліду «Як можна економити воду вдома»

Діти 1 класу люблять досліджувати світ навколо себе. Вдома вони можуть дослідити, скільки, літрів утрачається дарма під час чищення зубів у різні способи. Дізнатися, яке чищення зубів забезпечить збереження води, не зашкодивши чистоті зубів.

Запропонований матеріал можна використати як під час 12 тижня, так і під час 19.

Дослід «Економія води»

Діти за допомогою батьків стежили за використанням води у ванній кімнаті зранку.

Першого дня було закрито стік у раковині. Дитина вмивалася та .чистила зуби, як зазвичай вона це робить,— вода ллється до тих пір, поки не буде зроблено ранковий туалет. Після такої процедури було виміряно і записано кількість використаної води у літрах. Ця цифра становила від 3 до 5 л води (а іноді й більше, коли дитина «прокидалася» біля водички) на одну людину.

Наступні два-три дні учні намагалися зекономити воду. Під час чищення зубів воду набрали у склянку і використовували її для полоскання ротової порожнини. А під час миття обличчя та рук робили невеличку цівку води і вмивалися швидко. Після цих процедур також було виміряно і записано кількість використаної води. Цього разу вона становила вже від 1,5 до 3 л води.

Обчисливши, з'ясували, що щоранку можна економити від 1,5 до 5 л води на одну людину. А якщо у родині чотири чоловіки, то — від б до 15 л води.

Учасники

Звичайні витрати

Економні витрати

Економія

Висновок

Дмитро

6 л

1 л, але не дуже зручний споріб

-5 л

Витрати 2 л

є оптимальними

Ліза

9 л

2л

8 л

Витрати 1,5-2 л є оптимальними

Аліна

Я—5,5 л

Мама — 4,4 л
Тато — 4,4 л

Я —0,5 л Мама — 0,4 л
Тато — 0,4 л

5л

5л 5 л

Якщо економію взяти за звичку, то це неважко

Питання для обговорення в класі:

  • Якщо це цілий під'їзд? багатоповерхівка? мікрорайон? місто?

  • До чого вдаються у вашій родині, щоб не витрачати дарма воду?

Висновок. Прісної води на планеті дуже мало (лише 2% від усіх запасів

води), потрібно економно та розумно ставитися до цієї проблеми — не витрачати зайвого.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток цифрового інтелекту учителя: путівник по цифрових інструментах в ефективній організації і проведенні освітнього процесу»
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.