Варіанти сюрпризних моментів для використання на заняттях у різновікових групах

Опис документу:
До проведення заняття вихователь під стіл ховає іграшку-кошеня. На занятті звертає увагу дітей, що хтось нявкає і смикає його за ногу. Дістає кошеня, запитуючи, що воно робить під столом. Кошеня повідомляє, що хотіло пограти і зламало… Вихователь заспокоює кошеня і пропонує дітям зробити…, тощо.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Варіанти сюрпризних моментів для використання

на заняттях у різновікових групах.

  1. Вихователь прив’язує Незнайку на повітряних кульках з боку вулиці до фрамуги або вікна, а нитку протягує до кімнати. Непомітно підтягує нитку , тоді Незнайко залітає до кімнати.

  2. До проведення заняття вихователь під стіл ховає іграшку-кошеня. На занятті звертає увагу дітей, що хтось нявкає і смикає його за ногу. Дістає кошеня, запитуючи, що воно робить під столом. Кошеня повідомляє, що хотіло пограти і зламало… Вихователь заспокоює кошеня і пропонує дітям зробити…

  3. У групі з’являється Чарівна книга, до якої вихователь звертається під час конфліктів, проблемних ситуацій.

  4. У гості до дітей прилітає Карлсон, який не знає ввічливих слів, через що дорослі не завжди дозволяють йому товаришувати з дітьми. Діти навчають Карлсона ввічливості, а потім із ним «мандрують» по дахах.

  5. До групи приходить із лісу Ведмежатко, яке розповідає, що на їхній ліс напала бабуся Лінь. Від цього рослини припинили зростати, тварини не годують своїх малюків, усі дерева обплела павутина, ліс нібито вимер. Ведмежатко просить дітей своїми добрими вчинками допомогти мешканцям лісу звільнитися від бабусі Ліні. Наприкінці дня сорока приносить із лісу лист із подякою від лісових мешканців, де бабуся Лінь розтанула, ліс ожив.

  6. У гості до дітей прилітає метелик, щоб вирушити з ними до світу комах, квітів, казок тощо.

  7. До дітей приходить Мийдодир із рушником  на плечах, у руках тримає тазок, у кишенях – мило, зубну щітку тощо. Діти закріпляють знання про гігієну.

  8. У групі «виростає» незвичайна квітка – квітка-семіквітка, на зворотній стороні пелюсток написані завдання для дітей.

  9. Присутність у групі незвичайних банок із водою. Дві банки закриті кришками, зворотна сторона яких зафарбована гуашевими фарбами червоного та синього кольору. Якщо банки струсити, то вода ще більше зафарбується.

  10. У групі з’являється лісова фея, яку не можна побачити, але вона залишає сліди (листок, гілку, квітку) і спостерігає, як діти ставляться до рослин.

  11. Заноситься чарівна скринька, до кришки якої прикріплений дзвіночок, який дзвенить, коли скринька відкривається

  12.   У групі «виростають» чарівне дерево або два рожевих кущі, на яких від добрих справ дітей «розквітають» рожеві квіти, а від поганих-чорні.

  13. Із лісу приходить гном і приносить чарівну парасольку із різнокольоровим капелюхом з паперу. Колір капелюха змінюється, реагуючи на справи або відповіді дітей

  14. Заходять персонажі – Ох і Ах, які мають протилежні характери, - говорять про здоров’я та здоровий спосіб життя.

  15. У групі  з’являється  «маленька квіточка», в середині якої живе маленька дівчинка. Квітка боїться шуму, «розквітає» від добрих справ.

  16. На віконному склі групи друкованими літерами з боку вулиці пишуться зашифровані слова.

  17. Педагог заносить на заняття дві маски – одна з веселим обличчям, друга – з сумним. Маски «реагують» на поведінку дітей.

  18.  Приходить звуковий лист різного змісту, записаний на плівку.

  19. З’являється Буратіно, який скрізь суне свого довгого носа, за це його постійно сварятьНеобхідно навчити Буратіно культурно поводитися.

  20. У групі присутнє добре Домовеня, яке мирить дітей, оцінюючи їхні вчинки. 

(з «Настільної книги вихователя ДНЗ» /Уклад. Л.А.Швайка-Х.:Вид.група «Основа», 2009./)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ХІМІЇ залишилося:
0
4
міс.
2
5
дн.
1
9
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!