і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Предмети »

«VALSE MELANCOLIQUE» ОЛЬГИ КОБИЛЯНСЬКОЇ : ОБРАЗНО – ЕМОЦІЙНА ПАЛІТРА

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ВІДГУК

на науково-дослідницьку роботу

члена Малої академії наук

Майбороди Уляни Олександрівни

учениці 9 класу

Вільшанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Городищенської районної ради Черкаської області

Тема роботи: «Valse melancolique» Ольги Кобилянської : образно-емоційна палітра. Доцільно визначена актуальність дослідження, яка полягає у вирішенні багатьох проблем нашого суспільства через розуміння внутрішнього світу людини за допомогою музичного мислення, малярських асоціацій та влучного образного слова, що сприяють заглибленню в таємниці людської душі.

Учениця поставила собі за мету здійснити комплексне дослідження творчості О. Кобилянської крізь призму музично-малярської взаємодії художньої образності. Робота має чітку структуру: вступ, три розділи, висновки, список використаної літератури та додатки. Для розкриття теми, а також вирішення поставлених завдань, юна дослідниця не тільки зібрала відповідні теоретичні відомості, а й провела експеримент серед учнівської молоді навчального закладу, висновки якого відображені в діаграмі, розробила алгоритм образного аналізу твору, дослідила та створила таблицю з відомостями про наукові досягнення жінок у світі. Отримані результати дослідження та експерименту оформлені в додатках.

Робота учениці є цікавим, змістовним матеріалом. Дослідження можуть бути використані у підготовці спецкурсів, практичних занять, факультативів з питань модернізму, а також у практиці викладання в навчальних закладах.

Науковий керівник

учитель української мови

та літератури Н.Г.Громадко

РЕЦЕНЗІЯ

на науково-дослідницьку роботу

члена Малої академії наук

Майбороди Уляни Олександрівни

учениці 9 класу

Вільшанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Городищенської районної ради Черкаської області

за темою«Valse melancolique» Ольги Кобилянської : образно-емоційна палітра

У роботі чітко визначені мета, задачі, об’єкт, предмет, методи дослідження. Мета та зміст роботи відповідають тематиці обраній секції. Актуальність завданням, визначених ученицею, а висновки є результатом проведеного дослідження.
Розділи пов’язані за змістом та логічно переходять попередній в наступний. Кожний розділ завершується коротким висновком
. Слід відзначити доцільність використаних методів дослідження, результати яких оформлені додатках. . Робота містить достатній перелік використаних джерел, до яких входять наукові статті, нариси, навчальні посібники, статистичні дані тощо. Додатки до роботи слушні та зрозумілі.

Учитель української мови та літератури

Вільшанської загальноосвітньої школи

І – ІІІ ступенів О. Я. Мошенська

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Дослідження даної теми полягає у вирішенні багатьох проблем нашого суспільства через розуміння внутрішнього світу людини за допомогою музичного мислення, малярських асоціацій та влучного образного слова, що сприяють заглибленню в таємниці людської душі, знаходять джерела певних психічних станів.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Психологічні особливості навчання вчителів у системі формальної і неформальної освіти»
Швень Ярослава Леонідівна
24 години
490 грн
245 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти