і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »

В. Скотт "Айвенго"

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема. Вальтер Скотт «Айвенго». Утілення в образі Айвенго кодексу лицаря, художні засоби створення образу (7 клас)

Мета. Поглиблювати вміння аналізу змісту літературного твору, проаналізувати художні образи твору; розвивати логічне і критичне мислення, уяву; сприяти вихованню моральних якостей школярів.

Обладнання. Скринька з картками, відеоролик, схема вікторини «Чи знаєш ти Айвенго?», епіграф.

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Оголошення теми, мети і завдань уроку

ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів

  1. Перевірка домашнього завдання.

  2. Робота з чарівною скринькою. (Учні дістають картки із завданнями і відповідають)

  • Завдання 1. Хто такий Ісаак з Йорку? Як його доля пов’язана із долею Айвенго?

  • Завдання 2. Звідки походили Гурт і Вамба? Якими вони постають у Вашій уяві?

  • Завдання 3. Охарактеризуйте стосунки між Седріком-саксонцем, Айвенго та леді Ровеною?

  • Завдання 4. Назвіть імена лицарів, яких згадано у творі. Що ви можете сказати про них? Якими рисами наділені лицарі?

ІV. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу

  1. Робота з епіграфом (Додаток А).

  • Як ви розумієте слова В.Скотта, що служать епіграфом уроку?

  1. Вікторина «Чи знаєш ти Айвенго?» (Додаток Б)

  • З якої родини походив Айвенго?

  • У яких країнах і містах побував герой?

  • Якому королю служив Айвенго?

  • Що зображено на щиті лицаря?

  • Під яким іменем виступав Айвенго на турнірі?

  • Хто став переможцем першого дня турніру?

  • З яким лицарем вступив Айвенго у двобій?

  • Хто допоміг Айвенго у вирішальному поєдинку на турнірі?

  • Як звали даму серця Айвенго?

  1. Робота над відеороликом з фільму «Балада про доблесного лицаря Айвенго»

  • Зараз ми переглянемо уривок з фільму у період турніру і послухайте уважно завдання:

А) порівняйте цей епізод стрічки з літературним твором;

Б) скласти схему «Айвенго» (риси характеру).

4. Складання таблиці «Ровена і Ребекка» (порівняльна характеристика героїнь твору).

- Всі разом порівняємо двох прекрасних жінок твору (колективне складання таблиці).

V. Закріплення вивченого матеріалу

1.Бесіда.

- Які проблеми порушено автором у романі?

- Яка з проблем роману, на вашу думку, є найголовнішою?

- З якою метою автор використовує фольклорні мотиви у творі?

- Чи актуальне лицарство для сьогодення? Де ми можемо зустріти приклади лицарства у наш час?

VІ. Домашнє завдання

Скласти кросворд до роману «Айвенго».

VІІ. Підсумок уроку

1.Вправа «Мікрофон».

- На уроці мені сподобалося… .

- Складним для мене було… .

Додаток А

Лицарство…. Воно джерело найчистіших і найшляхетніших прихильностей, опора пригніченим, захист ображеним, оплот проти свавілля володарів! Без нього дворянська честь була б пустим звуком. І свобода знаходить найкращих покровителів у лицарських списах та мечах!

В.Скотт, «Айвенго»

Додаток Б

«Чи знаєш ти Айвенго?»

  • З якої родини походив Айвенго?

  • У яких країнах і містах побував герой?

  • Якому королю служив Айвенго?

  • Що зображено на щиті лицаря?

  • Під яким іменем виступав Айвенго на турнірі?

  • Хто став переможцем першого дня турніру?

  • З яким лицарем вступив Айвенго у двобій?

  • Хто допоміг Айвенго у вирішальному поєдинку на турнірі?

  • Як звали даму серця Айвенго?

Список використаних джерел

  1. http://tfilm.me/19108-ayvengo.html.

5

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

  • Додано
    02.03.2018
  • Розділ
    Зарубіжна література
  • Клас
    7 Клас
  • Тип
    Інші методичні матеріали
  • Переглядів
    207
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    CQ732884
  • Вподобань
    0
Курс:«Стратегії профілактики та вчасного реагування на прояви суїцидальної поведінки неповнолітніх»
Мельничук Вікторія Олексіївна
36 годин
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь