і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Особливості вивчення англійської мови у 1 класі за методом асоціативних символів.
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

В. Нестайко. «Тореадори з Васюківки» . Поняття про повість, пригодницький твір.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Т е м а. В. Нестайко. «Тореадори з Васюківки» . Поняття про повість, пригодницький твір.

М е т а: ознайомити шестикласників з поняттями «повість», «пригодницький твір», біографічними даними В. Нестайка, із змістом першого розділу повісті "Тореадори з Васюківки", розвивати логічне мислення, вміння аналізувати прочитане, характеризувари героїв за їхніми вчинками , поведінкою, виховувати активну життєву позицію.

Т и п у р о к у: урок засвоєння нових знань.

О б л а д н а н н я: портрет В. Нестайка.

Ф о р м и р о б о т и: озвучення очікуваних результатів, робота з асоціаціями.

Х і д у р о к у

І. Мотиваційний етап .

1. З’ясування емоційної готовності до уроку.

2. Актуалізація суб'єктного досвіду та опорних знань.

Озвучення очікуваних результатів (Т "Незакінчене речення":

"Чого я очікую від вивчення теми « Пригоди і романтика»;

ІІ. Опрацювання навчального матеріалу.

1. Ознайомлення з поняттями « пригодницький твір», « повість» (робота з підручником: рубрики « Подумаймо разом» та « Запам’ятай!, с. 147»).

2. Знайомство з письменником:

а) «Портрет розповідає» (портрети Всеволода Нестайка в дитинстві та в зрілому віці );

б) самостійне читання статті у підручнику «Всеволод Нестайко» (с. 148).

3. «Тореадори з Васюківки » - пригодницька повість:

а) Хто такі тореадори ?

У якій країні традиційно проводять бої биків?

Чи є така традиція в Україні?

А населений пункт, який називається Васюківка, у якій країні, на вашу думку, він знаходиться?

Як ви гадаєте, про що йдеться в повісті з такою дивною назвою?

б) читання із зупинками (розділи "Метро під свинарником". "Тореадори з Васюківки". "Собакевич").

Запитання для обговорення:

- Чому свариться дід?

- Яку благородну ідею втілювали хлопці в життя?

- Чому один із них має таке дивне ім’я – Ява ?

- Чим, за словами Павлуші, «інтересна» сім’я Яви?

- Чому хлопці так хотіли прославитися? Що вони для цього робили?

- Як юні "тореадори" готувалися до бою биків?

в) створення асоціативного ряду: Ява й Павлуша …

г) озвучення результатів ("Мікрофон 1").

ІІІ. Підсумок уроку

Знайти помилки в тексті

Хлопці Ява і Павлуша поїхали з батьками до Києва. Там вони побували в метро. Їм дуже сподобалось. Хлопчики вирішили побудувати таке й собі, у своєму селі. Вони зайшли до Будинку проектів, попросили план будівництва і взялися до роботи. Метро вийшло на славу! Але плямиста й огидна свиня Манюня не розуміла, що метро – лише для людей. Вона захотіла покататися, та ще й без грошей, а коли не пролізла через турнікет, то дуже заверещала. За це дід Варава налаяв хлопців і наказав закрити метро у нього біля сарая.

Домашнє завдання.

дочитати до кінця розділ «Метро під свинарником»; прочитати розділ дев'ятий, «В якому Павлуша розказує, як він подружився з Явою».

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

  • Додано
    14.08.2018
  • Розділ
    Українська література
  • Клас
    6 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    150
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер матеріала
    TY997962
  • Вподобань
    0
Курс:«Розвиток і саморозвиток професійної креативності вчителя »
Ілляхова Марина Володимирівна
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь