В нашій дружбі - наша сила

Опис документу:
розробка години слілкування " В нашій дружбі наша сила". Метою якого є дати поняття що таке дружба, сприяти формуванню добрих відносин в класі, виробляти якості, що сприяють дружбі, турботливості, чуйності.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема: в нашій дружбі – наша сила.

Мета: дати поняття що таке дружба. Сприяти формуванню добрих відносин між дітьми в класі, виробляти в собі якості, що сприяють дружбі; виховувати чемне ставлення один до одного. Розвивати усне мовлення, вміння висловлювати свої думки зв’язано, послідовно, повним реченням. Виховувати прагнення бути товаристськими, турботливими та чуйними людьми.

Обладнання: мультимедійний проектор, ноутбук, конверти з частинами прислів’їв, пам’ятки «Правила дружби», вербові гілочки.

Хід години спілкування

1.Організаційний момент

Посміхніться і привітайтеся з тим, хто сидить біля вас.

В цьому класі друзі всі (тричі плескають в долоні)

Я і ти, і ми, і ви. (тричі плескають в долоні)

Добрий день тому, хто зліва.

Добрий день тому. Хто справа.

Ми шкільна сімя.

В цьому класі друзі всі (тричі плескають в долоні)

Посміхнись тому, хто зліва.

Посміхнись тому хто справа.

Ми – одна сім'я.

Як приємно, коли люди знайомляться, коли вітають один одного. Посміхаються. Це прекрасно, коли люди хочуть бути друзями.

2.Повідомлення теми заняття.

Сідайте діти. Сьогодні ми з вами поговоримо на дуже важливу для кожної людини тему. Але, для того, щоб зрозуміти, про що ж ми будемо розмовляти, пропоную відгадати кросворд ( на екрані з’являються запитання до кросворду і картинки – відгадки).

Дзвінок

Портфель

Гумка

Книжка

Альбом

Ручка

  1. Що сповіщує про початок уроку?

  2. У чому всі діти носять шкільне приладдя до школи?

  3. Що ми використовуємо на уроці, щоб отримати нові знання?

  4. Якщо написати олівцем і допустити помилку, то можна з легкістю виправити за допомогою цієї речі.

  5. У ньому діти малюють на уроці образотворчого мистецтва.

  6. За допомогою неї у зошиті з’являються написи.

Подивіться уважно на виділену колонку. Яке ж слово ми утворили? (Дружба). Правильно діти. Тож темою сьогоднішнього нашого заняття є Дружба.

3.Бесіда з учнями.

Скажіть мені, будь ласка, а що ж таке дружба?(Діти наводять свої приклади)

Подивіться на дошку. От яке визначення має слово дружба.

Дружба —це взаємовідносини між людьми, засновані на довірі, щирості, взаємних симпатіях, спільних інтересах і захопленнях. Найголовніше в дружбі – це довіра і взаємодопомога. Друг завжди прийде на допомогу та ніколи не підведе.

Всі ви маєте багато друзів. А дайте відповідь ось на яке запитання. Чи потрібно дружити зі своїми однокласниками? Та чому? (Відповіді дітей)

Дійсно. Всі ви – це один колектив, у якому має панувати доброта, повага, допомога, спільна праця. А все це і є дружбою.

4. Послухайте притчу про дружбу. Притчу читає учень.

Якось два друга багато днів йшли в пустелі.

Одного разу вони посперечалися, і один з них зопалу дав ляпаса іншому. Його друг, відчув біль, але нічого не сказав.

Мовчки, він написав на піску: «Сьогодні мій найкращий друг дав мені ляпаса».

Друзі продовжували йти, і через багато днів знайшли оазис з озером, в якому вони вирішили скупатися. Той, який отримав ляпас, ледь не потонув і його друг його врятував.

Коли він прийшов до тями, то висік на камені: «Сьогодні мій найкращий друг врятував мені життя».

Перший запитав його:

– Коли я тебе образив, ти написав на піску, а тепер ти пишеш на камені. Чому?

І друг відповів:

– Коли хто-небудь нас ображає, ми повинні написати це на піску, щоб вітри могли стерти це. Але коли хто-небудь робить що-небудь хороше, ми повинні висікти це на камені, щоб ніякий вітер не зміг би стерти це.

Навчися писати образи на піску і висікати радості на камені. Залиш трохи часу для життя! І нехай тобі буде легко і світло …

Бесіда:

– Про що ця притча, чому вона вчить нас?

– Так, дійсно, хлопці, треба вміти прощати образи, пам’ятаючи все хороше, що зробив для вас ваш друг. Народна мудрість говорить: справжній друг з тобою, коли ти не правий. Коли ти правий, всякий буде з тобою.

  1. Показ мультфільму про дружбу та його обговорення.

  • Пропоную вам подивитися казку .(На екрані казка про дружбу «Рюкзачок»)

  • Чи були герої справжніми друзями?

  • Чому олівці і зошити допомогли рюкзаку?

  • Скажіть будь ласка, а на кого ж схожі олівці у казці?( На однокласників)

  • Правильно, вони схожі на вас, на однокласників. І ви так само маєте злагоджено працювати, допомагати один одному, не сваритися. Одним словом, маєте дружити.

  • Який же висновок можемо зробити, переглянувши цю казку? Як не повинні поводитись друзі? А що, навпаки, мають робити?(Відповіді дітей)

  1. Фізкультхвилинка.

  • Пропоную трохи перепочити та порухатись під веселу пісню про дружбу. (На екрані відео – фізкультхвилинка )

  1. Інсценування віршів та обговорення.

  • Діти нашого класу підготували невеличке інсценування. Подивіться уважно і зробіть висновок.

Ситуація 1

До Ігоря прийшов Володя.

-                Вмикай телевізор, наші грають!

-                Не можу. На завтра не підготував літературу.

-                Кінчай зі своїми уроками, пропустимо перший тайм!

-                Вибач, Володю, але не можу. Вибач!

-                Ех ти, а ще другом називаєшся.

Чи правильно вчинив Ігор? А Володя?

Ситуація 2

(3 учні)

Другокласниця Людмила

вранці мамі заявила:

— Все, до школи я не йду,

я не стерплю цю біду.

Щастя скінчено моє,

адже в Рити джинси є.

І тепер зі мною Рита

Відмовляється дружити.

Мама: Ви ж були найкращі друзі.

  • Так, але сказала Рита,

Поки буду я ходити

Не у джинсах, а в спідниці,

Їй не хочеться дивиться,

Мамо, дружбу виручай,

Джинси і мені придбай. —

Мама спершу подивилась

На похнюплену Людмилу.

Потім мовила: —  Діл-а-а!

Ви ж справжні подруги! — й пішла.

Тепер скажіть і ви мені:

— Це справжні подруги чи ні?

  • Тож, скажіть, чи справжня це дружба у дівчаток була? (Відповіді дітей)

  • Звичайно ,що ні! Справжні друзі ніколи так себе не поводять.

Ситуація 3

Продзвенів дзвінок. Діти взяли свої обіди і пішли на перерву. Ось біля вікна стоїть Олег і Іванко. У Олега – два печива. Іванко стоїть і дивиться у вікно, він сьогодні забув свій сніданок.

-Що мав зробити Олег?

Як би ви діяли в такому випадку?

7.ГРА Яким повинен бути друг?» 

(так-аплодують, ні-тупотять)

*добрим                   *правдивим

*злим                       *справедливим

*багатим                   *душевним

*хорошим                  *наглим

*ледачим                   *щирим

*заздрісним                *відкритим

*надійним *брехуном

*вихованим *чесним

*хвалькуватий *веселий

8.знайомство з мирилками

-Мир і злагода, перш за все, починається в колективі.

-а якщо друзі посварилися, що треба робити?

- а як миряться діти?

Мирилка летіла,
На плече сіла,
Сказала тихенько:
— Миріться швиденько!

***

Ти — не ворог, я — не ворог.
Нам сваритись просто сором.
Помирились, помирились,
Щоб ніколи не сварились.

***

Ти не плач, не плач, не плач
І скоріш мені пробач,
І на мене ти не сердься,
Бо у тебе добре серце.
Будемо завжди дружити
І ніколи не сваритись!

***

Дай скоріш мізинчик свій,
Зачепи його за мій.
Мізин-мізин-мізинець —
Помирив нас, молодець!

***

Подивися просто в очі;
Я сваритися не хочу.
Я образить не хотів,
Ненароком зачепив.
Просто в очі подивись
І зі мною подружись.

***

Битися - не билися,
Трохи посварилися,
Потім посміялися,
Друзями зосталися.

***

Годі, годі сумувати!
Соромно ворогувати!
Не злостуй і схаменись,
Та до мене посміхнись.
Дам тобі назустріч руку.
Проженемо сварку-муку.
Настрій радісний, веселий
Хай панує у оселі.

8.Робота в групах «Віднови прислів’я»

  • Немає друга- шукай, а знайдеш – бережи.

  • Друга за гроші не купиш

  • Не той друг, хто медом маже, а той хто правду каже.

  • Дерево міцне корінням, а людина друзями.

  • Чоловік без друга – що їжа без солі.

  • Дружба - як дзеркало: розіб’єш, не складеш.

  • Недруг піддакує, а друг сперечається

  • Сонце зігріває повітря, друг-душу.

  • Друг-боягуз гірший лютого ворога.

  • Річ краще нова, а дружба стара.

  • Дружба та братство – найбільше багатство.

  • Скажи мені хто твій друг, і я скажу хто ти.

8.Зранене серце

Мабуть у вас траплялися ситуації коли ви ненароком когось образили. Ми зараз виконаємо таку вправу. Я роздам кожному сердечко, ви на ньому напишіть ім’я того кого ви образили.

9. Кошик образ

А тепер ми позбавимось від усіх образ. Ви скиньте їх у кошик, а ми зімнемо їх і викинемо у смітник, щоб звільнити наші сердечка від тягаря, і домовимося більше нікого не ображати.

Домовились?

10. Батьківський заповіт

Ви всі молодці. Тепер давайте пригадаємо казку «Батьківський заповіт».

У казці розповідається про батька, який перед смертю покликав своїх синів, дав їм по гілочці в руки та попрохав переламати. Сини виконали батькову волю, переламавши ці гілочки. Тоді батько зібрав ті гілочки докупи, перев’язав їх і знову попросив зробити те саме, але сини не змогли переломити цей оберемок. Батько сказав: «Ось так і в житті: кожного з вас окремо легко скривдити, образити, а якщо ви будете разом, то ніякі вороги вас не зламають, і всі негаразди ви легко здолаєте».

Давайте зберемо вербові гілочки в оберемок. Хай він стане символом єдності нашого класу, символом дружби.

11. підсумок

Отже, давайте будемо дружити і берегти та цінувати своїх друзів. Друг – це та людина, яка хвилюється і радіє за свого друга, тобто відповідає за іншого. Кожен з нас сьогодні щось зрозумів, чогось навчився, чимось зацікавився.

А щоб правила , ви не забули я подарую вам пам’ятку «Правила дружби».

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
3
міс.
0
4
дн.
0
6
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!