в гостях у казки казки

Опис документу:
вчити дітей впізнавати казку по загадці, по ілюстрації за характерними ознаками і діями героїв. Закріпити знання дітей про народні казки (їх героїв, своєрідність, зачин, кінцівка), вміння вести діалог. Удосконалювати виразність мови дітей, вміння інтонувати, змінювати тембр голосу. Розвивати творчі здібності, вміння узгоджувати слова з рухом. Виховувати любов до рідної культури.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема «В гостях у казки»

Мета: вчити дітей впізнавати казку по загадці, по ілюстрації за характерними

ознаками і діями героїв. Закріпити знання дітей про народні казки (їх героїв, своєрідність, зачин, кінцівка), вміння вести діалог. Удосконалювати виразність мови дітей, вміння інтонувати, змінювати тембр голосу. Розвивати творчі здібності, вміння узгоджувати слова з рухом. Виховувати любов до рідної культури.

Матеріал: д/г «Вгадай казку за ілюстрацією», «Хто зайвий», маски , загадки про казкових героїв, іграшка лисичка.

ХІД ЗАНЯТТЯ

Дві синички щебетали

І вони розповідали,

Щоб всі діти знали,

Що сьогодні в гості до нас,

Поспішає казка…

Ой, а це що таке…? (Мішечок)

(діти стоять у колі)

Вихователь: Всі за руки візьміться і один одному посміхніться.

  • Діти, ми сьогодні з вами вирушимо в казкову подорож.

  • А ви знаєте як всі казки починаються?

Жили, були…

  • А закінчуються як?

Ось і казочці кінець, а хто слухав молодець.

Вихователь звертає увагу на чарівний мішечок

Сюрпризний момент, а в ньому заховалася іграшка лисичка.

  • Діти , подивіться, хто це?

  • Це лисичка.

(опис лисички)

Бесіда: давайте спробуємо описати нашу лисичку.

  • Що ви можете про нашу гостю розповісти?

(шерть у лисицй мяка , пухнаста, руда).

  • А, що можна розповісти про мордочку лисички?(Мордочка гостра, хистра, вушка гострі)

  • А про хвіст лисички?(Хвіст довгий, пухнастий, м’який )

  • А навіщо їй такий пухнастий хвіст?

  • Щоб замітати свої сліди.

  • А що можна сказати про характер лисички?(Характер хитра, брихлива, не чесна)

  • Вона з казки. А як в казці називають лисичку? (Лисичка-сестричка, Лісонька, Лиса Патраківна)

  • Молодці діти лисичка раденька бо ви про неї багато знаєте, а знаєте ви. з якої казки вона?

Дидиктична гра « Вгадай казку за ілюстрацією і назви зайвого»

Фізкультхвилинка

  • Діти, зверніть увагу на лисичку, вона втомилася і засмутилася ми її розважимо, разом будемо відгадувати загадки.

(відгадування загадок про різних героїв казок)

  • Діти зверніть увагу, на підлозі розсипалися ілюстрації до різних казок, давайте їх зберемо.(діти збираючи називають яка казка)

Дидактична гра «Назви казку»

  • Чудово, лисичці дуже сподобалося з вами грати, ви знаєте багато казок, героїв казок, відгадуєте загадки. І лисичка хоче вас пригостити печивом, і попрощатися бо їй треба вже бігти до лісу.(діти сидять на килимі та їдять печево).

Висновки: Діти де ми були? Хто до нас приходив? Лисичка яка? А в яких казках лисичка зустрічається?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»