і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Акція
Вебінарний безліміт
Заощаджуйте понад 5000грн

Замовляйте усі свідоцтва за вебінари (понад 90 вебінарів)

з 12 липня
до 25 липня
199грн
з 26 липня
до 15 серпня
299грн
з 16 серпня
до 31 серпня
399грн
Замовляйте «Вебінарний Безліміт» та отримуйте
місяць необмеженого доступу до 90 вебінарів
Предмети »

"В чому краса людини?" за прорамою Впевнений старт

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Інтегроване заняття

Тема: «В чому краса людини?»

Мета: розкрити поняття «краса людини», про зовнішню й внутрішню красу; учити дітей стежити за своїм зовнішнім виглядом, за правильністю постави, красою жестів і рухів; виховувати у дітей почуття прекрасного, моральні цінності; розвивати мислення, мовлення, пам'ять, естетичне сприйняття; вправляти дітей у розмірковуванні, аргументованому доведенні своєї думки у спільній розмові, у мовленнєвій взаємодії з однолітками та дорослими в різних видах активності; збагачувати словниковий запас словами-характеристиками якостей.

Обладнання: інтелектуальна карта від слова «краса» на кожну дитину та тематичні картинки, магніти; відео-ролик «Пригоди лісових друзів»; дзеркальця на кожну дитину; альбоми з художньо-творчої діяльності, набір різних круп та зерен, спагетті, мука, клей, пензлики, серветки, чисті аркуші паперу; музичний супровід.

Хід заняття

  1. Вступне слово вихователя

Вірш

Я вас питаю: «Де живе краса?

І як знайти до неї ту стежину?

Посеред багатьох в житті доріг,

Малесеньку стежиночку єдину?»

Як відшукать красу, її сліди?

Як доторкнутися до неї вчасно?

Бо навіть в темряві життєвих тупиків,

Вона горить для нас так ясно!

І як не втратити красу і пронести?

Як дарувати її всім, кому потрібно?

Її чекають й ранньої весни,

Й тоді, коли вже на душі так зимно.

Вас запитаю: «Де живе краса?

В яких краях і у якім джерельці?»

І чую голос: «Любі я живу,

живу у кожнім вашім серці»

- Сьогодні ми поговоримо про те, що таке краса, де та як її можна знайти, відчути й побачити. Мова піде про те, для чого краса потрібна людині та як вона впливає на нас, чого навчає.

  1. Вправа «Подивись собі в очі!» (Коло)

- Діти, посміхнемося одне одному. Очима, без слів, побажаємо гарного настрою і подаруємо чарівні усмішки. Розглянемо наші відображення в дзеркальцях. І кожен розповість про себе, починаючи словами «У мене….»

Запропонувати декільком дітям лагідно описати іншу дитину.

Зауважити, що кожна людина приваблива по-своєму. І головний секрет краси привабливості знаходиться не ззовні, головне те, що в середині, наші вчинки, поведінка, ввічливість та багато іншого.

  1. Інтелектуальна карта від слова «КРАСА».

- Діти, погляньте, будь ласка, довкола. Усюди нас оточують люди, предмети, природа. А ще ми чуємо звуки і відчуваємо запахи. І всі вони, звичайно, різні. Тож усе, що ми бачимо довкола, ми сприймаємо по-різному. Одне нам подобається, викликає захоплення та радість, а інше справляє неприємне враження.

- Діти, що таке краса? Я пропоную кожному поміркувати і попрацювати. (Робота біля столу та магнітної дошки)

- Перед вами лежать інтелектуальні карти зі словом «КРАСА» та різні картинки, на яких зображено красу. Ваше завдання: підібрати та приклеїти те зображення, що на вашу думку є красою, красивим.

  1. Перегляд відео-ролика «Пригоди лісових друзів».

Коротка бесіда.

  1. Фізкультхвилинка «Красуня-красень»

Діти під музику танцюють, бігають по груповій кімнаті, коли музика припиняється вони повинні утворити пари та сказати один одному приємні слова, починаючи словами «……….

  1. Художньо-естетична діяльність дитини

(робота в альбомах художньо-творчої діяльності).

Прикрасити метелика у техніці аплікації з різних круп (рис, пшоно, гречка, мак), спагетті для рамки; мука та клей для клейкої суміші, аркуші паперу, серветки.

а) показ зразка

б) пальчикова гімнастика

в) пояснення виконання робота

Приготувати суміш з борошна та клею. Нанести суміш по краях крилець і посипати зернами. Намазати сумішшю середини крилець і посипати різними крупами. Покласти зверху чистий аркуш і притиснути долоньками. Намазати тільце метелика і також посипати (мак). Рамку створити можна з вермішелі або спагетті.

г) самостійна діяльність дітей (музичний супровід).

  1. Підсумок

- Ми багато сьогодні з вами говорили, бачили, розмірковували про красу людини, зовнішню та внутрішню. А тепер підведемо з вами підсумок.

- Що таке «краса»? (діти по слову відповідають)

- ввічливість,

- повага,

- доброта,

- гарні вчинки,

- взаємодопомога,

- тепло душі,

- привітне слово,

- гармонія і щирість,

- блиск очей,

- чуйність і тепло.

- І це дійсно так. Адже не дарма говорять в народі:

- «Не шукай краси, а шукай доброти»;

- «Той, хто наповнює своє серце добрими думками, а життя – добрими справами, той по-справжньому красивий».

Опис документу:
Існує незаперечна істина: "Краса врятує світ". Кожний розуміє її по-своєму, і залежить це від того, у чому саме він вбачає силу краси. Завжди, що б не робила людина, вона повинна приносити добро, радість, теплоту і щастя людям, а не нагадувати про небезпеку і страх, що підстерігають на кожному кроці.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Правове регулювання освіти осіб з особливими потребами»
Байталюк Ольга Михайлівна
24 години
490 грн
294 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти