Узагальнюючий урок з теми «Іменник»

Опис документу:
Навчальна мета: закріпити та узагальнити знання учнів про іменник, його граматичні категорії; вдосконалювати вміння розпізнавати іменники в тексті серед інших частин мови. Розвиваюча мета: розвивати логічне мислення, пам'ять, творчу уяву, культуру усного мовлення; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати комунікаційні компетентності; формувати в учнів навички співробітництва. Виховна мета: виховувати уважність, старанність та любов до рідної мови.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Узагальнюючий урок з теми «Іменник» 4 клас
Слайд № 1

Узагальнюючий урок з теми «Іменник» 4 клас

Наш девіз: На уроці підсумковім Треба дружно працювати, Щоб змогли на всі питання Відповіді повні дати.
Слайд № 2

Наш девіз: На уроці підсумковім Треба дружно працювати, Щоб змогли на всі питання Відповіді повні дати.

Загадка-акровірш У мене є єдина Країна – Батьківщина. Радію їй й бажаю Аби цвіла, як рай. Їй я пісень складаю Навіки прославляю А ти назви цей край…
Слайд № 3

Загадка-акровірш У мене є єдина Країна – Батьківщина. Радію їй й бажаю Аби цвіла, як рай. Їй я пісень складаю Навіки прославляю А ти назви цей край…

1. Місто «Історія»
Слайд № 4

1. Місто «Історія»

2. Місто «Каліграфія» ім ен ни ик іменник
Слайд № 5

2. Місто «Каліграфія» ім ен ни ик іменник

3. Місто «Велетнів» 1.Гра « Моя Україна». Попрацюйте в парах. У вас на партах карта України. Випишіть 5 іменників назв міст і 5 іменників назв річо...
Слайд № 6

3. Місто «Велетнів» 1.Гра « Моя Україна». Попрацюйте в парах. У вас на партах карта України. Випишіть 5 іменників назв міст і 5 іменників назв річок. 2.Характеристика слова Україна.

4. Місто « Моя Україна» Ми дуже любимо наш край І любим Україну. Її лани і зелен гай, В саду  рясну калину. Там соловейко навесні Співає між гілкам...
Слайд № 7

4. Місто « Моя Україна» Ми дуже любимо наш край І любим Україну. Її лани і зелен гай, В саду  рясну калину. Там соловейко навесні Співає між гілками. Та й ми співаємо пісні, Змагається він з нами.

5. Місто «Здоров’я»
Слайд № 8

5. Місто «Здоров’я»

6. Місто «Ігротеки» 1. Гра Який відмінок називає себе гордим і чому? Який відмінок виражає найбільше значень? Чому Давальний відмінок називають най...
Слайд № 9

6. Місто «Ігротеки» 1. Гра Який відмінок називає себе гордим і чому? Який відмінок виражає найбільше значень? Чому Давальний відмінок називають найцікавішим? Який відмінок має при собі 28 прийменників? Чому Місцевий відмінок називають найстарішим?

2. Гра – мовчанка « Впізнай відмінок» Ой, яка чудова українська мова! Як парость виноградної лози, плекайте мову! Буду я навчатись мови золотої! Я ...
Слайд № 10

2. Гра – мовчанка « Впізнай відмінок» Ой, яка чудова українська мова! Як парость виноградної лози, плекайте мову! Буду я навчатись мови золотої! Я вдячний мові за багатство, мелодійність. Пишаймося мовою наших казок, пісень! Борімося за красу мови, її багатство! У кожній мові, в кожнім слові краси майбутнього шукай.

3. Словниковий диктант «Проціди крізь сито» Чоловічий рід Жіночій рід Середній рід
Слайд № 11

3. Словниковий диктант «Проціди крізь сито» Чоловічий рід Жіночій рід Середній рід

7. Місто «Мислителів» Ніс човна, кирпатий ніс, вушко голки, вушко зайчика, очі квітів, сині очі, голос вчителя, голос води, хуртовина айстр, зимова...
Слайд № 12

7. Місто «Мислителів» Ніс човна, кирпатий ніс, вушко голки, вушко зайчика, очі квітів, сині очі, голос вчителя, голос води, хуртовина айстр, зимова хуртовина.

8. Місто «Веселі перегони» 1.     Скільки іменників у наведеному реченні? Весна днем красна, а на хліб пісна.  а) один;  б) два;  в) три .
Слайд № 13

8. Місто «Веселі перегони» 1.     Скільки іменників у наведеному реченні? Весна днем красна, а на хліб пісна.  а) один;  б) два;  в) три .

2. Вкажіть іменник середнього роду. а) життя; б) доброта; в) чуйність.
Слайд № 14

2. Вкажіть іменник середнього роду. а) життя; б) доброта; в) чуйність.

3. Як змінюються іменники?  А)за родами, числами і відмінками; Б) за числами і відмінками; В) за родами і відмінками;
Слайд № 15

3. Як змінюються іменники?  А)за родами, числами і відмінками; Б) за числами і відмінками; В) за родами і відмінками;

4. Початкова форма іменника є формою:                                а) орудного відмінка; б) називного відмінка. в) родового відмінка;
Слайд № 16

4. Початкова форма іменника є формою:                                а) орудного відмінка; б) називного відмінка. в) родового відмінка;

5. У якому рядку всі іменники подано у формі множини?  а) Степи, гори, узлісся, підйом;  б) буряки, мрії, серпи, вишні;  в) козак, борщі, м’ячі, кн...
Слайд № 17

5. У якому рядку всі іменники подано у формі множини?  а) Степи, гори, узлісся, підйом;  б) буряки, мрії, серпи, вишні;  в) козак, борщі, м’ячі, книги. 

V. Підсумок уроку — Які завдання виявилися найскладнішими? Чому?  — Яке — найцікавішим?  — Як слід працювати, щоб уникнути помилок? 
Слайд № 18

V. Підсумок уроку — Які завдання виявилися найскладнішими? Чому?  — Яке — найцікавішим?  — Як слід працювати, щоб уникнути помилок? 

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»