і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
Взяти участь

Узагальнюючі уроки з біології для учнів 6 класу

Курс:«Google сервіси в роботі вчителя»
Левченко Ірина Михайлівна
16 годин
800 грн
240 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №ZQ438566
За публікацію цієї методичної розробки Сідаченко Олена Віталіївна отримав(ла) свідоцтво №ZQ438566
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок №2

Тема:Розмноження та розвиток рослин.

Мета: Узагальнити знання учнів з даної теми;

Розвивати вміння працювати з малюнками, порівнювати, робити

висновки;

Виховувати інтерес до самостійного набуття знань.

Обладнання: Малюнки, таблиці, презентація.

Тип уроку: Узагальнення та систематизації знань.

Хід уроку:

І.Організаційний етап.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

  • Які теми ми вивчали на попередніх уроках?

  • Як ви гадаєте де можна використати знання з цих тем?

  • Чи використовуєте ви ці знання в повсякденному житті? Наведіть приклади.

ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку .

  • На сьогоднішньому уроці ми підсумуємо ваші знання та закріпимо їх.

(Слайд №1)

( оголошую тему та завдання уроку )

ІV. Повторення і узагальнення понять і засвоєння системи знань.

(Слайд №2)

1.Біологічний диктант

( Вибрати із поданих ознак – рослини, які належать до вітрозапильних

(І варіант),які належать до комахозапильних рослин ( ІІ варіант)).

1.Квітки дрібні, безбарвні, запаху не мають.

2.Пилку багато він сухий.

3.Квітки великі,яскраві.

4.Дрібні квітки зібрані в суцвіття.

5.Пилок липкий.

6.Квітки розквітають рано, до розпускання листя.

7.Квітки мають запах, аромат.

8.У квітки великі пиляки на двох тичинкових нитках.

9.Приймочка маточки липка.

10. Маточка з великими, розділеними приймочками.

11.До цієї групи відносимо ліщину.

12.Так запилюються огірки, гарбузи.

(Слайд №3)

Відповіді:

Комахозапильні: 3,4 5 7 9 12.

Вітрозапильні:1,2,6,8,10,11.

( Самоперевірка)

(Слайд№4)

2.Утворіть біологічні терміни, та поясніть їх.

Кві, су, за, пло, на, ти, ма, тка, цві, пи, ди, сі, чи, то, ття, ле, ння, нка, чка, ння.

Відповідь: Квітка, суцвіття, запилення, плоди, насіння, тичинка, маточка.

(Слайд №5)

3.Встановити відповідність.

Рослина Плід

А)Помідор 1.Біб

Б)Смородина 2.Кістянка

В)Абрикос 3.Ягода

Г)Ананас 4.Зернівка

Д)Пшениця 5.Супліддя

Е)Квасоля 6.Коробочка

Є)Мак

(Слайд №6)

Відповідь : А3, Б3, В2, Г5, Д4, Е1, Є6.

(Слайд №7)

4. Назвати частини квітки і пояснити їх функції.

А)Квітконіжка

Б)Квітколоже

В) Чашолистик

Г) Пелюстка

Д)Тичинка

Е) маточка.

(Слайд № 8)

5.Невизначене питання.

Казка

« Якось теплим сонячним днем, проходячи повз городні зарості,я почула суперечку:

  • Я королева всіх плодів. Соковита й солодка, як ніхто, - Сказала Диня, повертаючи свій зелений бік до сонця.

  • Ні, я, - заперечила Картопля. Мене варять, мене труть, пироги з мене печуть . Круглобокий Баклажан аж посинів від злості.

  • В нашому роді ніколи не виникали подібні суперечки,- сердито промовив він.

  • Почекайте, - перебила його Петрушка. Я зараз у всьому розберусь.

Довго вони ще сперечались, вже зовсім стемніло, але так і не прийшли вони до однієї думки.»

-Давайте ж з'ясуємо,чим дані герої нашої казки відрізняються, один ивід одного.

(Слайд №9)

Відповідь: ( Бульба картоплі, петрушка – це не плоди, бо вони не мають насіння. Бульба – це видозмінений підземний пагін, петрушка – це корінь).

(Слайд№10)

6.Заповнити схему:

(Слайд №11)

7. Назвати рослини, з яких виготовляють дані продукти.

  • Чіпси

  • Хліб

  • Крохмаль

  • Томатний сік

  • Вермішель

  • Манка.

(Слайд №12)

Відповідь: Картопля, пшениця, картопля, кукурудза, помідори, пшениця.

(Слайд №13)

8. Хто зайвий (пояснити, чому )

Черешня, вишня, абрикос, шовковиця, персик, слива.

(Слайд№14)

Відповідь: Шовковиця – це супліддя, а решта плодів, це кістянки.

V. Підсумок уроку.

(Слайд№15)

Великий пароплав « Харків» плив із – за кордону до рідних берегів. Всі його трюми були наповнені бобами. Недалеко від Константинополя сталась неприємність, пароплав н6аскочив на кам'янисту міль. Пароплав пройшов днищем по дну і, зробивши невелику пробоїну, так би і доплив до Одеси,якби не боби. Через деякий час з величезним шумом лопнули шви бортів і палуби. Пароплав розламався на дві частини. Яка ж причина аварії?

Відповідь: ( До трюмів потрапила вода, боби почали набухати, їх об'єм збільшувався.)

(Слайд №16)

VІ. Домашнє завдання.

  1. Скласти міні – оповідання « Подорож насінини»

  2. Підготувати цікавий матеріал « Водорості».

  3. Підготувати тести на тему « Розмноження та розвиток рослин».

5

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
У пропонованому посібнику подані орієнтовні плани-конспекти уроків контролю знань з курсу «Біологія» у 6 класі, складені відповідно до нової програми. Нестандартна форма проведення уроку дозволить вчителю провести підсумкове опитування учнів з теми в цікавій і нестандартній формі
  • Додано
    26.02.2018
  • Розділ
    Біологія
  • Клас
    6 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    119
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    ZQ438566
  • Вподобань
    0
Курс:«Основи фінансової грамотності»
Часнікова Олена Володимирівна
72 години
3600 грн
1080 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №ZQ438566
За публікацію цієї методичної розробки Сідаченко Олена Віталіївна отримав(ла) свідоцтво №ZQ438566
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Осінь – 2018»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти