Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Узагальнюючі уроки з біології 6 клас

Курс:«Google сервіси в роботі вчителя»
Левченко Ірина Михайлівна
16 годин
700 грн
190 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №DI505540
За публікацію цієї методичної розробки Сідаченко Олена Віталіївна отримав(ла) свідоцтво №DI505540
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Опис презентації окремими слайдами:
Тема: Розмноження та розвиток рослин.
Слайд № 1

Тема: Розмноження та розвиток рослин.

1. Біологічний диктант Завдання: Вибрати із поданих ознак рослини: І варіант, які належать до вітрозапильних; ІІ варіант, які належать до комахозап...
Слайд № 2

1. Біологічний диктант Завдання: Вибрати із поданих ознак рослини: І варіант, які належать до вітрозапильних; ІІ варіант, які належать до комахозапильних.

1.Квітки дрібні, безбарвні, запаху не мають. 2.Пилку багато, він сухий. 3.Квітки великі, яскраві. 4.Дрібні квітки, зібрані в суцвіття. 5.Пилок липк...
Слайд № 3

1.Квітки дрібні, безбарвні, запаху не мають. 2.Пилку багато, він сухий. 3.Квітки великі, яскраві. 4.Дрібні квітки, зібрані в суцвіття. 5.Пилок липкий. 6.Квітки розцвітають рано,до розпускання листя.

7.Квітки мають запах, аромат. 8.У квітках великі пиляки на довгих тичинкових нитках. 9.Приймочка маточки липка. 10.Маточка з великими, розділеними ...
Слайд № 4

7.Квітки мають запах, аромат. 8.У квітках великі пиляки на довгих тичинкових нитках. 9.Приймочка маточки липка. 10.Маточка з великими, розділеними приймочками. 11.До цієї групи відносимо ліщину. 12.Так запилюються огірки,гарбузи.

Відповідь: Комахозапильні: 3,4,5,7,9,12. Вітрозапильні: 1,2,6,8.10,11.
Слайд № 5

Відповідь: Комахозапильні: 3,4,5,7,9,12. Вітрозапильні: 1,2,6,8.10,11.

2.Утворіть біологічні терміни , та поясніть їх. Кві, су, за, пло, на, ти, ма, тка, цві, пи, ди, сі, чи, то, ття, ле, ння, нка, чка, ння.
Слайд № 6

2.Утворіть біологічні терміни , та поясніть їх. Кві, су, за, пло, на, ти, ма, тка, цві, пи, ди, сі, чи, то, ття, ле, ння, нка, чка, ння.

Квітка, суцвіття, запилення, плоди, насіння, тичинка, маточка. Відповідь:
Слайд № 7

Квітка, суцвіття, запилення, плоди, насіння, тичинка, маточка. Відповідь:

3.Встанови відповідність: Рослина: А) Помідор Б)Смородина В)Абрикос Г)Ананас Д)Пшениця Е)Квасоля Є) Мак Плід: 1.Біб 2.Кістянка 3.Ягода 4.Зернівка 5...
Слайд № 8

3.Встанови відповідність: Рослина: А) Помідор Б)Смородина В)Абрикос Г)Ананас Д)Пшениця Е)Квасоля Є) Мак Плід: 1.Біб 2.Кістянка 3.Ягода 4.Зернівка 5.Супліддя 6.Коробочка

Відповідь: А3, Б3, В2, Г5, Д4, Е1, Є6.
Слайд № 9

Відповідь: А3, Б3, В2, Г5, Д4, Е1, Є6.

4.Назвати частини квітки, та пояснити їх функції.
Слайд № 10

4.Назвати частини квітки, та пояснити їх функції.

5.Казка « Невирішене питання» Завдання: Визначити, ким є головні герої казки. «Якось теплим сонячним днем, проходячи повз городні зарості, я почула...
Слайд № 11

5.Казка « Невирішене питання» Завдання: Визначити, ким є головні герої казки. «Якось теплим сонячним днем, проходячи повз городні зарості, я почула суперечку.: - Я, королева всіх плодів. Соковита, солодка, як ніхто, - сказала Диня, повертаючи свій зелений бік до сонця. - Ні, я, - заперечила Картопля. Мене варять, мене труть, пироги з мене печуть. Круглобокий Баклажан аж посинів від злості. - В нашому роді ніколи не виникали подібні суперечки, - сердито мовив він. - Почекайте, перебила його Петрушка. Я зараз у всьому розберусь. Довго вони ще сперечались, вже зовсім стемніло, але так і не прийшли до однієї думки.»

Відповідь: До плодів відносяться: диня, баклажан. Бульба картоплі – це видозмінений підземний пагін. Петрушки – це корінь.
Слайд № 12

Відповідь: До плодів відносяться: диня, баклажан. Бульба картоплі – це видозмінений підземний пагін. Петрушки – це корінь.

6.Заповнити схему: Склад насіння Білки ? ? ? Вода ? ?
Слайд № 13

6.Заповнити схему: Склад насіння Білки ? ? ? Вода ? ?

7.Назвати рослини, з яких виготовляють дані продукти: 1.Чіпси 2.Хліб 3.Крохмаль 4.Томатний сік 5.Вермішель 6.Манкака.
Слайд № 14

7.Назвати рослини, з яких виготовляють дані продукти: 1.Чіпси 2.Хліб 3.Крохмаль 4.Томатний сік 5.Вермішель 6.Манкака.

Відповідь: 1.Картопля 2.Пшениця 3.Картопля, кукурудза 4.Помідори 5.Пшениця 6.Пшениця.
Слайд № 15

Відповідь: 1.Картопля 2.Пшениця 3.Картопля, кукурудза 4.Помідори 5.Пшениця 6.Пшениця.

8.Гра « Хто зайвий» ( пояснити ,чому?) Черешня, вишня, абрикос, шовковиця , персик, слива.
Слайд № 16

8.Гра « Хто зайвий» ( пояснити ,чому?) Черешня, вишня, абрикос, шовковиця , персик, слива.

Відповідь: Шовковиця – супліддя. Решта плодів – кістянка.
Слайд № 17

Відповідь: Шовковиця – супліддя. Решта плодів – кістянка.

9.Проблемне запитання: «Великий пароплав « Харків» плив із – за кордону до рідних берегів. Всі його трюми були наповнені бобами. Недалеко від Конст...
Слайд № 18

9.Проблемне запитання: «Великий пароплав « Харків» плив із – за кордону до рідних берегів. Всі його трюми були наповнені бобами. Недалеко від Константинополя сталась неприємність, пароплав наскочив на кам'янисту міль. Пароплав пройшов днищем по дну і, зробивши невелику пробоїну, так би і доплив до Одеси, якби не боби. Через деякий час з величезним шумом лопнули шви бортів і палуби. Пароплав розламався на дві частини.» Яка ж причина аварії ?

1.Скласти міні - оповідання « Подорож насінини». 2.Підготувати цікавий матеріал на тему «Водорості». 3. Скласти тести на тему «Різноманітність та р...
Слайд № 19

1.Скласти міні - оповідання « Подорож насінини». 2.Підготувати цікавий матеріал на тему «Водорості». 3. Скласти тести на тему «Різноманітність та розвиток рослин». Домашнє завдання

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
У пропонованому посібнику подані орієнтовні плани-конспекти уроків контролю знань з курсу «Біологія» у 6 класі, складені відповідно до нової програми. Нестандартна форма проведення уроку дозволить вчителю провести підсумкове опитування учнів з теми в цікавій і нестандартній формі та з використанням ІКТ
  • Додано
    26.02.2018
  • Розділ
    Біологія
  • Клас
    6 Клас
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    313
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    DI505540
  • Вподобань
    0
Курс:«Google сервіси в роботі вчителя»
Левченко Ірина Михайлівна
16 годин
700 грн
190 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №DI505540
За публікацію цієї методичної розробки Сідаченко Олена Віталіївна отримав(ла) свідоцтво №DI505540
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти