Сьогодні відбулась
онлайн-конференція:
«
Роль закладів освіти у формуванні нульової терпимості до корупції та вихованні доброчесності в Україні
»
Взяти участь Всі події

Узагальнення з розділу «Здоров’я людини»

Основи здоров'я

Для кого: 8 Клас

01.09.2021

375

28

0

Опис документу:
Також є матеріали написані в ворді до кожної презентації. Якщо є така потреба, то звертайтесь, буду висилати на почту. Мета: формувати уявлення учнів про значення здоров’я для людини; навчати школярів спостерігати за показниками свого здоров’я і розвитку, вимірювати пульс; виховувати відповідальне ставлення до власного здоров’я.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
«ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ» (узагальнення знань з теми) 9 клас Вчитель основ здоров’я Зленко Ірина Юріївна
Слайд № 1

«ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ» (узагальнення знань з теми) 9 клас Вчитель основ здоров’я Зленко Ірина Юріївна

Слайд № 2

КОЛО ДРУЗІВ Продовжи речення і передай другу зліва (плескаючи по долоні): «Сьогодні я хочу поділитися з Вами … (своєю добротою, радістю, щирістю, л...
Слайд № 3

КОЛО ДРУЗІВ Продовжи речення і передай другу зліва (плескаючи по долоні): «Сьогодні я хочу поділитися з Вами … (своєю добротою, радістю, щирістю, любов’ю …)

ВПРАВА-РОЗМИНКА «ФЕНОМЕН ЖИТТЯ» https://learningapps.org/watch?v=px9yxqcpn18
Слайд № 4

ВПРАВА-РОЗМИНКА «ФЕНОМЕН ЖИТТЯ» https://learningapps.org/watch?v=px9yxqcpn18

«ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ» (узагальнення знань з теми) Тема уроку:
Слайд № 5

«ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ» (узагальнення знань з теми) Тема уроку:

Очікувані результати Наводити приклади медичного та холістичного підходу до здоров’я. Пояснювати взаємозв’язок складових здоров’я. Називати чинники...
Слайд № 6

Очікувані результати Наводити приклади медичного та холістичного підходу до здоров’я. Пояснювати взаємозв’язок складових здоров’я. Називати чинники впливу на здоров’я. Аналізувати спосіб життя та життєві навички, сприятливі для здоров’я.

2 підходи до здоров’я медичний холістичний до середини ХХ ст. сучасний ВООЗ душa (psyche) фізичний тіло (soma) соціальний психологічний інтелектуал...
Слайд № 7

2 підходи до здоров’я медичний холістичний до середини ХХ ст. сучасний ВООЗ душa (psyche) фізичний тіло (soma) соціальний психологічний інтелектуальний емоційний духовний стан благополуччя

Взаємозв’язок складових здоров’я психологічне інтелектуальне емоційне духовне благополуччя фізичне соціальне
Слайд № 8

Взаємозв’язок складових здоров’я психологічне інтелектуальне емоційне духовне благополуччя фізичне соціальне

Взаємозв’язок складових здоров’я психологічне інтелектуальне емоційне духовне благополуччя фізичне соціальне
Слайд № 9

Взаємозв’язок складових здоров’я психологічне інтелектуальне емоційне духовне благополуччя фізичне соціальне

Слайд № 10

Взаємозв’язок складових здоров’я психологічне інтелектуальне емоційне духовне благополуччя фізичне соціальне
Слайд № 11

Взаємозв’язок складових здоров’я психологічне інтелектуальне емоційне духовне благополуччя фізичне соціальне

Здоровий спосіб життя — це форми й способи повсякденної життєдіяльності та життєві навички, які зміцнюють і вдосконалюють здоров’я людини. + _ ЧИНН...
Слайд № 12

Здоровий спосіб життя — це форми й способи повсякденної життєдіяльності та життєві навички, які зміцнюють і вдосконалюють здоров’я людини. + _ ЧИННИКИ ВПЛИВУ НА ЗДОРОВ’Я природне техногенне соціальне

СПОСІБ ЖИТТЯ = ПОВЕДІНКА ПОТРЕБИ духовні фізіологічні соціальні
Слайд № 13

СПОСІБ ЖИТТЯ = ПОВЕДІНКА ПОТРЕБИ духовні фізіологічні соціальні

1.Вправа «Спосіб життя» https://learningapps.org/watch?v=pzsqyotvt18 2.Вправа «Життєві навички» https://learningapps.org/watch?v=pnigxjwhn18 ПРАКТИ...
Слайд № 14

1.Вправа «Спосіб життя» https://learningapps.org/watch?v=pzsqyotvt18 2.Вправа «Життєві навички» https://learningapps.org/watch?v=pnigxjwhn18 ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА «МОЛЕКУЛИ»
Слайд № 15

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА «МОЛЕКУЛИ»

ТЕСТИ
Слайд № 16

ТЕСТИ

Феномен — це: А) звичайне явище, факт, який легко осягнути; Б) виняткове, незвичайне, рідкісне явище, те, що важко осягнути; В) незвичайне явище, а...
Слайд № 17

Феномен — це: А) звичайне явище, факт, який легко осягнути; Б) виняткове, незвичайне, рідкісне явище, те, що важко осягнути; В) незвичайне явище, але таке, котре можна легко пояснити.

2. Живі організми можуть пристосуватися до: А) вузького кола середовищ проживання; Б) найрізноманітніших середовищ проживання; В) температур, нижчи...
Слайд № 18

2. Живі організми можуть пристосуватися до: А) вузького кола середовищ проживання; Б) найрізноманітніших середовищ проживання; В) температур, нижчих ніж –70 °С; Г) температур, вищих ніж +200 °С.

3. Життя людини відрізняється від життя тварин тим, що вона: А) є більш рухливою; Б) має особливий спосіб харчування; В) має рефлекси; Г) є істотою...
Слайд № 19

3. Життя людини відрізняється від життя тварин тим, що вона: А) є більш рухливою; Б) має особливий спосіб харчування; В) має рефлекси; Г) є істотою соціальною і формується тільки всередині людського суспільства.

4. Загальнолюдськими цінностями є: А) кар’єра, гроші, необмежена влада; Б) успіх, популярність, слава; В) родина, здоров’я, освіта, робота; Г) рекл...
Слайд № 20

4. Загальнолюдськими цінностями є: А) кар’єра, гроші, необмежена влада; Б) успіх, популярність, слава; В) родина, здоров’я, освіта, робота; Г) реклама, прибуток, зброя.

5. Які ознаки свідчать про рівень здоров’я, що має назву «порушення адаптації»? А) зниження тонусу; Б) хронічна втома; В) хронічні захворювання; Г)...
Слайд № 21

5. Які ознаки свідчать про рівень здоров’я, що має назву «порушення адаптації»? А) зниження тонусу; Б) хронічна втома; В) хронічні захворювання; Г) метеочутливість; Д) часті зміни настрою.

6. До потреб дефіциту (за пірамідою потреб А. Маслоу) належать: А) естетичні потреби; Б) потреба в безпеці; В) фізіологічні потреби; Г) потреби у с...
Слайд № 22

6. До потреб дефіциту (за пірамідою потреб А. Маслоу) належать: А) естетичні потреби; Б) потреба в безпеці; В) фізіологічні потреби; Г) потреби у самореалізації.

7. Культура здоров’я: А) успадковується генетично; Б) формується в процесі життя; В) виникає сама по собі; Г) не є складовою загальної системи куль...
Слайд № 23

7. Культура здоров’я: А) успадковується генетично; Б) формується в процесі життя; В) виникає сама по собі; Г) не є складовою загальної системи культури.

8. Здоров’я — це: А) стан повного фізичного благополуччя; Б) стан повного духовного благополуччя; В) стан повного фізичного, психологічного й соціа...
Слайд № 24

8. Здоров’я — це: А) стан повного фізичного благополуччя; Б) стан повного духовного благополуччя; В) стан повного фізичного, психологічного й соціального благополуччя, а не тільки відсутність хвороб і фізичних дефектів; Г) відсутність хвороб і фізичних вад.

9. Фізична складова здоров’я визначає: А) здатність людини як особистості вільно й свідомо обирати ту чи іншу соціальну роль; Б) рівень росту й роз...
Слайд № 25

9. Фізична складова здоров’я визначає: А) здатність людини як особистості вільно й свідомо обирати ту чи іншу соціальну роль; Б) рівень росту й розвитку органів і систем організму; В) стан психічної, моральної і духовної сфери.

10. Ознакою соціального здоров’я є: А) уміння вільно й відповідально взаємодіяти з іншими людьми; Б) нормальне функціонування процесів мислення, па...
Слайд № 26

10. Ознакою соціального здоров’я є: А) уміння вільно й відповідально взаємодіяти з іншими людьми; Б) нормальне функціонування процесів мислення, пам’яті, уяви, уваги; В) здатність адекватно оцінювати й сприймати свої почуття й відчуття.

11. Здоров’я залежить від способу життя на: А) 1 %; Б) 20—25 %; В) 50—51 %; Г) 100 %.
Слайд № 27

11. Здоров’я залежить від способу життя на: А) 1 %; Б) 20—25 %; В) 50—51 %; Г) 100 %.

12. Здоровий спосіб життя — це: А) навички, які вдосконалюють тільки фізичне здоров’я людини; Б) форми й способи повсякденної життєдіяльності, які ...
Слайд № 28

12. Здоровий спосіб життя — це: А) навички, які вдосконалюють тільки фізичне здоров’я людини; Б) форми й способи повсякденної життєдіяльності, які зміцнюють і вдосконалюють усі складові здоров’я людини; В) способи повсякденної життєдіяльності, які подобаються людині й не впливають на її здоров’я;

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ ТЕСТ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ
Слайд № 29

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ ТЕСТ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ

РЕФЛЕКСІЯ Вправа «Літачок» Продовжіть речення: «Сьогодні на уроці я отримав задоволення від…»
Слайд № 30

РЕФЛЕКСІЯ Вправа «Літачок» Продовжіть речення: «Сьогодні на уроці я отримав задоволення від…»

Бажаю всім!
Слайд № 31

Бажаю всім!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.