Бібліотека

«Узагальнення та систематизація знань і вмінь учнів.Математика навколо мене».

Опис документу:
Математичне детективне агенство захопить дітей до вивчення предмету. В цікавій формі перевірити розряди двоцифрових чисел, додавання і віднімання в межах 100, практика у складанні задач (обернені, за схемами, малюнками). Математичні чари в повсякденному застосуванні - учні точно їх знайдуть. Також використовувались матеріали науково-педагогічного проєкту "Інтелект України".

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Математика

Тема: «Узагальнення та систематизація знань і вмінь учнів.Математика навколо мене».
Мета: вчити учнів виділяти головні слова в задачі (відоме та питання),записувати короткий запис, швидкому орієнтуванню в умові задачі ( виділенні головного), складати самостійно умови до задач,складати обернені задачі,формувати в учнів навичку усного рахунку, каліграфічного письма,порівнювати вирази (та їхні результати), розвивати пам’ять, просторову уяву, мовлення, сміливість у власних відповідях, поповнювати активний словниковий запас учнів, сприяти екологічному вихованню, інтересу до вивчення даного предмету.
Обладнання: таблиця з геометричними фігурами, онлайн тест, роздаткові картки,числові таблиці.

Хід уроку

І. Організаційна частина.
1. Перевірка готовності учнів до уроку.

ІІ. Актуалізація опорних ЗУН учнів.
1. Робота з таблицями.(Ціль: закріплення рахунку в прямому та зворотньому напрямку)
Таблиця 3. Полічи від 1 до 25 в прямому порядку.
- Що означає полічити у зворотньому напрямку?
-Це порядок спадання чи зростання числа?
- Полічіть від 1 до 25 про себе.
- Полічіть від 1 до 25 разом вголос.
- Полічіть від 1 до 25,заповнюючи таблицю пишучим предметом. На заповнення таблиці у вас буде 30 секунд. Починаєте по сигналу,завершуєте по хлопку.
-Зафарбуй клітинку з числом,яке має 1 десяток 4 одиниці; 2 дес. 5 одиниць, 1 одиницю, найменше двоцифрове число.
-Яке найбільше двоцифрове число?(найменше)

Таблиця 2. Полічи від 1 до 20 в зворотньому порядку.
-Що означає полічити у зворотньому напрямку?
-Це порядок спадання чи зростання числа?
- Полічіть від 1 до 25 про себе.
- Полічіть від 1 до 25 разом вголос.
- Полічіть від 1 до 25,заповнюючи таблицю пишучим предметом. На заповнення таблиці у вас буде 30 секунд. Починаєте по сигналу,завершуєте по хлопку.
-Зафарбуй клітинку з числом,яке має 1 десяток 2 одиниці; 2 дес. 2 одиниць, 7 одиниць, найменше одноцифрове число.
-Яке найбільше одноцифрове число?
-На скільки 18 більше за 9 ?
(ФРОНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ТА САМООЦІНКА)

ІІІ. Повідомлення теми, мети уроку. Мотивація навчальної діяльності учнів.
1. Рефлексія.
-Сьогодні у нас із вами загадковий урок. Ви пам’ятаєте на минулому уроці ми з вами відкрили детективне агенство. Давайте подумаємо,яка головна функція такого агенства? А якщо це математичні пошуки? Отже,сьогодні ми відшуковуватимемо зниклі числа, фігури утікачі та вимираючі задачі.
2. «Математичні шифрувальники» (Ціль: практичне вправляння у розв’язку виразів, співствавлення відповідей з відповідними літерами, складання слів за допомогою цих літер).
23 – 20 13 - 10
35 – 30 28 - 40
69 – 61 35 - 30
45 – 41 92 – 90
(Діти перевіряють один в одного)

І
V.Сприймання та усвідомлення матеріалу.
1. Онлайн тест.(Ціль: вчити учнів правильно стояти біля дошки, долати страх у вирішенні таких завдань, уважність, швидкий аналіз та вирішення задач, розрізняти геометричні фігури між собою, порівнювати їх,їхню кількість, вдосконалення навички розв’язанні рівнянь,виразів,співставленні виразів з відповідями, розвивати уважність,логічне мислення)
-Протягом цього тесту я буду викликати по одному учневі до дошки для вирішення завдань. Під час розв’язку завдання пояснюйте власний вибір. Якщо у вас інша відповідь – підніміть руку.
Фізкультхвилинка.

2. Робота з геометричним матеріалом.
-Який головний атрибут фокусників,чарівників?
-Наш чарівник створив власні геометричні капелюхи.
-Які геометричні фігури він використав?
-Яких фігур більше?
-Яка закономірність зміни його головного убору?
- Давайте домалюємо відсутні головні убори.

(зеленим кольором позначаємо відоме,червоним – запитання задачі)
-Заповнення короткої умови.
-Як ви гадаєте чого було більше картоплі чи цибулі?
- Якою дією ми дізнаємось вагу цибулі?
- Складіть вираз для розв’язку задачі (1 дитина виходить до дошки та записує вираз).
-Давайте ще раз зачитаємо запитання задачі.
-Діти дають відповідь на запитання задачі.

3. Робота з геометричним матеріалом.
-Які геометричні фігури ми з вами вже згадували сьогодні?
- Що таке відрізок?
-Чим відрізок відрізняється від прямої,променя?
-Якими літерами ми називаємо відрізки?
-Погляньте на 6 завдання.
У нас є відрізом. Назвіть його,виміряйте його довжину. Внизу є варіати відповідей довжини відрізка.
Оберіть правильний варіант довжини.
V. Систематизація та узагальнення матеріалу.
1. Робота із компонентами дій віднімання та додавання.(Підготовка до вирішення рівнянь)
-Згадаймо разом компоненти дії додавання.
-Перший компонент дії додавання?(другий,результат)
11+21=33 (Назвіть перший доданок,другий доданок,суму у поданому виразі.
-Згадаймо разом компоненти дії віднімання.
-Перший компонент дії віднімання?(другий,результат)
47 – 15=32 (Назвіть зменшуване,від’ємник,різниця)


2. Робота з математичною розфарбовкою (Ціль: знаходження невідомого компонента, практичне застосування знань у вирішенні рівнянь, зв’язок дії додавання та віднімання.
-Розгляньте розфарбовку. Що в ній особливого?
-Для того,щоб розфарбувати її,слід розв’язати рівняння.
- Внизу розфарбовки є кольори та числа. Розв’язавши рівняння,знайдіть число та його колір.Якщо у вас цього кольору немає,візьміть інший,але обведіть число,де відбувається заміна кольору.
у + 13 = 17
-Який компонент сховався під літерою у?
-Як знайти невідомий доданок?
-Обчисліть вираз 17 – 13.
-Під 4 знаходиться який колір? Отже,вітрило якого кольору?
19 - у = 16
-Який компонент сховався під літерою у?
-Як знайти невідоме зменшуване?
-Обчисліть вираз 19 – 16.
-Під 3 знаходиться який колір? Отже,прапор якого кольору?
(Під час виконання завдання математичної розфарбовки грає фонова музика).

VІ. Заключна частина.
1. Висновок.
- Яка тема уроку?
-Які навички на вашу думку ми формували протягом уроку?
- Яке завдання було найкориснішим саме для вас?
- Над чим слід попрацювати?
- Що вдалося?
2. Вербальна оцінка роботи учнів.



Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.