Узагальнення і систематизація знань з теми: "Формули скороченого множення" 7 клас

Опис документу:
Сучасний випускник школи повинен мати компетенцію використання інформаційних технологій, тобто технологій, що проектуються сучасною індустрією як в освіті, так і в повсякденному житті. Тому сьогодні ми з вами продемонструємо вміння використовувати такі Інтернет сервіси як LearningApps.org , Kahoot, Classtime.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

WordArt 8

Завдання №1

WordArt 4

Квадрат суми двох виразів дорівнює

Добуток різниці двох виразів на їх суму дорівнює

Різниця квадратів двох виразів дорівнює

Сума кубів двох виразів дорівнює

Квадрат різниці двох виразів дорівнює

Різниця кубів двох виразів дорівнює

Завдання №2

WordArt 4

  1. (4у-3х)(4у+3х)=8у²-9х²

____________________________________________

  1. 100х²-4у²=(50х-2у)(50х+2у)

____________________________________________

  1. (3х+у)²=9х²-6ху+у²

____________________________________________

  1. (6a-9c)²=36a²-54ac+81c²

____________________________________________

  1. 4у²- 14у + 1=(2у – 1)²

____________________________________________

WordArt 4

Завдання №3

______________________________________________________________________________________

Завдання №4

___________________________________________________

Завдання №5

Завдання №6 Kahoot

  1. Квадрат суми двох виразів дорівнює ________________________________

  2. Яку тотожність називають формулою квадрата різниці двох виразів

__________________________________________________________________

  1. Вираз x2 – 4 можна подати у вигляді добутку так: _____________________

  2. (a-b)(a+b)=______________________________________________________

  3. Перетвори у многочлен (-3k + 4n )2 _________________________________

  4. (-6c-d)2 = ________________________________________________________

  5. Розв'яжіть рівняння (x-6)2 -x(x+9)=15

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Піднести до квадрата (9-y3 )2 __________________________________

  2. Подати у вигляді многочлена стандартного вигляду 20x+(x-10)2

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Подати у вигляді добутку 25a2 - 49=_________________________________

  2. Подайте тричлен у вигляді квадрата двочлена a2 +8a+16=________________

  3. Розв'яжіть рівняння x2 +10x+25=0

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Завдання №6 Classtime

  1. Cпростіть вираз і знайдіть його значення, якщо а=3, b=5.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Розв’яжіть рівняння:

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Розв’яжіть рівняння:

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Розв'яжіть рівняння:

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Якого найменшого значення набуває вираз

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Яке з чисел 0, -2, 2, -3 НЕ є коренем рівняння

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

4

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Картка досягнень учня(ці)

____________________________________

Завдання

Кількість балів

1. Знання формул

(0 - 6 балів)

2. За знайдену помилку (0 –5 балів)

3. Підготовка до ЗНО

Завдання №3

(0 або 1 бал)

4. Підготовка до ЗНО

Завдання №4

(0 або 1 бал)

5. Підготовка до ЗНО

Завдання №5

(0 або 1 бал)

6. Kahoot (0-12 балів)

7. Classtime (0-6 балів)

8. Робота біля дошки (0-3 бали)

4 бали

5 балів

6 балів

7

балів

8 балів

9 балів

10 балів

11 балів

12 балів

1-4

5-8

9-13

14-20

21-23

24-26

27-28

29-31

32-35

Картка досягнень учня(ці)

____________________________________

Завдання

Кількість балів

1. Знання формул

(0 - 6 балів)

2. За знайдену помилку (0 –5 балів)

3. Підготовка до ЗНО

Завдання №3

(0 або 1 бал)

4. Підготовка до ЗНО

Завдання №4

(0 або 1 бал)

5. Підготовка до ЗНО

Завдання №5

(0 або 1 бал)

6. Kahoot (0-12 балів)

7. Classtime (0-6 балів)

8. Робота біля дошки (0-3 бали)

Завдання

Кількість балів

1. Знання формул

(0 - 6 балів)

2. За знайдену помилку (0 –5 балів)

3. Підготовка до ЗНО

Завдання №3

(0 або 1 бал)

4. Підготовка до ЗНО

Завдання №4

(0 або 1 бал)

5. Підготовка до ЗНО

Завдання №5

(0 або 1 бал)

6. Kahoot (0-12 балів)

7. Classtime (0-6 балів)

8. Робота біля дошки (0-3 бали)

4 бали

5 балів

6 балів

7

балів

8 балів

9 балів

10 балів

11 балів

12 балів

1-4

5-8

9-13

14-20

21-23

24-26

27-28

29-31

32-35

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Урок з алгебри Узагальнення і систематизація знань з теми: 7-Б клас Вчитель математики: Голік І.А. "Формули скороченого множення"
Слайд № 1

Урок з алгебри Узагальнення і систематизація знань з теми: 7-Б клас Вчитель математики: Голік І.А. "Формули скороченого множення"

2008 2009 2010 2011 30 50 70 120 25 лютого - цей день в історії України ... Чарівник театру Лесь Курбас Чарівник танцю Павло Вірський Чарівниця сло...
Слайд № 2

2008 2009 2010 2011 30 50 70 120 25 лютого - цей день в історії України ... Чарівник театру Лесь Курбас Чарівник танцю Павло Вірський Чарівниця слова Леся Українка

25 лютого - День інженерно-авіаційної служби авіації Збройних Сил України
Слайд № 3

25 лютого - День інженерно-авіаційної служби авіації Збройних Сил України

Слайд № 4

Узагальнення і систематизація знань з теми: "Формули скороченого множення"
Слайд № 5

Узагальнення і систематизація знань з теми: "Формули скороченого множення"

Квадрат суми двох виразів дорівнює Добуток різниці двох виразів на їх суму дорівнює Квадрат різниці двох виразів дорівнює Різниця квадратів двох ви...
Слайд № 6

Квадрат суми двох виразів дорівнює Добуток різниці двох виразів на їх суму дорівнює Квадрат різниці двох виразів дорівнює Різниця квадратів двох виразів дорівнює Сума кубів двох виразів дорівнює Різниця кубів двох виразів дорівнює Знайди пару Квадрат суми двох виразів дорівнює

Добуток різниці двох виразів на їх суму дорівнює Квадрат різниці двох виразів дорівнює Різниця квадратів двох виразів дорівнює Сума кубів двох вира...
Слайд № 7

Добуток різниці двох виразів на їх суму дорівнює Квадрат різниці двох виразів дорівнює Різниця квадратів двох виразів дорівнює Сума кубів двох виразів дорівнює Різниця кубів двох виразів дорівнює Знайди пару Квадрат суми двох виразів дорівнює

Знайди помилку (4у-3х)(4у+3х)=8у²-9х² (4у-3х)(4у+3х)=16у²-9х² 2. 100х²-4у²=(50х-2у)(50х+2у) 100х²-4у²=(10х-2у)(10х+2у) 3. (3х+у)²=9х²-6ху+у² (3х+у)...
Слайд № 8

Знайди помилку (4у-3х)(4у+3х)=8у²-9х² (4у-3х)(4у+3х)=16у²-9х² 2. 100х²-4у²=(50х-2у)(50х+2у) 100х²-4у²=(10х-2у)(10х+2у) 3. (3х+у)²=9х²-6ху+у² (3х+у)²=9х²+6ху+у² 4. (6a-9c)²=36a²-54ac+81c² (6a-9c)²=36a²-108ac+81c² 5. 4у²- 14у + 1=(2у – 1)² 4у²- 4у + 1=(2у – 1)²

По матеріалам ЗНО По матеріалам ЗНО
Слайд № 9

По матеріалам ЗНО По матеріалам ЗНО

По матеріалам ЗНО
Слайд № 10

По матеріалам ЗНО

По матеріалам ЗНО
Слайд № 11

По матеріалам ЗНО

Вчимося офрмлювати тестові завдання на відповідність
Слайд № 12

Вчимося офрмлювати тестові завдання на відповідність

Узагальнення і систематизація знань з теми: "Формули скороченого множення"
Слайд № 13

Узагальнення і систематизація знань з теми: "Формули скороченого множення"

Підготуватися до контрольної роботи. Розв’язати завдання для перевірки знань ст. 115-116 №1-№12 Домашнє завдання
Слайд № 14

Підготуватися до контрольної роботи. Розв’язати завдання для перевірки знань ст. 115-116 №1-№12 Домашнє завдання

Інформаційні ресурси https://www.google.com Задання ЗНО з математики 2015-2019 роки http://osvita.ua/test/ Алгебра (Мерзляк, Полонський, Якір)7 кла...
Слайд № 15

Інформаційні ресурси https://www.google.com Задання ЗНО з математики 2015-2019 роки http://osvita.ua/test/ Алгебра (Мерзляк, Полонський, Якір)7 клас  2015 Алгебра (Істер) 7 клас 2015 https://kahoot.it https://www.classtime.com/uk/ https://learningapps.org

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок узагальнюючого повторення

"Формули скороченого множення"

7-Б класс

Мета:

1. Освітня: перевірити рівень засвоєння учнями теми, відповідних правил і формул скороченого множення.

2. Розвиваюча: вміти застосовувати формули скороченого множення на практиці, розвивати обчислювальні навички, логічне мислення.

3. Виховна: створення умов для включення кожного учня в активну навчально-пізнавальну діяльність, де кожен може проявити себе, виховання пізнавального інтересу до предмета; підвищення мотивації учнів до навчання.

Тип уроку: узагальнення і систематизація знань

Обладнання:

• підручник, дошка, друкований зошит;

мультимедійна дошка, проектор, ноутбук.

І ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ (1 хв 40 сек)

Мотивація до навчання

Добрий день. Друзі, сьогодні у нас незвичайний урок, бо ми маємо продемонструвати, що знаємо і вміємо. Сучасний випускник школи повинен мати компетенцію використання інформаційних технологій, тобто технологій, що проектуються сучасною індустрією як в освіті, так і в повсякденному житті. Тому сьогодні ми з вами продемонструємо вміння використовувати такі Інтернет сервіси як LearningApps.org , Kahoot, Classtime.

Американський винахідник Генрі Форд сказав:

Зібратися разом - це початок,

Триматися разом - це прогрес,

Працювати разом - це успіх!

Ми зібралися,тримаємося разом і починаємо працювати.

Сьогодні, 25 лютого, день сприятливий для звершень, творчості, розуму і починань. Тому що саме сьогодні народились Лесь Курбас, Павло Вірський, Леся Українка

25 лютого - День інженерно-авіаційної служби авіації Збройних Сил України. Тому символом нашого уроку я обрала ракету-носій ваших бажань, яка кожного з вас приблизить до вашої мрії, якщо ви плідно будете працювати не тільки сьогодні на уроці, але й все своє життя.

Мрія – це результат вашої кар’єри, роботи, це результат, який ви можете отримати, якщо будете віддавати всього себе своїй роботі і професії. Коли чогось сильно захочеш, весь Всесвіт буде сприяти тому, щоб твоє бажання збулося. Мрії змушують людину творити чудеса. Якщо це Ваша мрія, і Ви готові йти до неї, то для Вас немає нічого неможливого. Якщо того, про що ви мрієте, ще немає в природі, значить, воно буде створено для Вас. Все, що ви можете уявити собі, ви можете досягти. Пам'ятайте, що мрії збуваються! До сьогоднішнього уроку ми з вами створили алею мрій. І для того, щоб ракета наших мрій стрімко пішла вгору починаємо плідно працювати. Тому бажаю успіху!

ІІ Актуалізація опорних знань (4 хв)

Для кожного з вас я підготувала друковані зошити, в яких ми сьогодні будемо працювати і готуватися до контрольної роботи та картки ваших досягнень. На кожному етапі уроку ви будете оцінювати себе, виставляючи кількість зароблених балів від 1 до 12 в картки ваших досягнень.

Тема нашого уроку «Узагальнення і систематизація знань з теми «Формули скорченого множення».

Перш ніж приступити до розв’язування вправ давайте пригадаємо основні формули скорченого множення. Я пропоную вам вправу на відповідність «Знайди пару». І цю вправу ми з вами розв’яжемо в ваших зошитах, як завдання на відповідність та й за допомогою сервісу LearningApps. https://learningapps.org/display?v=peh7ypb8t19

(2 хв)

Завдання №1

ІІ Приведення одиничних знань у систему

Наступним заданням є вправа «Знайди помилку»

Завдання №2

Для того, щоб мрії здійснювались необхідно мати гарну освіту, яку ви можете здобути у Вищих навчальних закладах. Для цього Вам треба успішно скласти ЗНО. Тому наступним завданням будуть тести ЗНО з математики за минулі роки.

По матеріалам ЗНО (10 хвилин)

Завдання №3

Завдання №4

Завдання №5

  1. Установити відповідність між виразами (1-4) та їх розкладами на множники (А-Д)

Для того щоб стати успішною людиною потрібно мати не тільки гарну освіту, виховання, зовнішній вигляд. Але необхідно бути лідером. Завдання лідера – задавати тон змінам, аж до зміни парадигми. У першу чергу, лідер має бути лідером думок, тим, кого можна цитувати, на кого посилатись, хто зможе надихати. 

Тому за допомогою Інтернет-сервісів Kahoot і Classtime будемо шукати тих, хто швидко мислить і приймає правильне рішення. В Kahoot я створила для вас завдання з теми нашого уроку. Час в цій програмі обмежений, тому дійте швидко і правильно.

Додаток Kahoot https://play.kahoot.it/#/?quizId=1b4376dc-b2f5-48a9-afb2-65642c3d6290

Завдання №6 Kahoot

  1. Квадрат суми двох виразів дорівнює

  2. Яку тотожність називають формулою квадрата різниці двох виразів

  3. Вираз x2 – 4 можна подати у вигляді добутку так: (x + 2)(x – 2 )

  4. (a-b)(a+b)= a2 -b2

  5. Перетвори у многочлен (-3k + 4n )2

  6. (-6c-d)2

  7. Розв'яжіть рівняння (x-6)2 -x(x+9)=15

  8. Піднести до квадрата (9-y3 )2

  9. Подати у вигляді многочлена стандартного вигляду 20x+(x-10)2

  10. Подати у вигляді добутку 25a2 -49

  11. Подайте тричлен у вигляді квадрата двочлена a2 +8a+16

  12. Розв'яжіть рівняння x2 +10x+25=0

Символом нашого уроку є ракета-носій ваших бажань. Зараз за допомогою Інтернет-сервісу Classtime ми спробуємо запустити нашу ракету – і ваші мрії стануть на крок ближче до вас. Ваша задача правильно розв’язати 6 завдань і відмітити правильну відповідь.

Завдання №6 Classtime

Додаток https://www.classtime.com/library

ІІІ Підбиття підсумків уроку

Ракету бажань нам з вами вдалося запустити. Коли готувалась до уроку, звісно я ознайомилась з мрією кожного із вас. І я помітила те, що кожний із вас мріє стати успішною, незалежною людиною. А як ви вважаєте, що треба для цього робити? Навіщо людині вчити математику?

Математична освіта розвиває у людини здатність до аналізу складних життєвих ситуацій, можливість приймати правильне розв’язання проблем і визначатися в умовах важкого вибору. Також формує уміння логічно мислити і міркувати, грамотно і чітко формулювати думки, робити вірні логічні висновки, швидко міркувати і приймати рішення.

Базовими навичками математичного мислення здатний опанувати кожен! Для одного це буде складніше, а для іншого – легше. Але це під силу всім. Це потрібно для збалансованого розвитку вашого розуму.

Наприкінці нашого уроку я пропоную вам відтворити зоряне небо. Чим більше ви захопились сьогодні своєю мрією, чим більше ви впевнені в математичних своїх знаннях з даної теми тим вище повинна бути розташована ваша зірочка. Прошу прикріпити зірочки.

IV Повідомлення домашнього завдання

Підготуватися до контрольної роботи. Розв’язати завдання для перевірки знань ст. 115-116 №1-№12

Інформаційні ресурси

5

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
3
міс.
0
4
дн.
0
6
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!