Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Прислівник»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

7 клас мова

Тема: Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Прислівник»

Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів про прислівник, формувати навички правильного написання вивчених раніше прислівників;      розвивати логіку, мислення, уміння узагальнювати і систематизувати; уточнювати й збагачувати словниковий запас учнів;виховувати бажання працювати та сумлінно вчитися.
Тип уроку: систематизація  й узагальнення вивченого.
Хід уроку.
І. Організація класу

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів про прислівник.

1.Фронтальне опитування
2.Словниковий диктант

ІІІ. Систематизація й узагальнення вивченого про прислівник.
1. Вправа «Я кмітливий!»
* Запишіть слова, визначте, до якої частини мови вони належать.
Висота – що? іменник;
Високий – який? прикметник;
Височіти – що робити? дієслово;
Високо – як? прислівник.


3.  Вправа 285.

4. Пояснювальний міні-диктант
* Написавши диктант, підкреслити прислівники.
Вдумайся, друже, в слово «вчитися». Це слово означає вчити себе. Якщо вчитимеш себе сам, вчитимеш ретельно, старанно, вдумливо, то і навчишся, і працюватимеш якісно.

5. «Орфографічна хвилинка»

1)    Прочитай вірш напам’ять (як? - прислівник). – На пам’ять (для чого?- іменник з прийменником) він подарував мені книжку.
2)    Він повернув убік (куди? – прислівник). – Вдарив у бік (у що? – іменник з прийменником).
3)    Спочатку (коли? – прислівник) ще нічого ми не розуміли. – З початку (з чого? – іменник з прийменником) розмови вони зрозуміли вашу думку.
- Запишіть у зошити групу речень, яка вам найбільше сподобалася.

6.  “Товаришуємо з підручником” * Вправа 291, 348.


7. Говоримо правильно!

МИМОХІДЬ – МИМОХІТЬ.


- Дуже часто, не знаючи значень слів,  ми їх плутаємо, вживаючи у своєму мовленні одне замість іншого. Зверніть увагу на дошку. Перед вами два слова-прислівники, написання яких відрізняється всього-на-всього однією літерою Д-Т, проте їх лексичні значення різні. Запишіть визначення цих слів у свої записнички «Говоримо правильно!» і запам’ятайте їх з метою правильного використання у мовленні.
М и м о х і д ь – проходити мимо по дорозі, побіжно;
М и м о х і т ь – без певного наміру, мимоволі, несвідомо. Скласти з ними речення. 

Підсумок уроку.

Домашнє завдання. Виконати вправу 357

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
4
міс.
0
6
дн.
1
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!