Утворення трицифрових чисел із сотень, десятків та одиниць. Назви розрядних чисел І, ІІ, ІІІ розрядів. Задачі на час.

Опис документу:
ознайомити учнів з утворенням трицифрових чисел з розрядних чисел, з розв’язанням задачі на час; розвивати логічне мислення, вдосконалювати обчислювальні навички, виховувати інтерес до математики. Аутотренінг. Презентація .

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

3-А клас 13.12.2013.

Тема: Утворення трицифрових чисел із сотень, десятків

та одиниць. Назви розрядних чисел І, ІІ, ІІІ розрядів.

Задачі на час.

Мета: ознайомити учнів з утворенням трицифрових чисел з розрядних чисел, з розв’язанням задачі на час; розвивати логічне мислення, вдосконалювати обчислювальні навички.

Хід уроку

  1. Організаційний момент

1.Аутотренінг

  • Закрийте очі, покладіть голову на парту, уявіть собі картину природи, спів пташок, дзюрчання струмочка. Розслабтесь… Подумки повторюйте:

  • Я прийшов до школи вчитися…

  • У мене все вийде…

  • Треба бути уважним…

  • Треба бути спокійним…

  • В класі у мене друзі…

  • Вони мене люблять…

  • Мені приємно…

  • Я легко дихаю…

  • В класі гарно і ясно…

  • Я добре працюю…

2. Створення психологічної готовності

Я бажаю вам добра!

Якщо вам буде важко… я допоможу.

II. Контроль, корекція і закріплення знань учнів

1. Перевірка домашнього завдання.

Слайд 11) Гра «Перевір себе».

2. Усні обчислення.Слайд 2

1) Вставити пропущені числа.

157, …, …, 160, 161, …, …, 164, 165, 166, …, …, 169, … .

2) Назвати «сусідів» чисел.

95, 111, 105, 120.

3) Полічіть від 135 до 147, від 152 до 161.

4) Полічіть у зворотному порядку від 900 до 888,

від 790 до 775.

2.Каліграфічна хвилинка.

1)Запиши цифрами Слайд 3

III. Вивчення нового матеріалу Слайд 4

Слайд 5

  1. Утворення трицифрових чисел. Слайд 6

Запиши в зошит утворене число.

2.Назвати, розкласти на розрядні доданки і записати.(3 учні біля дошки) Скільки у числах 293, 609, 850 сотень, десятків, одиниць?

Слайд 7

3.Фізкультхвилинка.

Дівчинка русява. Слайд 8

IV. Закріплення вивченого матеріалу

  1. Робота над задачею на час № 485.

Слайд 9

Перша задача усно.

485 запис.

12 год 50 хв

40 хв

12 год 10 хв

2.Робота над задачею № 484.

Слайд10

Зі слів учнів учитель записує умову задачі в таблицю.

— У багатьох задачах йшлося про три взаємопов’язані між собою величини: ціну, кількість, вартість, загальну масу, масу одного предмета та ін. Сьогодні ми знайомимось із задачею на спільну роботу. Три величини в таблиці теж взаємопов’язані.

Якщо 1 токар за годину виготовляє 4 деталі, а другий — 3, то що звідси можна дізнатись? (Скільки деталей вони виготовляють разом.)

— А якщо ми будемо знати, скільки деталей вони виготовлятимуть разом за годину, і знаємо, що їм треба виготовити 42 деталі, про що тепер можна дізнатись? (Скільки часу вони працюватимуть разом.)

Запис розв’язання задачі на дошці й у зошитах.

V. Підсумок уроку

— З яким новим типом задачі ознайомилися на уроці?

— Як ви вважаєте, чи більше користі принесе спільна, дружня робота?

VI. Домашнє завдання

№ 486, 487.

Слайд11

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Формування навчальної мотивації в учнів. Теорія і практика»
Черниш Олена Степанівна
72 години
790 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.