Утворення трицифрових чисел. Читання чисел, записаних у нумераційній таблиці. Презентація

Опис документу:
Забезпечити засвоєння учнями вміння розв’язувати задачі на спільну роботу; Закріплювати знання натурального ряду чисел у межах 1000 і розрядний склад трицифрових чисел; Удосконалювати вміння розв’язувати задачі, розвивати логічне мислення, формувати соціальну компетентність (робота в групах, робота в парі, колективна робота), культуру розумової діяльності; Виховувати інтереси до знань і бажання пізнавати таємниці математики через самостійно - практичну діяльність.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Дзвоник всім нам дав наказ: До роботи взятись враз Розпочнемо свій урок, Тож назад не зробим крок. Будем ми трудитись гарно, Не мине й хвилини марно
Слайд № 1

Дзвоник всім нам дав наказ: До роботи взятись враз Розпочнемо свій урок, Тож назад не зробим крок. Будем ми трудитись гарно, Не мине й хвилини марно

Перевірка домашнього завдання № 487 9год 05хв; 9год 25хв; 9год 35хв. № 488 9+9х3=36(б.)
Слайд № 2

Перевірка домашнього завдання № 487 9год 05хв; 9год 25хв; 9год 35хв. № 488 9+9х3=36(б.)

КаліграФічна хвилинка 1 ряд : 3, 5, 7 2 ряд: 2, 6, 9 3 ряд: 1, 4, 6
Слайд № 3

КаліграФічна хвилинка 1 ряд : 3, 5, 7 2 ряд: 2, 6, 9 3 ряд: 1, 4, 6

Тема уроку: Утворення трицифрових чисел. Читання чисел, які записані в нумераційній таблиці. Додавання чисел різних розрядів. Порівняння чисел. Зад...
Слайд № 4

Тема уроку: Утворення трицифрових чисел. Читання чисел, які записані в нумераційній таблиці. Додавання чисел різних розрядів. Порівняння чисел. Задачі на спільну роботу.

Мета уроку: закріпити знання натурального ряду чисел у межах 1000 і розрядний склад трицифрових чисел; удосконалювати вміння розв’язувати задачі; ф...
Слайд № 5

Мета уроку: закріпити знання натурального ряду чисел у межах 1000 і розрядний склад трицифрових чисел; удосконалювати вміння розв’язувати задачі; формувати соціальну компетентність (Робота в групах, парах, колективна робота); розвивати логічне мислення ; виховувати інтереси до знань і бажання пізнавати таємниці математики через самостійно – практичну діяльність.

Задача №492 Виконавець За 1 год набирає Потрібно набрати Кількість годин І оператор 3 с. 49с. ? ІІ оператор 4 с.
Слайд № 6

Задача №492 Виконавець За 1 год набирає Потрібно набрати Кількість годин І оператор 3 с. 49с. ? ІІ оператор 4 с.

3 Моделювання розв’язку задачі 4 ? 49 + :
Слайд № 7

3 Моделювання розв’язку задачі 4 ? 49 + :

Фізкультхвилинка
Слайд № 8

Фізкультхвилинка

Самостійна робота
Слайд № 9

Самостійна робота

Домашнє завдання № 496, 497
Слайд № 10

Домашнє завдання № 496, 497

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Вчити читати. Літературна освіта в школі: химери чи лабіринти?»
Мацевко-Бекерська Лідія Василівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.