• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Математика
  • Утворення трицифрових чисел. Читання чисел, записаних у нумераційній таблиці. Додавання чисел різних розрядів. Задача на спільну роботу.

Утворення трицифрових чисел. Читання чисел, записаних у нумераційній таблиці. Додавання чисел різних розрядів. Задача на спільну роботу.

Опис документу:
Забезпечити засвоєння учнями вміння розв’язувати задачі на спільну роботу; Закріплювати знання натурального ряду чисел у межах 1000 і розрядний склад трицифрових чисел; Удосконалювати вміння розв’язувати задачі, розвивати логічне мислення, формувати соціальну компетентність (робота в групах, робота в парі, колективна робота), культуру розумової діяльності; Виховувати інтереси до знань і бажання пізнавати таємниці математики через самостійно - практичну діяльність.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

3-А клас 16.12.2013 р.

Тема: Утворення трицифрових чисел. Читання чисел, записаних у нумераційній таблиці. Додавання чисел різних розрядів. Задача на спільну роботу.

Мета: Забезпечити засвоєння учнями вміння розв’язувати задачі на спільну роботу;

Закріплювати знання натурального ряду чисел у межах 1000 і розрядний склад трицифрових чисел;

Удосконалювати вміння розв’язувати задачі, розвивати логічне мислення, формувати соціальну компетентність (робота в групах, робота в парі, колективна робота), культуру розумової діяльності;

Виховувати інтереси до знань і бажання пізнавати таємниці математики через самостійно - практичну діяльність.

Обладнання: Нумераційні таблиці, картки для індивідуальної роботи, цифри, схема задачі.

ХІД УРОКУ

  1. Організація початку уроку.

  1. Створення ситуації успіху.

Дзвоник всім нам дав наказ:

До роботи взятись враз!

Розпочнемо свій урок,

Тож назад не зробим крок.

Будем ми трудитись гарно,

Не мине й хвилини марно.

  1. Актуалізація опорних знань.

  1. Перевірка домашнього завдання.

  • До задачі 486 учень записує на дошці вираз і пояснює його утворення.

  • У задачі 487 учень називає лише відповідь (вибирає з трьох відповідей, записаних вчителем на дошці)

  1. Гімнастика для розуму (запитання і завдання на розвиток кмітливості та логічного мислення)

Дається вам аж три хвилинки

Для розумової розминки.

В халепу щоб не потрапляти,

Треба швидко міркувати.

    1. Два гноми йшли до чарівного лісу і зустріли на дорозі ще 5 гномів, які йшли назустріч. Скільки всього гномів йшло до чарівного лісу?

    2. Веселі гноми знають таке число, в якому стільки букв, скільки й цифр. А чи здогадались ви, яке це число?

    3. О другій годині дня в Києві йшов дощ. Чи можна чекати сонячну погоду через 10 годин?

  1. Дидактична гра «Хто швидший?» (усний рахунок)

1)

  • Скільки одиниць в числі 175?

  • Скільки всього у ньому одиниць?

  • Скільки десятків в цьому числі?

  • Скільки всього десятків у числі 180?

  • Скільки сотень в цьому числі?

  • В якому числі всього 45 десятків?

  • В якому числі всього 34 десятки?

  • Назвіть число, в якому 6 сотень 5 десятків.

  • Назвіть число, в я кому 3 десятки 4 сотні 3 одиниці.

2)

Рахували ви на славу

Вам хвала і користь справі

Фронтальна робота над завданням № 489

  • Додавайте до трьохсот по 100, поки не буде тисяча.

  • Відлічуйте від тисячі по 100 до чотирьохсот.

  1. Каліграфічна хвилинка. Робота в групах.(По рядах)

  • Складіть і запишіть числа , використовуючи тільки цифри:

1 ряд: 3, 5, 7

2 ряд: 2, 6, 9

3ряд: 1, 4, 6

6. Математичний диктант за завданням № 488.

Написати число, в якому:

1 сотня 4 десятки 5 одиниць;

5 сотень 4 десятки 7 одиниць;

8 сотень 4 десятки;

2 сотні 3 одиниці.

  1. Мотивація навчальної діяльності.

  • На сьогоднішньому уроці, діти, ми перегорнемо ще одну сторінку великої книги, яка називається «Математика».

  • Діти, чого ви чекаєте від сьогоднішнього уроку?

1.Оголошення теми і мети уроку.

  • Отже, щоб все це здійснилося, ми будемо розв’язувати задачі та приклади, формувати обчислювальні навички, розвивати логічне мислення. І все це ви досягнете через самостійно – практичну діяльність.

Тож давайте вчитись рахувати:

Ділити, множити, додавати і віднімати.

Запам’ятайте, що без точного рахунку,

Не рушить з місця ніяка робота.

  1. Вивчення нового матеріалу.

1.Робота за нумераційними таблицями.

На магнітній дошці я викладаю трицифрові числа , учні читають.

І , навпаки, діти викладають числа під диктовку.

2.Аналітичний пошук розв’язання задачі (підручник, № 492). Колективна робота

Виконавець

За 1 год набирає

Потрібно набрати

Кількість годин

Перший оператор

3с.

49 с.

?

Другий оператор

4с.

  • Про кого йде мова в задачі?

  • Що робили оператори?

  • Скільки сторінок за 1 годину набирає перший оператор?

  • Скільки сторінок за 1 годину набирає другий оператор?

  • Скільки сторінок потрібно набрати?

  • Яке головне запитання задачі?

Пошук розв’язання задачі супроводжується моделюванням.

+

  • Чи можемо ми одразу відповісти на головне запитання задачі?

  • Що для цього треба знати?

  • Чи можемо ми знайти скільки сторінок набирають перший і другий оператори разом за 1 годину?

  • Якою дією?

  • Чому?

  • Тепер ми можемо відповісти на головне запитання задачі?

  • Якою дією?

  • Чому?

2.Фізкультхвилинка.

  1. Розвиток математичних знань.

  1. Самостійна робота(додається)

(Якщо залишиться час)

  1. Коментоване розв’язання прикладів (підручник № 491 (1,2 стовпчик)

500+30+5 200+50

600+40+8 700+20

800+10+2 400+30

  1. Самостійна робота із застосуванням самоконтролю та самоперевірки (підручник № 491 (3,4 стовпчик)

Один учень працює із дошкою самоконтролю.

600+4 900+50

60+4 900+5

60+40 90+5

Раз! Два! Всі присіли

Потім вгору підлетіли.

Три! Чотири! Нахилились,

Із струмочка гарно вмились.

П’ять! Шість! Всі веселі

Крутимось на каруселі.

Сім! Вісім! В поїзд сіли

Ніжками затупотіли

Дев’ять! Десять! Відпочили

І за парти дружно сіли.

  1. Фронтальна робота над задачею № 493

Розгляньте умову задачі та розв’язування задачі.

Вчора – 8 стор.

Сьогодні - ?, в 4 рази більше

Розв’язання

  1. 8 * 4 = 32 (стор.) прочитав Данилко сьогодні

  2. 8+32 = 40 (стор.)

  • На яке запитання знайшли відповідь?

(Скільки сторінок прочитав Данилко за два дні?)

  1. Творча робота (складання задачі, подібної до попередньої)

Для дітей з дитячого садочка купили 4 кг апельсинів, а яблук – у 5 разів більше. Скільки всього кілограмів апельсинів і яблук купили дітям?

Апельсинів – 4 кг

?

Яблук - ?, у 5 разів більше

  • Про що йде мова в задачі?

  • Що відомо в задачі?

  • Яке головне запитання задачі?

  • Чи можемо ми одразу відповісти на нього?

  • Що для цього потрібно знати?

  • Чи можемо ми узнати скільки привезли кілограмів яблук?

  • Якою дією?

  • Чому?

  • Тепер ми можемо відповісти на головне запитання задачі?

  • Якою дією?

  • Чому?

(Самостійний запис задачі)

  1. Завдання з логічним навантаженням (робота в парах). Інтерактивна технологія «Мозковий штурм»

Назвати 12 трицифрових чисел, користуючись словами, поданими у рамках.

Двісті

Сорок

П’ять

Сімсот

Двадцять

  1. Підсумок уроку.

  1. Коментування оцінок і відповідей учнів.

  1. Підсумкова бесіда.

  • На початку уроку я запитувала вас, що ви чекаєте від сьогоднішнього уроку. Протягом уроку я бачила, як ви працювали: мислили, розв’язували. І зараз я хочу почути, чи здійснилися ваші сподівання. Дайте відповідь доповнивши….

Я задумався … .

Я зрозумів … .

Я дізнався, що … .

  1. Інструктаж до виконання домашнього завдання (№ 496, № 497)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Сучасні проблеми адаптації та соціалізації особистості»
Левченко Вікторія Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.