Уроу "Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі"

Опис документу:
навчальна: навчити учнів змінювати значення властивостей об’єктів в програмі; розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам'ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати; виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок 22. 6 клас ____________ (дата)

Тема (слайд 2): Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі

Мета (слайд 3):

  • навчальна: навчити учнів змінювати значення властивостей об’єктів в програмі;

  • розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам'ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;

  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника "ІНФОРМАТИКА 6 КЛАС" Морзе Н.В. та ін..

Завантажити можна за посиланням: inf6-m.blogspot.com

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

1) Привітання із класом (слайд 1)

2) Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4):

  1. Які об’єкти ви використовували на уроках природознавства, образотворчого мистецтва, трудового навчання, математики? Чим вони відрізняються від програмних об’єктів?

  2. Як визначити значення властивостей об’єктів у проектах у середовищі Скретч?

  3. Які дії має виконати користувач, щоб під час виконання проекту бачити значення деяких властивостей об’єкта?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Значення яких властивостей програмного об’єкта можна змінити під час виконання програми? (слайд 5-7)

  1. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Об’єкти та їх властивості (слайд 8)

Завантаж проект Робот, який міститься в папці Навчальні проекти. Зміни проект так, щоб значення всіх властивостей, які змінюються у програмі, можна було побачити на сцені проекту.

Завдання на с. 142 підручника

Завдання 7. Міркуємо (слайд 9)

Придумай ідею проекту, у якому будуть змінюватися значення властивостей вигляду об’єкта. Реалізуй проект у середовищі Скретч.

Завдання на с. 144 підручника

Завдання 3. Працюємо в парах (слайди 10)

Обговоріть, які дії мав виконати користувач, щоб у проекті Космос на сцені були відображені значення властивостей об’єкта Ракета.

Завдання на с. 143 підручника

  1. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 11)

  1. Наведи приклади властивостей об’єктів, значення яких можна змінити під час виконання програми.

Рефлексія (слайд 12-15)

    • Що нового сьогодні дізналися?

    • Чого навчилися?

    • Що сподобалось на уроці, а що ні?

    • Чи виникали труднощі?

  1. Домашнє завдання (слайд 16)

Опрацювати параграф підручника п.17

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»