Урок"Правопис префіксів –з, -с. Виготовлення композиції з простих геометричних фігур. "

Цю сторінку створено користувачем «Всеосвіти», якщо її вміст порушує ваші авторські права, надішліть скаргу у службу підтримки, ми оперативно відреагуємо.

This page was created by the website user. If its content violates your copyright, you can submit a takedown request to our support team, and we will respond promptly.

Поскаржитися / Report
Опис документу:
Інтегрований урок української мови та трудового навчання у 3 класі "Правопис префіксів –з, -с. Виготовлення композиції з простих геометричних фігур. "Повторення вивченого матеріалу про будову слова, знайомство з правописом префіксів –з, -с,

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Інтегрований урок української мови та трудового навчання у 3класі

Тема: Правопис префіксів –з, -с. Виготовлення композиції з простих геометричних фігур.

Мета: повторити вивчений матеріал про будову слова, познайомити з правописом префіксів –з, -с, вчити застосовувати правило на практиці;

розвивати зв’язне мовлення, мислення, увагу, творчі здібності;

виховувати любов до рідної мови, рідного краю;

Обладнання: комп’ютерна презентація, блоки навчальної інформації, картки, картон, папір.

Тип уроку: розбору блоку навчальної інформації

Хід уроку:

І. Організація класу

Ось і дзвоник дав сигнал –

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо

І урок розпочинаймо

(привітатися з гостями)

ІІ. Основна частина

1) Налаштування на урок

- Наш урок пройде під девізом:

Глибше вивчимо ми мову

Солов’їну і чудову.

  • Подивіться, що незвичного ви бачите у себе на партах?

  • Чи проводили ми раніше такі уроки?

  • Чого ви чекаєте від сьогоднішнього уроку?

  • Я теж хочу, щоб вам сьогоднішній урок запам’ятався, адже від цього залежить ваша грамотність.

2) Повідомлення теми уроку

- Сьогодні урок української мови буде поєднаний з трудовим навчанням. Ми вивчимо правопис префіксів –з, -с та побудуємо композицію з простих геометричних фігур. Цей виріб служитиме вам пам’яткою.

3) Актуалізація вивченого матеріалу: «Мозковий штурм»

- Яку тему вивчаємо?

- Які частини слова знаєте?

- Як по іншому їх називаємо? (Морфеми)

- Що ви знаєте про префікс?

Гра «Перетягування»

  • Хто більше згадає властивостей префікса? (Переставляю магніти)

  • Значуща частина слова, що стоїть перед коренем;

  • Утворює нові слова;

  • Змінює лексичне значення слова;

  • У слові може бути два і більше префіксів. (Наприклад: порозкидати, перерозподілити)

  • Із словом пишеться разом;

  • Позначається надрядковою позначкою;

4) Робота над раніше вивченим матеріалом

Гра «Аукціон»

  • Продається слово писати тому, хто утворить більше нових слів при допомозі префіксів. (Записати, переписати…)

5) Пояснення нового матеріалу

  • Який префікс у слові списати? –з чи –с?

  • Для цього існує правило. Зараз ми його опрацюємо. (Записуємо число, класна робота)

  • Запишіть у зошитах кольоровими олівцями вислів:

К а Ф е «ПТ а Х»

(Робота з таблицею)

  • Чи хотіли б ви, щоб у нашому місті було дитяче кафе?

  • Зараз ми зробимо виріб майбутнього кафе з геометричних фігур, що є у вас на парті. Як називаються ці фігури?

  • Це буде ваша пам’ятка для написання префіксів –з, -с.

  • Адже префікс –с пишеться саме перед буквами, що позначають глухі приголосні звуки.

[К] [Ф] [П] [Т] [Х]

6) Закріплення нового матеріалу

  • Малюнковий диктант (утворити та записати дії зображені на малюнках): склеїти, сфотографувати, спитати, скопати, спланувати, стрибнути, стерти, зшити, спекти, сховати, змолоти, зварити.

7) Фізкультхвилинка

8) Робота над префіксом –зі (слайд)

9) Самостійна робота з підручником (вправа 227)

  • Запишіть по два слова, у два стовпчики, з префіксами –з, -с.

  1. Робота в парах

  • Поєднай вислови з їх значенням

Сходити з рук

знищити

Стерти з лиця землі

лінуватися

Справляти лежня

уникнути покарання

  1. Письмо по пам’яті

Гра «Розвідники»

(Діти об’єднуються в три групи, обирають капітана, який бігає до дошки, читає написане там мілким шрифтом речення, повертається і диктує своїй групі. Виграє та група, хто перший напише речення)

На зиму зерно зберігають у сховищах.

Тут створюються гарні умови.

Зерно зберігається аж до весни.

  • Утворіть текст

  • Прочитайте

ІІІ. Підсумок уроку

  • Ми створили на картоні кафе. Залишається прикріпити вивіску і кафе гостинно відкриє свої двері.

  • Згадаємо як користуватися висловом кафе «Птах»

  • Гра «Зателефонуй другу» і повідом, що нового дізналися на сьогоднішньому уроці.

IV. Домашнє завдання

  • Дома ви виріжете або намалюєте будь якого птаха і прикріпите на даху кафе.

  • Я прикріпила лелеку, тому що це символ нашого міста. Користуючись пам’яткою виконаєте вправу 228.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!