До ЗНО з ГЕОГРАФІЇ залишилося:
0
6
міс.
0
2
дн.
0
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Урок"ПРАКТИКУМ №34. ТВОРЧА РОБОТА «СОЦІОКУЛЬТУРНА ГЛОБАЛІЗАЦІЯ»."

Опис документу:
Конспект уроку з географії, 10 клас, профільний рівень, курс «Регіони і країни світу», що є продовженням базової географічної освіти у профільних класах старшої школи. Він спрямований на розкриття глобальних та регіональних явищ і процесів, що відбуваються як у світі в цілому, так і в окремих субрегіонах, країнах і їх регіонах. джерело: http://geo-bav.at.ua, інтернет ресурси.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

10 клас

Урок №78

Дата:

ПРАКТИКУМ №34. ТВОРЧА РОБОТА

«СОЦІОКУЛЬТУРНА ГЛОБАЛІЗАЦІЯ».

Мета: розширити знання учнів про глобалізацію, її напрямки та наслідки; виховувати самостійність, розвивати творчі, аналітичні й дослідницькі навички, уміння зв'язно й аргументовано висловлювати власні думки й твердження в письмовій формі.

Обладнання: підручник, настінна політична карта світу, географічні атласи для 10 класу.

Ключове поняття: масова культура, шоу-бізнес, соціокультурна глобалізація.

Тип уроку: застосування набутих знань, умінь і навичок.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Учитель знайомить учнів із порядком роботи на уроці (нагадує, що протягом уроку вони виконуватимуть творчу роботу «Соціокультурна глобалізація»), вимогами до роботи, згідно з якими вона буде оцінюватися, відповідає на запитання учнів, які виникли в них у процесі підготовки до виконання роботи, зазначає, що під час виконання роботи учні мають право користуватися географічними атласами та замітками чи виписками, які вони підготували вдома.

ІІ. ПРАКТИКУМ

Творча робота «Соціокультурна глобалізація»

Вимоги до творчої роботи: обсяг 2-3 сторінки; робота має бути зв'язною, логічно побудованою та структурованою, написаною науковим стилем, із використанням відповідних наукових термінів; у роботі має бути: пояснено поняття «соціокультурна глобалізація», розкрито зміст соціокультурної глобалізації як складової глобалізаційних процесів, наведено конкретні приклади,, які доводять, що у світі відбувається соціокультурна глобалізація, зазначено позитивні й негативні наслідки соціокультурної глобалізації, її суперечності.

ІІІ. ПІДСУМКИ УРОКУ

Учитель відповідає на запитання, які виникли в учнів у процесі виконання роботи.

IV. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Повторіть матеріал останньої теми.

2. Індивідуальні випереджальні завдання. 1) Підберіть із додаткових джерел інформації приклади впливу процесів глобалізації на господарство й життя суспільства в Україні. 2) Підготуйте повідомлення про нелегальну торгівлю наркотиками та зброєю

________________________________________________________________________

Практикум №34

Творча робота

«Соціокультурна глобалізація»

Мета: розширити знання учнів про глобалізацію, її напрямки та наслідки; виховувати самостійність, розвивати творчі, аналітичні й дослідницькі навички, уміння зв'язно й аргументовано висловлювати власні думки й твердження в письмовій формі.

Обладнання: підручник, настінна політична карта світу, географічні атласи для 10 класу.

Інструктивно-методична картка.

Вимоги до творчої роботи: обсяг – 2-3 сторінки; робота має бути зв'язною, логічно побудованою та структурованою, написаною науковим стилем, із використанням відповідних наукових термінів; у роботі має бути: пояснено поняття «соціокультурна глобалізація», розкрито зміст соціокультурної глобалізації як складової глобалізаційних процесів, наведено конкретні приклади,. які доводять, що у світі відбувається соціокультурна глобалізація, зазначено позитивні й негативні наслідки соціокультурної глобалізації, її суперечності.

________________________________________________________________________

Практикум №34

Творча робота

«Соціокультурна глобалізація»

Мета: розширити знання учнів про глобалізацію, її напрямки та наслідки; виховувати самостійність, розвивати творчі, аналітичні й дослідницькі навички, уміння зв'язно й аргументовано висловлювати власні думки й твердження в письмовій формі.

Обладнання: підручник, настінна політична карта світу, географічні атласи для 10 класу.

Інструктивно-методична картка.

Вимоги до творчої роботи: обсяг – 2-3 сторінки; робота має бути зв'язною, логічно побудованою та структурованою, написаною науковим стилем, із використанням відповідних наукових термінів; у роботі має бути: пояснено поняття «соціокультурна глобалізація», розкрито зміст соціокультурної глобалізації як складової глобалізаційних процесів, наведено конкретні приклади,. які доводять, що у світі відбувається соціокультурна глобалізація, зазначено позитивні й негативні наслідки соціокультурної глобалізації, її суперечності.

________________________________________________________________________

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Селф-коучинг (самонаставництво) як технологія професійного розвитку педагога Нової української школи»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.