Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Природотерапія для дітей, що постраждали внаслідок воєнних дій
»
Взяти участь Всі події

Урок."Драма-феєрія Лесі Українки «Лісова пісня». Оригінальність жанру. Фольклорно-міфологічна основа твору. Особливості композиції".

Українська література

Для кого: 10 Клас

22.01.2022

209

7

0

Опис документу:

Завдання: поглибити вивчене про жанри драматичного твору,

Розкриття фольклорно-міфологічнуосної основи драми-феєрії

«Лісова пісня», особливостей її композиції та проблематики ;

познайомити з авторським сприйняттям українських міфів,

дати поняття драма – феєрія;

розвивати уяву учнів, навички визначення проблематики та

ідеї твору, уміння учнів працювати з текстом, умінь аналізувати

художній твір та його образи, аргументувати свої відповіді;

формувати інформаційну культуру учнів, розвивати їх творчі

здібності;

виховувати любов до природи, уміння бачити переваги

високої духовності над буденністю.

Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
ТЕМА. Драма-феєрія Лесі Українки «Лісова пісня». Оригінальність жанру. Фольклорно-міфологічна основа твору. Особливості композиції. ТЛ: драма-феєрія
Слайд № 1

ТЕМА. Драма-феєрія Лесі Українки «Лісова пісня». Оригінальність жанру. Фольклорно-міфологічна основа твору. Особливості композиції. ТЛ: драма-феєрія

Завдання поглибити вивчене про жанри драматичного твору, розкрити фольклорно-міфологічну основу драми-феєрії «Лісова пісня», особливості її компози...
Слайд № 2

Завдання поглибити вивчене про жанри драматичного твору, розкрити фольклорно-міфологічну основу драми-феєрії «Лісова пісня», особливості її композиції та проблематику; познайомити з авторським сприйняттям українських міфів, дати поняття драма – феєрія; розвивати уяву учнів, навички визначення проблематики та ідеї твору, уміння учнів працювати з текстом, аналізувати художній твір та його образи, аргументувати свої відповіді; формувати інформаційну культуру учнів, розвивати їх творчі здібності; виховувати любов до природи, уміння бачити переваги високої духовності над буденністю.

Очікувані результати : учні повинні знати основне з життя і творчості Лесі Українки ; розкривати сюжетно - композиційні та жанрові особливості драм...
Слайд № 3

Очікувані результати : учні повинні знати основне з життя і творчості Лесі Українки ; розкривати сюжетно - композиційні та жанрові особливості драми – феєрії ; характеризувати образи-символи, алегоричні образи; визначати основні проблеми, порушені в «Лісовій пісні»; розкривати фольклорну основу; характеризувати образи; розкривати красу глибокого почуття, антигуманність , меркантильноість і користолюбство; висловлювати власні судження про життя і творчість Лесі Українки.

Епіграф Глибоким протестом проти міщанської самозадоволеності, зажерливості насичена «Лісова пісня», побудована на народних волинських легендах, на...
Слайд № 4

Епіграф Глибоким протестом проти міщанської самозадоволеності, зажерливості насичена «Лісова пісня», побудована на народних волинських легендах, найсамобутніший твір Лесі Українки, фантастичний і реалістичний водночас, ніжний і гнівний, сумний і глузливий… Проте Лесина Мавка незрівнянна й неповторна своєю національною особистістю, своєю загальнолюдською значущістю. М. Бажан

Леся Українка (Косач – Квітка) 1871 – 1913 р.
Слайд № 5

Леся Українка (Косач – Квітка) 1871 – 1913 р.

Полтава Новоград-Волинський Колодяжне Сурамі Київ Суми Ялта Мінськ Луцьк Біо гра фіч ний пазл
Слайд № 6

Полтава Новоград-Волинський Колодяжне Сурамі Київ Суми Ялта Мінськ Луцьк Біо гра фіч ний пазл

Слайд № 7

Історія написання твору
Слайд № 8

Історія написання твору

Джерела написання твору
Слайд № 9

Джерела написання твору

Продовжіть речення Драматична поема – це… Леся Українка написала такі драматичні поеми… Особливі ознаки драматичної поеми… Ремарка – це … Паралеліз...
Слайд № 10

Продовжіть речення Драматична поема – це… Леся Українка написала такі драматичні поеми… Особливі ознаки драматичної поеми… Ремарка – це … Паралелізм – це…–  «Лісова пісня» за жанром… жанр, що поєднує прикмети драматургії і поезії. «Одержима», «Касандра», «Вавилонський полон», «На руїнах». психологічний конфлікт, ліричність, емоційність, білий п’ятистопний ямб, ідейний зміст твору. авторське пояснення для режисера й акторів, у якому описано обстановку на сцені. паралельне зображення двох і більше явищ з різних сфер життя. драма-феєрія.

Драма-феєрія (від франц. fee – фея) – один із жанрових різновидів драми, якому властивий фантастично-казковий сюжет, неймовірні (з реального погляд...
Слайд № 11

Драма-феєрія (від франц. fee – фея) – один із жанрових різновидів драми, якому властивий фантастично-казковий сюжет, неймовірні (з реального погляду) перетворення. У такій драмі поряд із людьми виступають створені їхньою уявою фантастичні істоти.

Особливості композиції твору Переплетіння світу фантастики зі світом реальним. Ремарка –довершений зразок пейзажу чи портретної замальовки. В основ...
Слайд № 12

Особливості композиції твору Переплетіння світу фантастики зі світом реальним. Ремарка –довершений зразок пейзажу чи портретної замальовки. В основі композиції « Лісової пісні» лежить прийом паралелізму. Твір складається із нехарактерного для драми прологу й трьох дій, співвіднесених із різними порами року (весна, літо, осінь), із зародженням, розвитком і згасанням інтимних почуттів і переживань Мавки та Лукаша; немає поділу на яви.

Слайд № 13

Світ лісових мешканців Світ людей
Слайд № 14

Світ лісових мешканців Світ людей

Експрес-завдання «Упізнай мешканців світу природи»
Слайд № 15

Експрес-завдання «Упізнай мешканців світу природи»

Слайд № 16

Слайд № 17

Монолог Мавки
Слайд № 18

Монолог Мавки

Проблематика твору Взаємовідносини людини і природи Вічність життя Людина і власність Вірність і зрада Краса в людському житті Трагедія самозради П...
Слайд № 19

Проблематика твору Взаємовідносини людини і природи Вічність життя Людина і власність Вірність і зрада Краса в людському житті Трагедія самозради Першопричина людського горя, зла Сутність кохання

«Мавка. Лісова пісня»— український ЗD-мультфільм за мотивами драми-феєрії Лесі Українки «Лісова пісня» та образів народної міфології. Офіційний сай...
Слайд № 20

«Мавка. Лісова пісня»— український ЗD-мультфільм за мотивами драми-феєрії Лесі Українки «Лісова пісня» та образів народної міфології. Офіційний сайт «Мавка. Лісова пісня»

Мавка -Леся Українка
Слайд № 21

Мавка -Леся Українка

Домашнє завдання 1. Виконати тестові завдання за посиланням : Код доступу 1899315 join.naurok.ua https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1899315 П...
Слайд № 22

Домашнє завдання 1. Виконати тестові завдання за посиланням : Код доступу 1899315 join.naurok.ua https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1899315 Підготувати усний твір на тему: « Мотив сенсу людського життя у драмі - феєрії Лесі Українки «Лісова пісня». 3. Виготовити флеш картки за творчістю Лесі Українки *

Дякую за увагу
Слайд № 23

Дякую за увагу

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Конспект уроку літератури "Драма-феєрія Лесі Українки «Лісова пісня». Оригінальність жанру. Фольклорно-міфологічна основа твору. Особливості композиції".

Слайд 1


Тема. Драма-феєрія Лесі Українки «Лісова пісня». Оригінальність жанру. Фольклорно-міфологічна  основа твору. Особливості композиції. Природа і людина у творі.

ТЛ: драма-феєрія.


Слайд 2


Завдання: поглибити вивчене про жанри драматичного твору,

розкрити фольклорно-міфологічну основу драми-феєрії

«Лісова пісня», особливості її композиції та проблематику;

познайомити з авторським сприйняттям українських міфів,

дати поняття драма – феєрія;

розвивати уяву учнів, навички визначення проблематики та

ідеї твору, уміння учнів працювати з текстом, аналізувати

художній твір та його образи, аргументувати свої відповіді;

формувати інформаційну культуру учнів, розвивати їх творчі

здібності;

виховувати любов до природи, уміння бачити переваги

високої духовності над буденністю.


Тип уроку: засвоєння нових знань.

Слайд 3


Очікувані результати:


учні повинні знати основне з життя і творчості Лесі Українки ; розкривати сюжетно - композиційні та жанрові особливості драми – феєрії ; характеризувати образи-символи, алегоричні образи; визначати основні проблеми, порушені в «Лісовій пісні»; розкривати фольклорну основу; характеризувати образи; розкривати красу глибокого почуття, антигуманність , меркантильноість і користолюбство; висловлювати власні судження про життя і творчість Лесі Українки.


Слайд 4


Епіграф

Глибоким протестом проти міщанської самозадоволеності, зажерливості насичена «Лісова пісня», побудована на народних волинських легендах, найсамобутніший твір Лесі Українки, фантастичний і реалістичний водночас, ніжний і гнівний, сумний і глузливий… Проте Лесина Мавка незрівнянна й неповторна своєю національною особистістю, своєю загальнолюдською значущістю.

Слайд 5


Хід уроку


І. Мотивація навчальної діяльності учнів.


С л о в о  в ч и т е л я. Творчість поета – це сповідь, погляд на свою долю. Однією з яскравих «зірок  провідних», які вказують українцям шляхи розбудови нашої нації, є Леся Українка – людина виняткової мужності й принциповості, духовної краси й мистецького обдарування.

         Ми пишаємося тим, що на  нашій землі жила й творила Леся Українка – видатна донька українського народу. Її життя було сповнене боротьби зі страшним недугом, відчаю після втраченого кохання, самотності…І тільки злиття з природою надавало письменниці відчуття гармонії, а мальовнича волинська природа була не тільки джерелом натхнення поетеси, а й стала дійовою особою її геніальних творів.


ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

Давайте згадаємо, що ми знаємо про Лесю Українку


Слайд 6


Автобіографічний пазл

         На дошці записані назви місць, де довелося бувати Лесі Українці .

         Завдання учням: пояснити, з якими моментами життя письменниці вони пов’язані. назвати міста в тій послідовності, у якій відвідувала ці місця Леся Українка;

1. Новгород – Волинський. – Народилася в 1871 р.

2. Луцьк. – 1878 р. Батька переводять на іншу роботу, пише перший вірш

«Надія» .

3. Київ. – 1881р. Поїхали з братом Михайлом на навчання.

4. Колодяжне. – 1883р. Повертається в село з Києва через хворобу.

5. Суми. – 1889 р. На Косівщині лікується у цілітельки Парасковії Богуш.

6. Ялта. –1897р. Знайомство із Сергієм Мержинським, якого дуже покохала, але не взаємно.

7. Мінськ. – Посварившись із матір’ю, іде доглядати коханого, він помирає.

8. Полтава. – 1903р. Відкриття пам’ятника І.П. Котляревському. Присутня разом із матір’ю.

9. Сурамі – У 1913р. померла.


ІІІ. Оголошення теми, мети уроку.

С л о в о  в ч и т е л я. Це далеко не весь перелік місць, де жила чи побувала Леся Українка. Важка хвороба гнала її по світах у пошуках порятунку. Польща, Німеччина, Австрія, Італія, Грузія, Єгипет…

         Але порятунку не було. Були лише спроби полегшити страждання.

         Тому вражаючим є той факт, що саме в останній період життя, у час важких  мук, із найбільшою силою, виразністю й глибиною виявився талант Лесі Українки як письменниці і як драматурга зокрема.

         За останні дванадцять років вона пише близько 20 драматичних поем, які, на думку Ліни Костенко, є феноменальним явищем  в українській літературі.

         Вершиною творчості Лесі - драматурга є  «Лісова пісня».

Сьогодні ми познайомимося з цим шедевром.



Слайд 7 Пісня « Лісова пісня»



ІV. Опрацювання навчального матеріалу.

Вчитель. Яка ж історія написання твору?

Слайд 8



1. Розповідь учня про історію написання твору (випереджувальне завдання).

         Останні роки життя Лесі Українки пройшли на Кавказі, куди перевели на службу її чоловіка Климента Квітку. Звідси письменниця їздила до Києва чи на лікування до Єгипту, адже стан здоров’я щоразу погіршувався.

         Хвора, прикута до ліжка, письменниця, яка була далеко від рідної України, сумувала. Думками линула на Волинь, у Колодяжне. Прогресуюча хвороба забирала останні сили, а письменниця прагнула творити, поспішаючи видобути зі свого серця «те, що не вмирає». Праця допомагала боротися «з виснаженням, високою температурою та іншими пригнітаючими інтелект симптомами», – зазначала  в листі до матері Леся Українка.

        Творила ( і шліфувала) вона цю перлину недовго – близько трьох тижнів. Драма  «Лісова пісня» була написана в Кутаїсі в липні 1911 року в стані великого напруження творчих і фізичних сил. Леся в листі до Ольги розповідала: «Писала її дуже недовго, 10-12 днів, і не писати ніяк не могла, бо такий уже був непереможний настрій, але після неї я була хвора і досить довго приходила до пам’яті…»

         Проте задум твору  Леся Українка виношувала здавна, він хвилював, вабив до себе. У листі до матері вона зазначала: «Мені здається, що я просто згадала наші ліси та затужила за ними…»


Вчитель. Що ви дізналися про джерела написання твору?

Слайд 9

2. Розповідь учня про джерела написання твору (випереджувальне завдання).

         До написання «Лісової пісні» Леся Українка, можна сказати, готувалася все життя. Образи народних легенд, казок, повір’їв увійшли в її духовний світ ще з дитячих років. « А то ще я й здавна тую мавку «в умі держала», ще аж із того часу, як ти в Жабориці мені щось про мавок розказувала, як ми йшли якимсь лісом з маленькими, але дуже рясними деревами. Потім я в Колодяжному в місячну ніч бігала самотою в ліс (ви того ніхто не знали) і там ждала, щоб мені привиділася Мавка… Видно, вже треба було мені її колись написати, а тепер чомусь прийшов «слушний час»… Зчарував мене сей образ на весь вік», – писала Леся Українка матері 2 січня 1912 року.

         Велике враження справили на малу Лесю відвідини дядька Лева в селі Скулині, ночівля в урочищі Нечимному, що розкинулось над глибоким лісовим озером. «Ходячи по лісі та коло озера, – згадувала сестра Лесі Українки Ольга Косач-Кривинюк, –  надто ж сидячи біля вогнища, почули ми багато - багато оповідань про той ліс, про озеро, про всяку «силу» лісову, водяну, польову та про її звичаї і відносини між собою і людьми».

         А ще сестра Ольга зазначала: «Всі мелодії, що Леся вибрала для «Лісової пісні», то все наші поліські мелодії».

         Саме тому цей шедевр був так скоро написаний, вилився на папір протягом 10-12 днів.


Вчитель. Отже, «Лісова пісня» виросла на ґрунті української народної творчості й має міфологічно – фольклорну основу. Глибоке знання фольклору дало можливість Лесі Українці  створити неперевершений твір, а прототипами образів стали реальні волинські селяни.


3. З’ясування жанрової своєрідності «Лісової пісні».

Вчитель. Давайте попрацюємо над жанровою своєрідністю цього твору.

Леся Українка наполегливо шукала термін для визначення жанру «Лісової пісні». Термін «драма-феєрія», який закріпився за твором, уперше вжитий Лесею в листі до матері 2 січня 1912 року. Розкриваючи зміст слів «драма-феєрія», поетеса зазначає, що вони мають ширше значення, ніж українські – «драма-казка».


Виконаємо завдання « Продовжіть речення»


Слайд 10


Завдання « Продовжіть речення»

* Драматична поема – це … жанр, що поєднує прикмети драматургії і поезії.

* Леся Українка написала такі драматичні поеми… «Одержима», «Касандра», «Вавилонський полон», «На руїнах».


* Особливі ознаки драматичної поеми… психологічний конфлікт, ліричність, емоційність, білий п’ятистопний ямб, ідейний зміст твору.

* Ремарка – це …авторське пояснення для режисера й акторів, у якому

описано обстановку на сцені.

* Паралелізм – це …паралельне зображення двох і більше явищ з різних

сфер життя.

* « Лісова пісня» за жанром… драма - феєрія .

 

Вчитель.  Отже, у творі наявні ознаки драматичної поеми, але він і дещо відрізняється. Що ж таке драма –феєрія?

Слайд 11


 Драма-феєрія (від франц. fee – фея) – один із жанрових різновидів драми, якому властивий фантастично-казковий сюжет, неймовірні ( з реального погляду) перетворення. У такій драмі поряд з людьми виступають створені їхньою уявою фантастичні істоти.


Визначення драми-феєрії учні записують у робочі зошити.


4.З’ясування композиційних особливостей твору.

Слайд 12


   Вчитель.  В основі композиції «Лісової пісні» - єдність трьох світів: світу природи, світу людей, міфологічного світу. Особливості композиції твору полягають в тонкому переплетінні світу фантастики зі світом реальним.

 – Яка роль ремарок у «Лісовій пісні»?

(У «Лісовій пісні» це не просто підказка режисерові,  акторам, а довершений зразок пейзажу чи портретної замальовки).

 – Який основний принцип лежить в основі композиції твору? У чому він полягає?

(Паралелізм. Паралелізм – паралельне зображення двох і більше явищ з різних сфер життя).

     – Чи вписується «Лісова пісня» у рамки типового драматичного твору? (Ні. Хоча твір складається із трьох дій, у  ньому є нехарактерний для драми пролог; немає поділу на яви).


Вчитель.  Давайте переглянемо фрагмент з «Лісової пісні» 


Перегляд фрагмента кінофільму «Лісова пісня» режисера Віктора Івченка, що був створений на кіностудії О. Довженка 1961 року.


Слайд 13


Робота над змістом.


1). Бесіда.

 – Чи сподобався вам твір «Лісова пісня»?

 – Які два світи зображені у ньому?

(Світ природи і світ людини, світ вільного, духовного життя і світ буденного, прагматичного, світ реальний і світ прагматичний).

Слайд 14



 – Які персонажі твору представляють світ людини, а які – світ природи?

( Світ людей – дядько Лев, Килина, мати, Лукаш.

Світ природи – Водяник, «Той, що греблі рве», Русалка, Перелесник…).

 – У яких взаємостосунках ці два світи? Вони протиставляються чи прагнуть гармонії?

( Прагнуть гармонії. Ідея цього поєднання – зберегти й оберігати первозданність рослинного й тваринного світу й чистоту людської душі).


Вчитель. Фольклорно-фантастичні персонажі драми ознайомлюють нас із давніми уявленнями народу про світ природи. Кожний міфічний образ, створений народною уявою, сповнений великої мудрості, моралі.

      А зараз ми ближче познайомимось із цими персонажами.


 Слайд 15


2). Виконання експрес-завдання «Упізнай мешканців світу природи» з елементами бесіди.

  1.   « Юна дівчина в ясно-зеленій одежі, з розпущеними чорними, з зеленим полиском косами ». (Мавка)

–       Якою ж постає перед нами Мавка з « Лісової пісні »?

–       Чим відрізняється Мавка від лісових мешканців? ( Їй даровано душу ).


2. «  Молодий, дуже білявий, синьоокий, з буйними і разом плавкими рухами; одежа на йому міниться барвами, від каламутно-жовтої до ясно-блакитної, і поблискує гострими золотистими іскрами».

      ( «Той, що греблі рве»).


   3.   « Гарний хлопець у червоній одежі,  з червонястим, буйно розвіяним, як вітер, волоссям, з чорними бровами, з блискучими очима ».

      ( Перелесник ).


4. «Двоє маленьких, бліденьких діток у біленьких сорочечках. В руках мають каганчики, що блимають, то ясно спалахуючи, то зовсім

згасаючи ». ( Потерчата ).

–       Чи ви чули раніше про потерчат?  Хто такі потерчата? (Душі загиблих нехрещених дітей ).

Вчитель. У дослідженнях «Первісна міфологія українського фольклору» волинського науковця Віктора Давидюка знаходимо: « Потерчата – це нещасні, неупокоєні душі погублених матерями дітей.»

   5.   «Малий, бородатий дідок, меткий рухами, поважний обличчям; у брунатному вбранні барви кори, у волохатій шапці з куниці ». (Лісовик ).


6. «Він древній, сивий дід, довге волосся і довга біла борода всуміш з баговинням звисають аж по пояс. Шати на ньому – барви мулу, на голові корона із стулок черепашки. Голос глухий, але дужий». (Водяник).

–    Хто ще з фантастичних істот зображений у творі?

–       Як ставляться вони до людей?

–       У чому завинили люди перед природою?


Перегляньмо ще один фрагмент кінофільму.

Слайд 16


3). Перегляд фрагмента кінофільму « Лісова пісня » 


4). Відповіді на проблемні питання:


Слайд 17


–   Який світ, виходячи з цього конкретного прикладу, є гармонійні –

шим ?  Світ людини чи світ природи ? (Світ природи).

–   Яке слово найсолодше для лісових істот ? ( Воля ).

–   Хто з героїв твору виконує функцію своєрідного містка між двома світами – світом природи і світом людини? (Дядько Лев).

–    Що символізує столітній дуб на галявині біля хати Лукаша?

(Це і є та єдність людини і природи. Зрізавши і продавши дуб, мати Лукаша і Килина не тільки чинять наругу над могилою дядька Лева, а й остаточно позбавляють себе гармонії з навколишнім світом).

–   У чому трагічність кохання Мавки і Лукаша ? (У тому, що не змогли поєднати природу і людину, навіть за допомогою кохання).



Монолог Мавки

Слайд 18


5). Інтерактивна вправа «Мозковий штурм».


Слайд 19


Завдання учням:

–       З’ясуйте проблематику твору, запишіть її у зошити.

(Взаємовідносини людини і природи; людина і власність; краса в людському житті; вірність і зрада,  першопричина людського горя , зла; шляхи подолання зла; сутність кохання; трагедія самозради, вічність життя ).


V. Підбиття підсумків.


     Інтерактивна вправа «Незакінчене речення». Продовжте речення:


 «Лісову пісню» прийнято вважати вершиною творчості Лесі Українки, оскільки…».

«Новаторство авторки полягає в тому, що…».

«Цей твір змусив замислитися над тим, …».

«Чи є драма – феєрія актуальною в наш час ?»



Слайд 20


Вчитель. Так, цей твір актуальний і зараз, бо проблеми, порушені в ньому існують і в сучасному житті й, мабуть, існуватимуть завжди. Доказом цього є створення мультфільму «Мавка. Лісова пісня». У грудні 2016 року він став переможцем 9-го конкурсного відбору Держкіно. У вересні 2015 року прес-служба компанії Film.UA Group заявила про початок виробництва повнометражного мультфільму за мотивами класичного твору Лесі Українки  «Лісова пісня».

Права на показ стрічки у країнах Близького Сходу і Північної Африки були придбані компанією MENA, суб-дистрибутором Walt Disney Studios. Koch Films. Тому бачимо, що навіть за кордоном «Лісова пісня»

актуальна й сучасна.

Я роздам вам Qr код, розкривши який ви зможете передивитися мультфільм і дізнатися більше про нього.


Багато в  «Лісовій пісні» є елементів автобіографічних. Насамперед, образ Мавки. Образ глибоко драматичний, але не трагічний, хоч і зазнає великих мук,  навіть смерті. Вона бачить, що люди жорстокі й сліпі. Та знає і те, що з природи вони добрі й розумні істоти. Тому йде до них, прагне розбудити найкращі почуття.  Мавка не досягла щастя ні для себе, ні для людей. Але віру в краще майбутнє не тільки не втратила, а ще загартувала. З очей злетів рожевий серпанок. Та це й краще, бо він заважав глибше бачити людину й знати, що вона може, а що ні.

      Чи не так було і з Лесею?

      Життя її було переповнене стражданням.

      Леся, як і її Мавка, бачила сенс свого життя не в здобутті щастя, а в чомусь вищому, більшому – що досягається самопожертвою. «Не всі мають те, що хтось має,– писала вона О. Кобилянській,– хтось має іскру в серці, огонь в душі. Се може не дати щастя, але щось більше і вище за щастя, щось таке, чому назви нема в людській мові».


Учитель. «Лісова пісня», хоч і має елементи казки, насправді – глибокозмістовна, філософська п’єса. Її можна читати й осмислювати протягом усього життя, і кожне прочитання відкриватиме нові нюанси думок. Для юних читачів «Лісова пісня» - прекрасна казка про любов і зраду, про силу «лісову» та «водяну». Людей з життєвим досвідом драма приваблює глибоким філософським змістом, кличе до гармонії буття, до згоди з власною душею. А для науковців-фольклористів, народознавців цей твір є лабораторією пізнання народної поезії й міфології.

    «Лісову пісню» не можна ні читати, ні осмислювати похапцем, бо тоді залишаються непоміченими справжні духовні скарби.

     Хотілося б, щоб цей твір не лише збагатив кожного із вас духовно, а й спонукав замислитися над людськими цінностями та сенсом власного життя, над своїм ставленням до природи.


VІ. Домашнє завдання.


Слайд 21



1. Виконати тестові завдання за посиланням :

Код доступу 1899315

join.naurok.ua


https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1899315



2.Підготувати усний твір на тему: « Мотив сенсу людського життя у

драмі-феєрії Лесі Українки «Лісова пісня».


3. Виготовити флеш картки за творчістю Лесі Українки*


16


Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.