Урок "Зображення з геометричних фігур."

Опис документу:
навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити створювати зображення з геометричних фігур; розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок №20.

Тема: Зображення з геометричних фігур.

Цілі:

  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити створювати зображення з геометричних фігур;

  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;

  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Paint

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

  1. Яким елементом можна малювати довільні фігурки?

  2. Що таке розпилювач? Скільки режимів має?

  3. Як називається місце з кольорами?

  4. Яким елементом зафарбувати намальовану фігуру?

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Сьогодні ми будемо вчитись створювати зображення з геометричних фігур.

IV. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

V. Фізкультхвилинка

А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)

VІ. Усвідомлення набутих знань

VII. Формування вмінь та навичок

Практичне завдання

Створимо опрацьоване зображення

 

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIII. Підбиття підсумків уроку

  1. З якими двома видами прямокутників ми знайомились на уроці? В чому їх відмінність?

  2. Скільки режимів має еліпс?

  3. Опишіть дії щоб створити найтовстішу лінію

ІХ. Домашнє завдання

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
1
0
дн.
2
1
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!