Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Критика і розвиток. Як не знищити мотивацію
»
Взяти участь Всі події

Урок "Застосовую знання з теми "Іменник"

НУШ

Для кого: 3 Клас

26.10.2020

698

24

0

Опис документу:
Тематична діагностична робота з украхнської мови для 3 класу НУШ з теми "Іменник" складається із 9 завдань різної складності.Дана розробка лопоможе учителеві визначити рівень засвоєння знань учня з даної теми.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Перевіряю свої досягнення

з теми «Іменник»

Завдання 1.Випиши з тексту іменники у дві колонки.

Тріщав сильний мороз. Івась повісив на березі сало. І зразу підлетіли синички, горобці, снігурі. Але червоногруді пташки полетіли геть. Вони їдять тільки зерно і насіння.

Назви істот Назви неістот

_________________________ ____________________________

_________________________ ____________________________

_________________________ _____________________________

_________________________ _____________________________

__________________________ ______________________________

Завдання 2. Утвори назви неістот від поданих іменників і запиши.

Пісняр - __________________________________

Музикант - ________________________________

Сценаристка - ______________________________

Піаніст - ___________________________________

Скрипаль - _________________________________

Завдання 3.Спиши речення. Вибери з дужок потрібні букви. Підкресли власні назви.

На (Ч,ч)еркащині в (С,с)елі (К,к)расенівка стоїть пам’ятник (С,с)илачеві (І,і)вану (П,п)іддубному.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Завдання 4.Добери до поданих іменників власні назви і запиши:

річка - _______________ кішка - _______________

місто - ______________ брат - _________________

Завдання 5.Випиши з вірша іменники і три колонки. Допиши в кожну колонку своє слово.

Сорока носила волоський горіх,

Та випав із дзьоба він їй, як на сміх.

На дерево сіла вона й крекотала:

-Смачного горішка я не скуштувала!

Чоловічий рід Жіночий рід Середній рід

________________ ___________________ ____________________

________________ ____________________ ____________________

________________ ____________________ ____________________

Завдання 6. Утвори іменники від поданих слів і запиши.

Радісний - __________________________________

Малювати - __________________________________

Крисивий - ___________________________________

Садити - _____________________________________

Літній - _______________________________________

Знати - _______________________________________

Завдання 7.Прочитай речення. Випиши в колонку іменники вжиті у формі множини. Постав їх у формі однини й запиши в другу колонку.

На партах купами навалено різноманітні штучні наїдки й напої: сухарики, шоколадні батончики, жувальні гумки.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Завдання 8.Підкресли слова ,які не змінюються за числами

Зима, дітвора, сніг, ковзани, мороз, санки.

Завдання 9.Напиши текст про розваги дітей узимку (3-4 речення). Використовуй слова, підкреслені в попередньому завданні.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Самооцінка

Було важко

Була потрібна допомога

Було легко

Оцінка учителя

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.