Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Критика і розвиток. Як не знищити мотивацію
»
Взяти участь Всі події

Урок Захист проєкту "Ялинкова прикраса"

Трудове навчання

Для кого: 6 Клас

26.01.2020

513

19

0

Опис документу:
Мета: • Формувати в учнів навики проєктної діяльності, технологічну компетентність, уміння здійснювати аналіз та оцінку технологічних об'єктів. • Розвивати творче мислення, естетичні нахили учнів, увагу, пізнавальний інтерес, бажання самовираження. • Виховувати бережне ставлення до матеріалів, любов до праці, бажання працювати на кінцевий результат. Тип уроку: комбінований
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок: Трудове навчання Дата: 19.12.2019 Клас: 6

Розділ програми: Основи проектування, матеріалознавства та технології обробки.

Тема: Захист проєкту «Ялинкова прикраса»

Є місце у школі – не схоже на клас,

Де виробів різних незмінний багаж,

Та муза натхнення працює невпинно,

Даруючи кожному щастя хвилини.

 Там мрія живе про улюблене діло,

Це місце закоханих в працю й умілих,

Постійно вирують там творчі ідеї,

А витворам рук тих позаздрять музеї.

I. Організаційна частина

1.1 Привітання

Добрий день! Сьогодні ми разом будемо працювати. Бажаю всім гарного настрою. Девіз нашого уроку: «Вигадуй, пробуй, твори! Фантазію прояви!

На сьогоднішньому уроці ми будемо дотримуватися таких правил:

  1. Правило піднятої руки

  2. Уважність

  3. Техніка безпеки

  4. Взаємодопомога

Перш за все, щоб робота на уроці була успішною, нам потрібно пригадати правила техніки безпеки.

Загальні правила техніки безпеки:

  1. Наявність спецодягу.

  2. Відсутність зайвих предметів.

  3. Користуватися лише справним приладами.

  4. Дотримуватися правил поведінки.

Вправа «Закінчи речення»

  • Я хочу отримати…

  • Я можу бути…

  • Я наполегливо…

Завдання «Склади слово»

Із запропонованих літер в кружечки-кульки впишіть літери, щоб отримати слова-підказки, пов’язані з темою уроку

АЯВЛИОНК РИПСАКАР

Тема: Захист проєкту «Ялинкова прикраса»

Мета:

  • Формувати в учнів навики проєктної діяльності, технологічну компетентність, уміння здійснювати аналіз та оцінку технологічних об'єктів.

  • Розвивати творче мислення, естетичні нахили учнів, увагу, пізнавальний інтерес, бажання самовираження.

  • Виховувати бережне ставлення до матеріалів, любов до праці, бажання працювати на кінцевий результат.

Тип уроку: комбінований

Обладнання та матеріали для учнів: картки, картки з правилами до уроку, дошка.

Завдання «Асоціативний кущ»

Запишіть асоціації, які викликає вказане поняття «Проєкт». Обов’язковою умовою є те, щоб ці слова починалися кожною буквою цього слова.

ПРОЄКТ

III. Актуалізація опорних знань

На попередніх уроках ми працювали над проєктом «Ялинкова прикраса». На кожному уроці ви чуєте це слово – «проєкт», але чи всі розуміють, яке саме значення має це слово? Поясніть.

  • Фронтальне опитування.

  • Пригадайте, як називається процес створення будь-якого виробу? (Проєктування)

  • Що таке проєкт? (Задум, щодо створення індивідуального стилю виробу)

  • Як ви гадаєте, що таке план виконання роботи?( Заздалегідь визначений порядок, послідовність здійснення роботи)

  • З яких пунктів складається план виконання роботи?

Нагадайте мені, будь ласка ,етапи проєкту:

I. Організаційно-підготовчий етап

II. Конструкторський етап.

III. Технологічний етап.

ІV. Заключний

Захист проєктів

Керівник проекту: Молчанова С.П.

Учасники проекту: учні 6 класу.

Тип проекту: творчий.

За методом: змішаний (інформаційно-практико-орієнтований).

Домінуючий у проекті вид діяльності: практичний.

За кількістю учасників: колективний.

За тривалістю: середньої тривалості (грудень 2019 р).
Навчальні предмети: трудове навчання, образотворче мистецтво.

Анотація проекту:

В процесі роботи над проектом учні ознайомляться з історією виникнення ялинкової іграшки та походження традиції прикрашати ялинку.

Поглиблять і вдосконалять свої вміння та навички. Проект має виховний аспект, адже виробляє в учнів відповідальне ставлення до праці, створює атмосферу співтворчості педагога та учнів, навчає толерантного ставлення до чужої думки.

Актуальність проекту.
Наряджати ялинку - це передсвятковий творчий процес, в якому, як правило, беруть участь практично всі члени сім'ї - батьки, діти, бабусі і дідусі. І, як правило, у кожного члена сім'ї є улюблені ялинкові іграшки і звичайно цікава історія, пов'язана з появою цих іграшок.

Продукт проєктної діяльності :

  • створення книжки– розкладки « Історія виникнення ялинкової іграшки»;

  • презентація проектів на уроці трудового навчання;

  • організація виставки «Скарбничка ялинкових іграшок моєї родини».

План роботи над проектом

  • 1. Вибір теми проекту, його тип, кількість учасників.

  • 2. Визначення проблем, які необхідно дослідити в рамках проекту.

  • 3. Розподіл завдань між групами учнів

  • 4. Складання учасниками проекту індивідуальних планів та робота над ними.

  • 5. Контроль за результатами виконання робіт у групах.

  • 6. Презентація проекту.

  • 7. Колективне обговорення, оцінювання, формування висновків.

  • VI. Захист проєктів

Група 1. «Дослідники»

Добір матеріал про історію виникнення ялинкової іграшки.

Об’єднати матеріал і оформити книжку – розкладку під  назвою «Історія виникнення ялинкової іграшки».

  Група 2 « Майстри чарівного черевичка».

  Група 3 «Творці паперопластики»

Група 4. «Пошуковці».

Зібрати матеріал та організувати виставку «Скарбничка ялинкових іграшок моєї родини»

Критерії оцінювання

Оцінка

Виконана робота

7 балів

Наявність ескізу.

8 балів

Наявність ескізу та документації.

9 балів

Наявність виробу та реклама.

10 балів

Наявність виробу, документації.

11 балів

Наявність готового виробу, ескізу, реклами.

12 балів

Наявність готового естетичного виробу, ескізу, реклами, документації

V Практична робота

«Виготовлення ялинки»

Нагадайте мені, будь ласка, правила техніки безпеки при роботі з необхідними нам інструментами. Кожен повинен назвати по одному правилу, за що отримає додатковий бал.

Практична робота полягає в наступному на зворотному боці кожного пальчика необхідно написати побажання собі, батькам, вчителям, друзям, знайомим потім свою долоньку приклеїти до стовбура ялинки і отримаємо ялинку побажань.

VII.Підведення підсумків

Рефлексія

Дякую за урок, мені було дуже приємно з вами працювати.

Вправа «Мікрофон»

  • Я бажаю…

  • У новому році ми б хотіли…

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Зробити фотографію ялинки, з іграшками виготовленими власноруч

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.