Урок з трудового навчання "Гвоздика із пір'я"

Трудове навчання

Для кого: 3 Клас, 4 Клас, 5 Клас, 6 Клас

21.01.2022

104

3

0

Опис документу:

Тема. ШТУЧНІ КВІТИ ОБ'ЄМНОЇ ФОРМИ. КВІТИ З ПІР'Я

Мета: удосконалювати навички роботи з різними матеріалами; розвивати образне мислення, увагу, фантазію, кмітливість; виховувати любов до праці, народних традицій, акуратність під час роботи.

Обладнання: пір'я різнокольорове, стрічки, стержень кулькової ручки, нитки, пластилін, бісер, ножиці, зразки виробів.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема. ШТУЧНІ КВІТИ ОБ'ЄМНОЇ ФОРМИ. КВІТИ З ПІР'Я

Мета: удосконалювати навички роботи з різними матеріалами; розвивати образне мислення, увагу, фантазію, кмітливість; виховувати любов до праці, народних традицій, акуратність під час роботи.

Обладнання: пір'я різнокольорове, стрічки, стержень кулькової ручки, нитки, пластилін, бісер, ножиці, зразки виробів.

Хід заняття

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

1. Привітання

Добру казку я пам’ятаю з дитинства,

Хочу, щоб казку послухав і ти,

Нехай підкрадеться до самого серця

І зародиться в ньому зерно доброти.

2. Упорядкування робочих місць

II. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Повідомлення теми та мети уроку

Сьогодні на занятті ми виготовлятимемо квіти із пір’я різних птахів.

2. Вступна бесіда

КВІТИ

Під віконцями

на сонці

у весняному саду

у земельку,

як в постельку,

я насіннячко кладу.

Сонце, смійся!

Дощик, лийся!

Линьте, краплі, до землі,

щоб на грядах

у зернятах

краплі паростки малі.

Прийде літо,

будуть квіти,

будуть в мене восени

у віночку на голівці

чорнобривці запашні.

Н. Забіла

3. Історія гвоздики.

Хто не знає прекрасних, пишних, надзвичайно запашних квітів — окраси наших клумб — гвоздик. Яке велике багатство кольорів, яка розмаїтість простих і махрових квіток. Недаремно наукова назва роду походить від грецьких слів dios, що означав “божественний”, та anthos — “квітка”, тобто “божественна квітка”.


Один з давньогрецьких міфів розповідає, що примхлива богиня мисливства Діана якось дуже розсердилась на хлопчину-пастуха за те, що той своєю грою на сопілці розганяє звірів і заважав полюванню. В приступі гніву Діана влучною стрілою вразила юнака в серце. Та коли охолола від гніву, то стала сильно жалкувати, що вбила юного пастуха, і впросила Зевса, аби той перетворив його на гарну квітку. З того часу прикрашають землю пурпурові, наче неповинна кров, пелюстки квіток гвоздик. Саме тому древні греки називали гвоздику квіткою Зевса.


За іншою версією, Діана в люті вирвала очі юного пастуха. Коли ж опам'яталась, то зрозуміла, що вчинила велике зло. Вона безсило випустила з рук очі юнака, і ті, впавши серед трави на землю, проросли чарівними п'ятипелюстковими квітками з вічком посередині.


4. Демонстрування та аналіз зразка

1) Інструктаж вихователя.

Виготовимо квіти у такій послідовності.

  1. Під основу для стебельця можна взяти дерев’яну паличку або стержень кулькової ручки, в даному випадку у нас гілки з верби.

  2. Стебель обмотаємо тейп стрічкою зеленого кольору.

  3. Пір’їнки треба порізати за шаблоном.

  4. До верхнього краю стебельця прикріпіть пір’їнки за допомогою ниток та клею.

  5. Зробіть ще декілька квітів та складіть їх у букет.













2) Повторення правил безпеки під час роботи.

1. На робочому місці дотримуйте чистоти і порядку.

2. Зберігайте ножиці у спеціально відведеному для цього місці.

3. Не працюйте притупленими ножицями.

4. Не тримайте ножиці лезами вгору.

5. Не користуйтеся ножицями під час ходьби класом.

6. Не заважайте товаришам, коли вони вирізають деталі ножицями.

7. Передавайте ножиці товаришам кільцями вперед.

8. Під час різання тримайте матеріал таким чином, щоб лезами ножиць не поранити руку.

9. Клеєм слід користуватися так, щоб він не потрапив до очей. Брудні від клею руки під час роботи витирайте ганчіркою. Після завершення роботи вимийте їх ретельно з милом і витріть рушничком.

III. ПРАКТИЧНА РОБОТА.

IV. ВИСТАВКА РОБІТ.

Вихователь організовує виставку робіт, аналізує якість виробів.

V. ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.

Що ви сьогодні виготовляли?

Чи задоволені ви своєю роботою?


Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.