Урок з ритміки " Рухи з предметами"

Опис документу:
: формувати вміння рухатись з предметами, підніматись, опускатись, нахилятись вперед-назад, праворуч-ліворуч, основи уміння рухатись в характері музики, вчити дітей запам’ятовувати послідовність рухів формувати рухові навички : поскоки, розвивати зв’язне мовлення слухове сприймання, емоційну виразність, творчі здібності, комунікативність, коректувати вади звуковимови, чітко вимовляти слова, збагачувати словниковий запас учнів

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема: Рухи з предметами

Мета: формувати вміння рухатись з предметами, підніматись, опускатись, нахилятись вперед-назад, праворуч-ліворуч, основи уміння рухатись в характері музики, вчити дітей запам’ятовувати послідовність рухів формувати рухові навички : поскоки, розвивати зв’язне мовлення слухове сприймання, емоційну виразність, творчі здібності, комунікативність, коректувати вади звуковимови, чітко вимовляти слова, збагачувати словниковий запас учнів, виховувати почуття прекрасного та естетичного, впевненість у виконанні поставлених задач.

Обладнання: картки, музика

Хід уроку

І. Організаційний момент

Пошикувались у шеренгу обличчям до вчителя.

Добрий день, мої любі!

Добрий день!

Ці слова ми говоримо кожного дня тим людям, яким бажаємо добра та радості. І я вам бажаю добра та радості на цілий день

ІІ.Актуалізація опорних знань

Діти , що ми вчились на попередньому уроці, давайте повторимо

За вчителем з предметами опускаємось, піднімаємось, ліворуч-праворуч, повертаємось

ІІІ. Повідомлення теми , мети уроку. Мотивація навчальної діяльності

Сьогодні на уроці ми продовжимо вивчати рухи з предметами

ІІІ Робота над темою уроку

Комплекс «Зайчики»

Вранці на галявині

Прокидалися зайчики.

Здрастуй, сонце золоте! Здрастуй, небо ясне.

Здрастуй, ялинка! Здрастуй, пень!

Здрастуй, здрастуй, новий день!

Зайчики по лісі йшли, Раз, два, Раз, два.

Зайця нового знайшли. Раз, два, раз, два.

Жоден з них не полінувався,

Зайцю в пояс поклонився: «Здрастуй!» «Здрастуй!»

«Здрастуй, милий друг вухатий!»

Заєць новий їм кивав, В обидві щоки цілував:

Чмок! Чмок! Чмок! «Був я дуже самотній!»

Чмок! Чмок! Чмок! «З вами я дружити б міг!»

Зайці в полі вправно смикають морквину.

Хто її дістане,тТой і їсти стане!

Ати! Ати! Аиь! Ати! Нелегко морквину рвати!

Стрибають зайчатка, сірки - пустунці.

Чуйно вушками прядуть ... Ой, ведмеді до нас ідуть!

Ми не будемо тікати! Ними нас не налякати!

Ховаємося під ялини, щоб нас не з'їли!

Як ведмеді всі пройшли, зайчата встали і пішли.

(ноги поставлені на ширину плечей, руки опущені, долоні звернені всередину. Голову тримаємо прямо. Очі відкрили.

Підняли руки вгору - потягнулися, вдих.

Опустили руки через сторони і завели назад - видих, і посміхаємося.

Праву руку в сторону.

Ліву руку в сторону.

Нахилилися вперед.

І вирівнялись

Маршируємо на місці.

Виконуємо нахил вперед.

Нахил вправо, нахил вліво, нахил вперед.

Вирівнялися, поставили руки на пояс.)

Дихальна гімнастика «Хмари»

Подуємо на праве плече

Подуємо на ліве плече

Подуємо на живіт

Як трубочка наш рот

Ну а тепер на хмарку

І відпочинемо трішки

Виконання вправ під музику

Підсумок уроку

Що робили на уроці?

Чи сподобався урок?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Правове регулювання освіти осіб з особливими потребами»
Байталюк Ольга Михайлівна
24 години
490 грн