• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • НУШ
  • Урок з предмету "Я досліджую світ" по підручнику Грущинської І. Як поводитися в закладах культури.

Урок з предмету "Я досліджую світ" по підручнику Грущинської І. Як поводитися в закладах культури.

Опис документу:
Урок з предмету "Я досліджую світ" по підручнику Грущинської І. має на меті формування предметних компетентностей: дати поняття «заклади культури», вчити дітей дотримуватись правил поведінки в закладах культури ;формування ключових компетентностей:уміння вчитися: усвідомлено сприймати і засвоювати учнями соціальні та морально-правові норми, розвивати вміння коригувати свої дії відповідно до ситуації.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема: Як поводитися в закладах культури.

Мета:

формування предметних компетентностей: дати поняття «заклади культури», вчити дітей дотримуватись правил поведінки в закладах культури ;

формування ключових компетентностей:

уміння вчитися: усвідомлено сприймати і засвоювати учнями соціальні та морально-правові норми, розвивати вміння коригувати свої дії відповідно до ситуації;

комунікативної: формувати вміння співпрацювати в парах, групах, колективі, збагачувати лексичний запас;

загальнокультурної: формувати навички дотримання правил етикету, культури спілкування, виховувати шанобливе ставлення до людей праці та їхніх професій.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Обладнання: інтерактивна дошка, презентація, відео, картки для груп.

Хід уроку

І. Ранкова зустріч

1.1 Запрошення на ранкову зустріч. Привітання.

Вчитель привітно зустрічає дітей, промовляючи до кожного: «Мені дуже приємно тебе бачити», «Я рада, що ти прийшов (прийшла)».

Разом з сонечком встаємо ми.

На ранкову зустріч в школу поспішаємо.

Поділившись настроєм своїм,

Ми частинку серця друзям залишаємо.

Другу руку простягни

І міцніше обніми,

Подаруй йому тепло своїх долонь.

З добрим ранком привітай. 

1.2. Новини дня. Помічник вчителя (учень) подає інформацію за допомогою піктограми або шаблону про дату дня, назву тижня, погоду, кількість присутніх.

1.3. Обмін інформацією.

Відгадування загадок

Відгадайте, про які заклади йдеться.
1.Місце, де глядачі дивляться кіно або мультфільми на високому білому екрані. (Кінотеатр)
2.Тут виставлені скульптури, картини, старовинні речі чи інші цікаві для людини предмети. (Музей)

3. Поле письменник-агроном
Засіяв буквами - зерном.
Отож, читачу, поспішай
Зібрати мудрий урожай! ( Бібліотека).

4. Тут все прекрасне – жести, маски,

Костюми, музика і гра.

Тут оживає наша казка,

І з нею – світлий світ добра.(Театр)

5. Чистенькі віконця,

Сміються до сонця.

Діточки довкола

Наша люба … (школа)

1.4 Групове заняття

- Встаньте, діти, ті, хто був у музеї.

- Поміняйтеся місцями ті дітки, що були у бібліотеці.

- Потупотіть ногами всі, хто був у театрі.

- Плесніть в долоні ті, кому подобається в школі

Крісло автора

Виступ дитини дня (напередодні дітям було запропоновано підготувати розповіді для однокласників про заклади культури ).

Цікавинка:

Бібліотека — колекція книг або приміщення, де зберігаються книги. Першою відомою бібліотекою у Київський державі була бібліотека Софійського собору в Києві, заснована князем Ярославом Мудрим у 1037. Найбільшою в Україні є Національна бібліотека України імені В.І. Вернадського, її відвідують 500 тис. читачівУ кожному районі міста є свої районні бібліотеки. У нас в школі теж є шкільна бібліотека .

Цікавинка:

Музей — це культурно-освітній та науковий заклад, що збирає, вивчає, зберігає та експонує пам'ятки матеріальної і духовної культури, природничо-наукові колекції. До музею ми приходимо подивитися на картини, скульптури, старовинні речі або інші цікаві для людей предмети. Ці предмети у музеї називають експонатами. Про експонати нам розповідають люди, яких називають екскурсоводами.

Цікавинка:

Театр є одним з видів мистецтва. Крім театрів, у яких виступають актори, є ще ляльковий театр, пальчиковий театр, театр тіней.

ІІ. Оголошення теми, мети. Мотивація навчальної діяльності учнів

Всі ці заклади називаються закладами культури.

Тут є свої правила поведінки, кожна вихована людина повинна їх дотримуватись. Ці правила прийшли до нас із давніх часів і за традицією продовжують існувати і служити людям. Дотримуючись правил культури поведінки в закладах культури, ми висловлюємо повагу до людей. Але, на жаль, у нашому суспільстві є люди, які не знають, як правильно поводитися в цих закладах, або ж не бажають цього робити. Вони думають тільки про своє благополуччя, а не про те, що відчувають люди, які поруч із ними.

IІІ. Сприймання та усвідомлення нового матеріалу.

3.1. Робота в групах.

Діти об’єднуються в групи за назвами закладів культури (музей, бібліотека, театр, школа), отримують конверти із завданнями і сідають для роботи в групах. В конвертах пазли із зображенням закладів культури.

Кожній групі потрібно скласти пазл і правила поведінки в даному закладі.

Після завершення відведеного часу, кожна група презентує свій заклад і правила поведінки в ньому .

І гр. Правила поведінки в бібліотеці.

1. Заходячи в бібліотеку, треба привітатись з бібліотекарем.

2. Коли просиш у бібліотекаря якусь книжку або допомогу в пошуку книжки, не забувай про слова "будь ласка" та "дякую".

3. До бібліотекаря звертайся на ім'я по-батькові. Як правило, у бібліотекаря є бейдж, на якому написана ця інформація.

4. Якщо книжку тобі видали в читальному залі - тихо сядь за вільний стіл. Читай книжку мовчки. Не висловлюй своє захоплення або незадоволення вголос. Пам'ятай, що поруч є й інші читачі - їм твої репліки будуть заважати.

5. Коли ти вже йдеш з бібліотеки, не забудь сказати "дякую" та "до побачення".

6. Бережи книгу, вона – твій друг.

ІІ гр. Правила поведінки в музеї.

1. Треба привітатись.

2. Ходи тихо, не човгай ногами. У музеї люблять тишу.

3. Не можна чіпати експонати руками.

4. Краще скористатися послугами екскурсовода.

5. Коли про щось запитуєш, не забувай сказати «будь ласка».

6. Не розмовляй, не штовхай товаришів, не грайся, не їж цукерок.

7. Подякуй за цікаву екскурсію.

Перегляд відео про музей.

https://www.youtube.com/watch?v=qV_i89z8wKU

  • Які правила поведінки порушували діти?

Фізкультхвилинка

ІІІ гр. Правила поведінки в школі.

Гра « Згадай і покажи».

Коли почуєш ти дзвінок,
Прямуй в свій клас, на свій урок.
Зайде учитель – треба встати,
Дружньо й чемно привітати.
Сказати хочеш – не шуми,
Хутко руку підніми.
А щоб урок пройшов немарно,
Сидіти треба рівно, гарно.

В школі правил є багато.
Дітям треба всі їх знати.
У їдальні, спортзалі, бібліотеці
Свої правила – їх пам’ятай
І виконувати їх не забувай.

ІY гр. Правила поведінки в театрі, кінотеатрі.

1. Не можна голосно розмовляти.

2. Не можна їсти чи голосно шарудіти обгортками.

3. Не ламай меблі, сиди у кріслі спокійно.

4. Не кричи й голосно не смійся.

5. Не займай чужі місця.

6. Між рядами проходь, повернувшись обличчям до тих, хто сидить.

Перегляд відео про етикет в театрі. https://www.youtube.com/watch?v=qhUam9G_UKs

  • Які правила поведінки порушували діти?

ІV. Узагальнення та систематизація навчального матеріалу

4.1 Робота з підручником( с. 96-98)

4.2 Робота у зошиті (с.54-55)

4.3 Робота в парах. Розіграти різні ситуації і придумати діалоги.

- Тобі не видно експонату в музеї, тому що попереду стоять твої товариші.

- Під час екскурсії по музею ти відстав від свого класу.

- Ти побачив, що хтось кинув додолу зім'ятий папірець.

- Ти запізнився на кінофільм. Як пройти на своє місце?

V. Підсумок уроку.

VІ. Рефлексія

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ФІЗИКИ залишилося:
0
1
міс.
2
4
дн.
0
4
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!