Урок з основ здоров'я на тему: "Краса і здоров'я"

Опис документу:
ТЕМА. Краса і здоров’я Мета : формування цілісного уявлення про красу, як гармонію фізичного,психологічного та соціального благополуччя людини,уміння відстоювати свою позицію,виховувати любов до прекрасного. Обладнання та матеріали : ілюстративний матеріал до теми уроку,прозора склянка з водою,аксесуари у вигляді карток,фломастери,ножиці,скотч,мультимедійні засоби.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ТЕМА. Краса і здоров’я

Мета : формування цілісного уявлення про красу, як гармонію фізичного,психологічного та соціального благополуччя людини,уміння відстоювати свою позицію,виховувати любов до прекрасного.

Обладнання та матеріали : ілюстративний матеріал до теми уроку,прозора склянка з водою,аксесуари у вигляді карток,фломастери,ножиці,скотч,мультимедійні засоби.

ХІД РОБОТИ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Привітання,створення позитивного настрою(музичний супровід).

Здоров’я – це класно!

Здоров’я – це модно!

Здоров’я – це круто!

Тож ,будьмо здорові!

ІІ. ПЕРЕВІРКА РАНІШЕ ЗАСВОЄНИХ ЗНАНЬ

Тест «Оптиміст чи песиміст?»

Учитель демонструє прозору склянку з водою,до половини наповнену водою.

  • Подивіться на склянку з водою:що ви можете сказати про її вміст?

  • У неї налито води до половини. Уявімо ,що об’єм води в цій посудині,-це потенціал людини. Дивлячись на склянку з водою,песиміст скаже,що вона наполовину порожня,а оптиміст-що вона наполовину наповнена.

Так і в житті: ми дуже часто говоримо про недоліки і менше про успіхи й досягнення.

ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАННЯ УЧНІВ І ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ,МЕТИ ТА ЗАВДАНЬ УРОКУ

  1. Вправа «Очікування». На жіночих та чоловічих аксесуарах учні пишуть свої уявлення про ідеал красоти та клеють їх на дошці біля позначки старт.

  2. Продовжте фразу : «У своїй зовнішності мені найбільше подобається…»

  3. Діти,як ви розумієте такі поняття: краса,імідж,шарм,стиль.

Краса – це те,що приємно і подобається всім людям без винятку,що викликає радість.

Імідж – це образ людини,те як вона виглядає в очах інших,її зовнішній і внутрішній вигляд.

Шарм – це сукупність певних якостей людини,що складаються з особливостей зовнішності,стилю і душевної організації.

Стиль – певна акцентованість ансамблю.

  1. Зверніть увагу на вірш поета Дереги Леоніда Семеновича

Не зовнішність тільки велика окраса,

Краса – більше те, що залежить від нас:

В думках, поведінці, у погляді яснім,

В алмазах душі – не володар їм час.

Давайте лиш це берегти і леліять:

Плекати свій Розум, творити Добро,

І бути здоровим душею і тілом  – 

В цім наша краса всім напастям на зло!

  1. Міні-лекція у супроводі відео«Ідеали краси і здоров’я в різні епохи»

Один із хроністів XVІ сторіччя приводить свою, досить оригінальну й зовсім нестандартну, формулу жіночої краси, кратну числу три.

На його думку, у гарної жінки повинні бути:

Три білі - шкіра, зуби, руки.

Три чорні - очі, брови, вії.

Три червоні - губи, щоки, нігті.

Три довгі - тіло, волосся й руки.

Три широкі - грудна клітина, чоло, відстань між бровами.

Три вузькі - рот, плече, ступня.

Три тонкі - пальці, волосся, губи.

Три округлі - руки, торс, стегна.

Три маленькі - груди, ніс і ноги.

Ідеали краси змінювалися в історичному процесі. Венера з Віллендорфа --

найдавніша скульптура, яка втілює доісторичний ідеал жіночої краси: великі груди, стегна, округлий живіт. В епоху класичної Греції (V--IV ст. до н. е.) краса була

предметом культу.

Статуї бога Аполлона встановлювали в багатьох оселях, бо господарі вірили, що це допоможе їхнім нащадкам перейняти його божественну вроду. Філософ Платон вважав, що кожна людина повинна мати три бажання: бути здоровою, красивою і розбагатіти чесним шляхом. Еталонами жіночої краси у різні часи були: Афродіта Праксителя (330 р. до н. е.), Венера Мілоська (1485 р.), Венера Сандро Боттічеллі (бл. 1483-1484 рр.), образи жінок з полотен Ель Греко, Мікеланджело, Рубенса. Ідеали краси залежали від історичних умов і допомагали людям пристосовуватися до них. Наприклад, у так звані голодні віки цінувалася повнота. Вона свідчила про здатність людини здобувати їжу й забезпечувати себе і своїх нащадків усім необхідним для виживання. У наш час, коли проблеми голоду в більшості країн не існує, струнка, підтягнута статура свідчить про наявність можливостей для підтримання доброї фізичної форми. Адже відомо, що надмірна вага пов'язана з ризиком багатьох захворювань, від яких люди хотіли б уберегтися самі й захистити своїх дітей.

IV.МОЗКОВИЙ ШТУРМ

Вчитель задає питання учням

  • Що, на вашу думку,люди роблять,щоб бути красивими?

  • Що з цього переліку може бути небезпечним для здоров’я?

V.ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА «Якщо ти щасливий»

VI. БЕСІДА «ВРОДА І МОДА»

1. ВПРАВА «МІКРОФОН»

-У чому відмінність між вродою і модою?

- Чи варто сліпо гнатися за модою?

- До яких наслідків це може призвести?

- Які фахівці працюють над іміджем зірок шоу- бізнесу?

- Які пластичні операції люди роблять заради краси?

2. ВІДЕОРЕПОРТАЖ ТА ФОТО «НЕВДАЛІ ПЛАСТИЧНІ ОПЕРАЦІЇ»

3. ДЕБАТИ «ЗА» І «ПРОТИ» ПІРСИНГУ І ТАТУЮВАННЯ»

Учні об’єднуються у 3 групи(за,проти,судді).

Завдання групам:

Група «за»- підготувати аргументи на користь пірсингу і татуювання;

Група «проти»- підготувати аргументи проти пірсингу і татуювання;

Група «судді»- визначають,аргументи якої групи були переконливіші.

4. ВІДЕОРЕПОРТАЖ «ЧОМУ ЛЮДИ РОБЛЯТЬ ПІРСИНГ ЧИ ТАТУЮВАННЯ?»

5. ОБГОВОРИТИ,ЯК ІНАКШЕ МОЖНА ДОСЯГТИ ТИХ САМИХ ЦІЛЕЙ.

VI. ПІДСУМКОВЕ ЗАВДАННЯ,ЗАВЕРШЕННЯ ЗАНЯТТЯ

  1. Прочитайте розділ у підручнику «Як стати красивим» ст..78

  2. - Об’єднайтеся в пари і по черзі скажіть,що вам найбільше подобається у вашому партнері.

  3. Завершення вправи «Очікування»

-Якщо ваше уявлення про ідеал красоти підтвердилося,то можете рухатися до фінішу.

  1. Заключне слово вчителя.

-Деякі люди,незалежно від віку.не втрачають краси-краса обличчя перетворюється на красу серця». Це слова письменника і філософа Мартіна Баксбаума. Бажаю,вам,щоб ви зберегли свою красу на все життя.

VII.ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Написати невеличке есе про особисті якості,риси характеру і вчинки,які роблять людей привабливими.

Опрацювати завдання в підручнику на ст..73-79.

БУДЬМО ЗДОРОВІ

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Впровадження веб-квестів в освітній процес»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.