Урок з математики у 3 класі. Розв'язування рівнянь з двома діями. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач.

Опис документу:
Мета. Вчити учнів розв’язувати рівняння, у яких один із компонентів поданий виразом зі зміною, формувати вміння розв’язувати задачі вивчених дій, розвивати математичне мовлення, увагу, логічне мислення; виховувати інтерес до математики.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Космічна подорож.

Урок з математики в 3 класі.

Тема. Розв'язування рівнянь з двома діями. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач.

Мета. Вчити учнів розв’язувати рівняння, у яких один із компонентів поданий виразом зі зміною, формувати вміння розв’язувати задачі вивчених дій, розвивати математичне мовлення, увагу, логічне мислення; виховувати інтерес до математики.

Хід уроку

І. Організація класу до уроку.

1. Привітання.(у формі діалогу)

- Ранок! Сонце в небі піднімається!

- Наш клас із гостями вітається!

- « Доброго ранку» я зичу тому, хто прийшов працювати до класу.

- Чому?

- Бо люблю я людей і свій клас!

- Чому?

- Бо чекаю любові і плідної праці!

- Ми любимо працю і будемо старатися!

- Сідайте тихенько і починаємо урок.

2. Аутотренінг.

- Сидимо – рівно!

- Міркуємо – швидко!

- Відповідаємо – правильно!

- Лічимо – точно!

- Пишемо – гарно!

- Обіцяємо бути: уважними, старанними, активними і дисциплінованими.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

- Сьогодні урок наш буде незвичайним. Ми зробимо подорож. А куди? Ви дізнаєтесь виконавши це завдання. Вам потрібно розташувати числа в порядку зростання.

102

200

12

210

201

120

о

м

к

с

о

с

- Що таке космос?

- Що знаходиться в космосі?

- А як називається явище, коли з неба падають зірки? (Зорепад)

- Що роблять люди,коли бачать зірку що падає?(Загадують бажання)

- Кожному з вас на парту впала зірка. Загадайте бажання. Сподіваюсь, що воно здійсниться.

- Подорож далека, цікава, але небезпечна, тому беремо із собою дружних і кмітливих. Під час подорожі ми повторимо вивчені випадки поза табличного множення і ділення ; вдосконалимо навички розв’язування задач та рівнянь; вдосконалимо наші обчислювальні навички.

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

- Перш ніж вирушити в подорож, потрібно вибрати транспорт.

- На якому транспорті ми будемо подорожувати? (Малюнок ракети).

- Розкажіть, з яких геометричних фігур складена ракета?

- Ракета готова до подорожі, а чи готові наші космонавти.

Математична розминка. Усний рахунок.

- Молодці. Наш космічний корабель і екіпаж готові до подорожі.

Хвилинка каліграфії.

- Попереду у нас багато пригод, які фіксуватимемо у наших бортових журналах. Розгорніть їх і запишіть сьогоднішню дату. З яких цифр вона складається? Напишіть каліграфічно число 21.

- Наш космічний корабель стартував. Ми в космосі. І опинилися на першій планеті. « Інформаційна».

Математичний диктант.

- 300 зменшити на 292. (8 – планет у Сонячній системі)

- 165 збільшити на 2 сотні ( 365 діб – триває звичайний рік на планеті Земля)

- різниця чисел 35 і 24 збільшити у 8 разів ( 88 діб – триває рік на планеті Меркурій)

- 45 збільшити у 5 разів (225 діб – стільки триває рік на планеті Венера)

- добуток чисел 6 і 100 збільшити на 87 (687 діб – триває рік на планеті Марс)

- 72 зменшити у 6 разів (12 земних років триває рік на планеті Юпітер)

(Перевіряємо і повідомлення роблять діти).

ІV. Розвиток математичних знань учнів.

Робота за підручником (с.151-152).

1. Робота над рівняннями (с.151, №999).

- Політ продовжується. Наша ракета потрапила у зону якоїсь незвичайної планети. «Планета рівнянь». Жителі цієї планети хочуть дізнатись, чи вмієте ви розв’язати рівняння.

2. Наша ракета потрапила в зону метеоритного дощу. Щоб вибратися з нього виконаємо завдання в підручнику на с. 151,№ 1000.

3. Фізкультхвилинка.

- Ось ми з вами зупинилися на планеті «Оздоровча».

Ми в ракету дружно сіли

І у космос полетіли. (махи руками)

Повз малі планети й зорі,

Летимо як метеори. (біг на місці)

Обігнали ми комету - ( стрибки на місці)

Повернулись на планету. (повернення на місце)

4. Планета «Задачна».

- Тепер ми долітаємо до планети, на якій живуть чоловічки, які увась час говорять : «Скільки?», «Чому?», « На скільки?». Ці чоловічки пропонують нам розв’язати задачі.

а) №1001, с. 151. Самостійне розв’язування задачі.

б) №1002, с. 151. Колективна робота над задачею.

5. Планета «Логічна».

- Політ підходить до завершення. Що це? наш космічний корабель захопили пірати. Поки не виконаємо їхнє завдання,вони нас не відпустять.

- Назвіть планету, супутник якої можна детально роздивитися у телескоп і на якому вже побувала людина.

(Земля і її супутник Місяць).

- Як поділити на 6 частин зображення місячного серпа, провівши лише дві прямі?

6. Політ завершено. Ми повернулися додому.

- На нас чекає журналіст, він хоче взяти у вас інтерв’ю .

Інтерв’ю.

- На яких планетах побували?

- Які завдання виконували?

- Яке завдання було найлегшим?

- Що викликало труднощі?

- Чи сподобалася вам подорож?

- Що найбільш сподобалось?

- Якщо сьогоднішній урок вам сподобався, то намалюйте посмішку зірочці.

- А зараз приклеїмо свої зірочки на дошку, таким чином, створимо сузір’я нашого класу.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток особистості на всіх вікових етапах життя»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.