Урок з математики на тему: "Складання прикладів на віднімання за малюнками. Доповнення нерівностей. Кругові приклади."

Опис документу:
Учні закріплюють вміння учнів складати приклади на віднімання з прикладів на додавання, ознайомлюються із круговими прикладами, вдосконалюють навички усної лічби і розвивають мислення, пам’ять, інтерес, мислення; виховують дисциплінованість.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок з математики

Тема. Складання прикладів на віднімання за малюнками.

Доповнення нерівностей. Кругові приклади.

Мета: закріпити вміння учнів складати приклади на віднімання з прикладів на додавання, ознайомити учнів із круговими прикладами, вдосконалювати навички усної лічби і розвивати мислення, пам’ять, інтерес, мислення і виховувати дисциплінованість.

Обладнання: ілюстрації до казки «Колобок», цифри-картки.

Тип уроку: урок-подорож.

Хід уроку

І. Організація класу.

Любі діти! У наш клас завітали гості нині, Привітайте в добрий час гостей посмішкою щиро. Ми Вам раді, люди добрі і вітаєм щиро вас І запрошуєм ласкаво на урок у 1-ий клас. Світ математики чудовий, він дарує нам урок До невідомого, нового, йдемо за кроком крок.

ІІ. Контроль, корекція та закріплення знань учнів.

Логічна хвилинка.

­- Діти, скажіть будь-ласка,ви любите казки?(Так). Я також. А чи хочете довідатися, яка казка завітала сьогодні до нас на урок? Для цього вам необхідно поставити цифри-картки у порядку зростання.(На дошці).

7 2 5 3 6 4 1

К О Б Л О О К

А тепер прочитайте назву казки.(Колобок). Чи пам’ятаєте ви скільки дійових осіб у казці «Колобок»? Щоб ви довго не гадали я пропоную завітати у казку. А допоможе нам у цьому її головний герой.

Загадка. Хто утік від баби з дідом і не всидів на вікні, Зустрів в лісі різних звірів і кожному співав пісні.

Учень. Я маленький колобок, Ваш румяненький дружок. По стежинці я скакав, в клас до Вас ось завітав. Вас у казку поведу, математики навчу.

-Щоб вирушити у казку, перевіримо, чи все необхідне ви підготували, нам потрібно: ручка, зошит,а ще увага, кмітливість, старанність та знання. Готові? (Так). Тоді в путь.

Усна лічба.

Бабця Колобка спекла і поклала край вікна, Зараз просить вас малята швидко числа називати.

а)Від 1 до 10; від 5 до 10; від 10 до 1; від 8 до 1; від 2 до 10.

б)А тепер увага на дошку. Назвіть пропущені числа.

Молодці.

ІІІ. Актуалізація опорних знань. Повторення вивченого.

Колобок лежать втомився,скік з віконця й покотився, Вліво, вправо подивився, в путь - доріженьку пустився.

1.Гра «Сусіди».

-Назвіть числа.

5 3 7 4 8 6 (на дошці)

-Назвіть попереднє число до числа 5 (4). –Назвіть попереднє число до числа 3 (2). –Назвіть попереднє число до числа 7 (6). –Назвіть наступне число від числа 4 (5). –Назвіть наступне число від числа 8 (9). –Назвіть наступне число від числа 6 (7).

ІV. Робота над новим матеріалом.

Колобочок покотився, швидко в лісі опинився Тут він зайчика зустрів, той йому таке велів: « Ти уважно полічи, що отримав запиши!».

1. Робота з підручником.

-Відкрийте підручники на ст.52. –Відкрийте зошити. Від попередньої роботи відступіть вниз 4 клітинки, а в 5 поставте крапку. –Дивимось у підручники на завдання 3. Що нам треба зробити у цьому завданні? (Розв’язати приклади).І ці приклади називаються кругові. Тобто вони розвязуються не за порядком. Розвяжіть перший приклад, 10-2=8,отже наступний приклад, який ми будемо розвязувати, починається числом 8, третій відповіддю другого і так далі. Іди (викликати дитину) і запиши перший приклад, а ви діти записуйте в зошити.

10-2=8 6-3=3

8-3=5 3+4=7

5+4=9 7-3=4

9-3=6 4+6=10

V.Фізкультхвилинка.

А тепер разом із Колобком відпочинемо. Стали рівненько один за одним. (Виконують фіззарядку).

VI.Розвиток математичних знань.

Втік від зайця Колобок, аж тут назустріч сірий вовк. Складати приклади він не вмів, і нас із вами попросив.

1. Дивимось у підручники на 1 завдання. За малюнками нам треба скласти приклади на віднімання. Подивіться на перший малюнок. –Скільки всього сніговиків?(6). –Скільки сніговиків розтануло?(2). –Який приклад на віднімання складемо? 6-2=4.

Дивимось на другий малюнок. –Скільки всього літаків? (5). –Скільки літаків полетіло? (2). –Який приклад на віднімання складемо? 5-2=3.

2. Хвилинка каліграфії.

-Яка відповідь другого прикладу? (3). –Тож давайте на хвилинці каліграфії і напишемо з вами рядочок цифри 3. Вниз одна клітинка і пишемо.

VII.Закріплення вивченого.

Колобок від вовка втік, коли глядь іде Ведмідь. Колобочку допоможіть і приклади відновіть.

Подивіться на дошку. Ось приклади. Але в них пропущені числа. –Яке число треба вставити в першому прикладі?(1). –Прочитай приклад. 8+1=9 -Яке число треба вставити в другому прикладі?(2). –Прочитай приклад. 7-2=5.І так далі.

Добре! Молодці!

Від Ведмедя теж утік і Лисиці впав на ніс Колобочка виручайте, назвіть геометричні фігури і числа порівняйте.

-Назвіть геометричні фігури.(Трикутник, чотирикутник,п’ятикутник, семикутник, трикутник, чотирикутник).

-В цих геометричних фігурах є числа, які вам треба порівняти.

-Порівнюємо перші числа.І так далі.

VІІ. Всі завдання розвязали, перешкоди подолали Тож мерщій, часу не гайте, що робили-пригадайте.

-Кого Колобок зустрів другим?(Вовка).

-Яким по порядку був Ведмідь?(Третім).

-Що ми робили на сьогоднішньому уроці?

Колобок.

Дякуємо, що ви мене рятувати поспішали, Так завзято працювали, всі задачі розв’язали Скажем дружно ми усі, що ви просто: «Молодці!»

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Впровадження веб-квестів в освітній процес»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.