Зараз в ефірі:
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Урок з математики "Ділення трицифрового числа виду 360 : 3"

Математика

Для кого: 3 Клас

21.04.2021

114

2

0

Опис документу:
Урок з математики для 3 класу "Ділення трицифрового числа виду 360 : 3". Мета уроку: В народі кажуть недарма: ЦАРИЦЯ НАУК – МАТЕМАТИКА! План уроку пропоную такий: Вперед до вершини мерщій. Щоб ділення виду 360 : 3. Кожний із вас пояснити би зміг!
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Урок з математики «Ділення трицифрового числа виду 360 : 3»
Слайд № 1

Урок з математики «Ділення трицифрового числа виду 360 : 3»

Усміхніться всім навколо: Небу, сонцю, квітам, людям. І тоді обов’язково День щасливим буде.
Слайд № 2

Усміхніться всім навколо: Небу, сонцю, квітам, людям. І тоді обов’язково День щасливим буде.

Наш девіз сьогодні: Ми працюємо дружно, швидко, якісно!
Слайд № 3

Наш девіз сьогодні: Ми працюємо дружно, швидко, якісно!

Для роботи на уроці потрібні: ручка зошит олівець лінійка
Слайд № 4

Для роботи на уроці потрібні: ручка зошит олівець лінійка

Мета уроку: В народі кажуть недарма: ЦАРИЦЯ НАУК – МАТЕМАТИКА! План уроку пропоную такий: Вперед до вершини мерщій. Щоб ділення виду 360 : 3 Кожний...
Слайд № 5

Мета уроку: В народі кажуть недарма: ЦАРИЦЯ НАУК – МАТЕМАТИКА! План уроку пропоную такий: Вперед до вершини мерщій. Щоб ділення виду 360 : 3 Кожний із вас пояснити би зміг!

Вправа «Політ до зірок» Знайдіть зірку, на якій опиниться ракета. Сьогодні 29-й день місяця. Скільки у числі 29 десятків? Скільки всього десятків у...
Слайд № 6

Вправа «Політ до зірок» Знайдіть зірку, на якій опиниться ракета. Сьогодні 29-й день місяця. Скільки у числі 29 десятків? Скільки всього десятків у числі 620? Скільки всього десятків у числі 200? Назвіть число, у якому 21 десяток. 21 десяток поділити на 3. 36 : 3? 12 20 62 210 2 7 дес.

ПЕРЕВІРКА: Сьогодні 29-й день місяця. Скільки у числі 29 десятків? Скільки всього десятків у числі 620? Скільки всього десятків у числі 200? Назвіт...
Слайд № 7

ПЕРЕВІРКА: Сьогодні 29-й день місяця. Скільки у числі 29 десятків? Скільки всього десятків у числі 620? Скільки всього десятків у числі 200? Назвіть число, у якому 21 десяток. 21 десяток поділити на 3. 36 : 3? 12 20 62 210 2 7 дес.

Каліграфічна хвилинка: 4 6 7 10 12 14 6 12 18 25 30 36 Закресліть зайве число. Поясніть. Зверху запишіть потрібне.
Слайд № 8

Каліграфічна хвилинка: 4 6 7 10 12 14 6 12 18 25 30 36 Закресліть зайве число. Поясніть. Зверху запишіть потрібне.

ПЕРЕВІРКА 4 6 7 10 12 14 Бо кожне наступне число на 2 більше 6 12 18 25 30 36 Бо кожне наступне число на 6 більше 8 24
Слайд № 9

ПЕРЕВІРКА 4 6 7 10 12 14 Бо кожне наступне число на 2 більше 6 12 18 25 30 36 Бо кожне наступне число на 6 більше 8 24

Математиний диктант Перший множник 10, другий – 4. Знайдіть добуток. Число 10 збільшіть у 6 разів. Перший множник 20, другий – 5. Знайдіть добуток....
Слайд № 10

Математиний диктант Перший множник 10, другий – 4. Знайдіть добуток. Число 10 збільшіть у 6 разів. Перший множник 20, другий – 5. Знайдіть добуток. Ділене 800, дільник 20. Знайдіть частку. Ділене 200, дільник 4. Знайдіть частку. На яке число треба помножити 9, щоб отримати 900? На яке число треба розділити 49, щоб отримати 7? Знайдіть добуток чисел 80 і 4. Знайдіть частку чисел 120 і 10. Знайдіть добуток чисел 20 і 4.

ПЕРЕВІРКА: 40; 60; 100; 40; 50; 100; 7; 320; 12; 80.
Слайд № 11

ПЕРЕВІРКА: 40; 60; 100; 40; 50; 100; 7; 320; 12; 80.

360 : 3 = 120 360 – це 36 дес. 36 дес. : 3 = 12 дес. А 12 дес. – це 120 ПРИГАДАЄМО: Щоб поділити 360 на 3, ми представляємо 360 у розряд десятків.
Слайд № 12

360 : 3 = 120 360 – це 36 дес. 36 дес. : 3 = 12 дес. А 12 дес. – це 120 ПРИГАДАЄМО: Щоб поділити 360 на 3, ми представляємо 360 у розряд десятків.

960 : 3 = 960 – це 96 дес. … : … = … дес. – це … 280 : 2 = 280 – це … дес. … : … = … дес. – це … 840 : 2 = 840 – це 84 дес. … : … = … дес. – це … Р...
Слайд № 13

960 : 3 = 960 – це 96 дес. … : … = … дес. – це … 280 : 2 = 280 – це … дес. … : … = … дес. – це … 840 : 2 = 840 – це 84 дес. … : … = … дес. – це … РОЗВ’ЯЖЕМО:

960 : 3 = 320 960 – це 96 дес. 96 дес. : 3 = 32 дес. 32 дес. – це 320 280 : 2 = 140 280 – це 28 дес. 28 дес. : 2 = 14 дес. 14 дес. – це 140 840 : 2...
Слайд № 14

960 : 3 = 320 960 – це 96 дес. 96 дес. : 3 = 32 дес. 32 дес. – це 320 280 : 2 = 140 280 – це 28 дес. 28 дес. : 2 = 14 дес. 14 дес. – це 140 840 : 2 = 420 840 – це 84 дес. 84 дес. : 2 = 42 дес. 42 дес. – це 420 ПЕРЕВІРКА:

У житті нас постійно оточує математика. Зараз будемо вдосконалювати уміння розв’язувати задачі.
Слайд № 15

У житті нас постійно оточує математика. Зараз будемо вдосконалювати уміння розв’язувати задачі.

За 7 днів 3 столяри полагодили 210 стільців. Скільки стільців відремонтував за день кожен столяр, якщо продуктивність праці у них була однакова? За...
Слайд № 16

За 7 днів 3 столяри полагодили 210 стільців. Скільки стільців відремонтував за день кожен столяр, якщо продуктивність праці у них була однакова? Задача

Короткий запис 7 дн. – 3 ст. – 210 ст. 1 д. – 1 ст. - ? Ст.
Слайд № 17

Короткий запис 7 дн. – 3 ст. – 210 ст. 1 д. – 1 ст. - ? Ст.

Розв’язання: 210 : 3 = 21 дес. : 3 = 7 дес. = 70 (ст.) – 1 столяр за 7 днів. 70 : 7 = 10 (ст.) Вираз: 210 : 3 : 7 = 10 (ст.) Відповідь: 10 стільців...
Слайд № 18

Розв’язання: 210 : 3 = 21 дес. : 3 = 7 дес. = 70 (ст.) – 1 столяр за 7 днів. 70 : 7 = 10 (ст.) Вираз: 210 : 3 : 7 = 10 (ст.) Відповідь: 10 стільців відремонтує за один день кожен столяр.

Розв’яжи самостійно Задача 150 кг борошна розсипали у 3 мішки. Скільки борошна в одному мішку?
Слайд № 19

Розв’яжи самостійно Задача 150 кг борошна розсипали у 3 мішки. Скільки борошна в одному мішку?

РОЗВ’ЯЗАННЯ 150 : 3 = 15 дес. : 3 = 5 дес. = 50 (кг) Відповідь: 50 кг борошна в одному мішку.
Слайд № 20

РОЗВ’ЯЗАННЯ 150 : 3 = 15 дес. : 3 = 5 дес. = 50 (кг) Відповідь: 50 кг борошна в одному мішку.

Вправа «Кресляр» Накресліть відрізок АВ довжиною 120 мм. Знайдіть відрізок СD, який у 3 рази менше, ніж АВ. Накресліть відрізок СD.
Слайд № 21

Вправа «Кресляр» Накресліть відрізок АВ довжиною 120 мм. Знайдіть відрізок СD, який у 3 рази менше, ніж АВ. Накресліть відрізок СD.

ПЕРЕВІРКА: АВ = 120 мм або 12 см 120 : 3 = 12 дес. : 3 = 4 дес. = 40 мм або 4 см А В D С 120 мм 40 мм
Слайд № 22

ПЕРЕВІРКА: АВ = 120 мм або 12 см 120 : 3 = 12 дес. : 3 = 4 дес. = 40 мм або 4 см А В D С 120 мм 40 мм

Гра «Учитель» Знайдіть помилки. Розв’яжіть правильно. 102 : 6 = 17 140 ∙ 3 = 42 140 : 10 = 4 250 ∙ 3 = 50 38 : 2 = 18 240 ∙ 3 = 720 48 : 3= 14 260 ...
Слайд № 23

Гра «Учитель» Знайдіть помилки. Розв’яжіть правильно. 102 : 6 = 17 140 ∙ 3 = 42 140 : 10 = 4 250 ∙ 3 = 50 38 : 2 = 18 240 ∙ 3 = 720 48 : 3= 14 260 ∙ 2 = 46 48 : 4 = 12 180 ∙ 5 = 900

ПЕРЕВІРКА 102 : 6 = 17 140 ∙ 3 = 42 420 140 : 10 = 4 14 250 ∙ 2 = 50 500 38 : 2 = 18 19 240 ∙ 3 = 720 48 : 3= 14 16 260 ∙ 2 = 46 520 48 : 4 = 12 18...
Слайд № 24

ПЕРЕВІРКА 102 : 6 = 17 140 ∙ 3 = 42 420 140 : 10 = 4 14 250 ∙ 2 = 50 500 38 : 2 = 18 19 240 ∙ 3 = 720 48 : 3= 14 16 260 ∙ 2 = 46 520 48 : 4 = 12 180 ∙ 5 = 900

Вправа «Великі мислителі» Троє коней пробігли 15 км. Скільки кілометрів пробіг кожен кінь?
Слайд № 25

Вправа «Великі мислителі» Троє коней пробігли 15 км. Скільки кілометрів пробіг кожен кінь?

ПЕРЕВІРКА Кожен кінь пробіг 15 км.
Слайд № 26

ПЕРЕВІРКА Кожен кінь пробіг 15 км.

Вправа «Великі мислителі» Скільки очей у морського їжака, якщо у нього на 3 ока більше, ніж у звичайного?
Слайд № 27

Вправа «Великі мислителі» Скільки очей у морського їжака, якщо у нього на 3 ока більше, ніж у звичайного?

ПЕРЕВІРКА 2 ока – у звичайного. 2 + 3 =5 очей
Слайд № 28

ПЕРЕВІРКА 2 ока – у звичайного. 2 + 3 =5 очей

Висновки Сьогодні на уроці ПРИГАДАЛИ: Щоб поділити трицифрове кругле число на одноцифрове, треба трицифрове кругле число представити у розряд десят...
Слайд № 29

Висновки Сьогодні на уроці ПРИГАДАЛИ: Щоб поділити трицифрове кругле число на одноцифрове, треба трицифрове кругле число представити у розряд десятків. Політали на ракеті, дісталися до зірок, вирішуючи усно приклади. Побули креслярами та накреслили два відрізки. Стали мислителями та виконали цікаві логічні вправи.

Збіг урок наш, як коротка мить, Дуже швидко час біжить. Та попереду у нас багато кроків, І веселих, і сумних уроків. Тож намагайтесь вправно все ви...
Слайд № 30

Збіг урок наш, як коротка мить, Дуже швидко час біжить. Та попереду у нас багато кроків, І веселих, і сумних уроків. Тож намагайтесь вправно все вивчати, Щоб все про всіх у житті знати.

Слайд № 31

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.