Урок з математики 3 клас на тему "Множення двоцифрового числа"

Опис документу:
Урок з математики на тему "Множення двоцифрового числа" Урок з математики 3 клас на тему "Множення двоцифрового числа" Урок з математики 3 клас на тему "Множення двоцифрового числа" Урок з математики 3 клас на тему "Множення двоцифрового числа"

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Математика 3-Б Урок № 101 (05.03.19)

Тема. Множення двоцифрового числа на одноцифрове виду 24 ∙ 3. Задача на знаходження суми двох добутків. Задача, пов’язана з одиничною нормою

Мета: ознайомити учнів з прийомами множення двоцифрового числа на одноцифрове; вдосконалювати вміння розв’язувати задачі виразами; розвивати логічне мислення, пам’ять; виховувати інтерес до предмета.

Тип уроку: комбінований

Обладнання: підручник, зошит, ММ-презентація.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань

1. Перевірка домашнього завдання

Завдання 806

— Прочитайте розв’язання задачі двома способами.

1-й спосіб 2-й спосіб

30 ∙ (6 + 3) = 270 (грн) 30 ∙ 6 + 30 ∙ 3 = 270 (грн)

Відповідь: 270 грн одержали за ці речі.

2. Гра «Помножу — розділю»

Додаткові запитання

— Як називаються числа при множенні?

— Як знайти невідомий множник?

— Як називаються числа при діленні?

— Як знайти невідоме ділене? дільник?

3. Математичний диктант

  • Знайдіть частку чисел 9 і 9.

  • Яке число треба розділити на 10, щоб отримати 1?

  • Яке число в 10 разів менше 500?

  • На яке число треба помножити 8, щоб отримати 0?

  • На яке число треба розділити 28, щоб отримати 1?

  • На яке число треба помножити 12, щоб отримати 12?

Відповіді: 1; 10; 50; 0; 28; 1.

III. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні на уроці ми ознайомимося з прийомами множення двоцифрового числа на одноцифрове.

IV. Розвиток математичних знань

  1. Розв’язування прикладів

34 * 4 = (30 + 4) * 4 = 30 * 4 + 4*4= 120+16=136

18 * 6 = 108

23 * 5 = 115

37 *2 = 74

13 * 7 = 91

22 * 4 = 88

24 * 3 = 72

34 * 5 = 170

17 * 5 = 85

42 * 7 = 294

38 * 2 = 76

  1. Розв’язування задачі

Антон придбав 2 пари рукавичок за 24 грн кожну, а Петрик 12 пар рукавичок по 5 грн. На скільки більше грошей заплатив Петрик, ніж Антон?

Антон – 2 п. по 24 грн

Петрик – 12 п. по 5 грн

  1. 24 * 2 = 48 (грн.) – заплатив Антон;

  2. 12 * 5 = 60 (грн.) – заплатив Петрик;

  3. 60 – 48 = 12 (грн.)

  1. Розв’язування задачі

Привезли – 1 ц = 100 кг

В мішках – 70 кг

Решта – в ? пакетах по 5 кг

  1. 100 – 70 = 30 (кг) – решта;

  2. 30 : 5 = 6 (п.)

  1. Розв’язування рівнянь

х : 3 = 22

х : 5 = 18

х : 4 = 31

VІ. Підсумок уроку

Що треба зробити, щоб помножити суму на число?

VІІ . Домашнє завдання

С. 127, завдання 814, картка.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Професійний розвиток педагогічних працівників. Як навчати дорослих ефективно? »
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.