Урок з інформатики у 3 класі на тему "Поняття про комп’ютерну мережу"

Опис документу:
Комбінований урок з інформатики. Мета уроку: дати уявлення про комп’ютерну мережу, навчити працювати з комп’ютерною мережею, розвивати увагу, пам'ять, логічне мислення, виховувати дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Дата проведення_______________

Тема: Поняття про комп’ютерну мережу.

Мета: дати уявлення про комп’ютерну мережу, навчити працювати з комп’ютерною мережею, розвивати увагу, пам'ять, логічне мислення, виховувати дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки.

Тип уроку: комбінований урок (повторення вивченого, нові відомості з теми)

Обладнання: роздатковий матеріал, наочність.

План уроку

І. Організаційна частина.

ІІ. Актуалізація опорних знань. Перевірка домашнього завдання.

Ш. Вивчення нової теми

IV. Робота з підручником.

  1. Робота з зошитом.

VI. Фізкультхвилинка.

VІІ. Практична робота на ПК. VІІІ. Підсумки уроку.

IX. Домашнє завдання.

Хід уроку

І Організаційна частина.

  • готовність учнів до уроку;

  • присутні на уроці.

ІІ. Актуалізація опорних знань. Перевірка домашнього завдання.

Контрольне опитування.

  • Що ж таке файл? Які ви знаєте види файлів?

  • Що таке папка? Які бувають види папок?

  • Що таке вікна? Які дії можна виконувати з вікнами?

  • Які є кнопки керування вікном?

  • Які ви знаєте меню? Де знаходить Контекстне меню?

  • Назвіть види електронних носіїв.

Гра «Так чи ні: діалог з комп’ютером».

Вчитель загадує загадку. Учні повинні задавати питання на які можна відповідати «Так» або «НІ». Якщо питання повторюються або учні задають невірні питання комп'ютер (роль якого грає вчитель) дає збій (це може бути дзижчання або якийсь інший звук).

Загадки

Крізь нього можна побачити все або нічого.

Воно може бути великим, а може зовсім

маленьким.

Його можна відкрити. Що це? (Вікно)

Вони – умів творіння,

Скрізь потрібне їхнє вміння:

Малюють, переводять,

Зчитують, виводять,

Графіки креслять, створюють діаграми Універсальні прикладні ……….. (програми)

  • для чого оцей ящик? Він у себе папір таще,

  • друкує коми й точки, Все гарненько у рядочки

  • малюнки, і картинки, Надрукує майстер … (принтер)

Не може вже без нього математика, Він називається … (Інформатика)

Слухайте усі загадку:

Що таке: рукоятка,

Кнопки дві, курок і хвостик?

Ну, звичайно ж , це є… (Джойстик)

Скромний сірий колобок,

Довгий тонкий проводок,

Полюбляє його кішка

Цей урок усі чекають,

Ну, звичайно, це є… (мишка)

На уроці часто грають,

ІІІ. Вивчення нової теми.

  1. Розповідь учителя.

Ганнуся та Олесь поспішають до школи, але дуже запізнюються. Олесь мовив до Ганнусі, що якби вони навчалися у віртуальному класі, то не потрібно було б так поспішати. Ганнуся не зрозуміла Олеся і почала розпитувати,

що таке віртуальний клас. Олесь розпочав пояснювати, що у звичайному класі, усі учні сидять за партами, а у віртуальному класі учні та вчитель можуть перебувати навіть у різних містах, але щоб краще зрозуміти запропонував розпитати ще й у вчителя. Діти попросили розповісти учительку про Інтернет. Ви вже знаєте, що комп’ютери широко використовуються в навчанні, побуті та у різних галузях людства. Є багато різних професій, і люди працюють в різних місцях, містах, країнах, тому з'явилася потреба обмінюватися даними та спільно їх використовувати. Для цього комп’ютери і об'єднали між собою.

IV. Робота з підручником.

  1. У підручнику відкрити сторінку 51 та прочитати, що таке комп’ютерна мережа (показ супроводжується розповіддю вчителя)

  1. Продовження розповіді.

  • Комп'ютерні мережі допомагають людям спілкуватися, можливість бачити і чути один одного, шукати цікаву інформацію та обмінюватися нею, досліджувати різні явища Землі. У нашому класі також є мережа, всі комп'ютери підключені до мережі, за допомогою якої можна пересилати файли один одному. Об’єднані в мережу комп’ютери можуть бути розташовані в одній кімнаті, будинку, районі, місті, країні.

V. Робота із зошитом.

  1. Запишіть у зошит, що таке

комп’ютерна мережа відкривши сторінку 51 підручника.

  1. Розгадайте кросворд. Робота в

групах

VI. Фізкультхвилинка «Райдуга .

VІІ. Практична робота на ПК. Повторення техніки безпеки за комп’ютером.

Робота з програмою «Поштовий голуб»

Релаксація.

  1. Погляд спрямовувати вліво-вправо, вправо-прямо, вверх-прямо, додолу-прямо без затримки в кожному положенні. Повторити 5 разів і 5 разів у зворотному напрямі.

  1. Закрити очі на рахунок „раз-два”, відкрити очі і подивитися на кінчик носа на рахунок „три-чотири”.

  2. Кругові рухи очей: до 5 кругів вліво і вправо.

VІІІ. Підсумки уроку.

Метод «Мозковий штурм»

  • Що таке комп’ютерна мережа?

  • Що таке Інтернет?

  • Що можна пересилати за допомогою комп’ютерної мережі?

XІ. Домашнє завдання: Прочитати ст. 50-53 підручника.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
3
міс.
1
5
дн.
1
6
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!